Материалдар / «Математика пəнін оқыту технологиялары»1 сынып факультатив
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Математика пəнін оқыту технологиялары»1 сынып факультатив

Материал туралы қысқаша түсінік
«Математика пəнін оқыту технологиялары» 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
47
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысы,Успен ауданы Абай ЖОББМ











Математика еліне саяхат

1 сыныпқа арналған жинақ



























Құрастырған:

Бастауыш сынып мұғалімі

Ержанова Г.Б.





    1. оқу жылы

Түсінік хат




Математика еліне саяхат оқушылардың оқу ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлы түрде оқу пәндерінің математикадан алған білімдерін жетілдіреді,тереңдетеді.

Математика еліне саяхат пәнінің өмірмен байланысын жақсарту арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығы артып,ізденімпаздыққа,

өзіне сенімді болуға ұмтылдырады.Практикалық өзіндік жұмыстар оқушының ойлау қабілетіне,сонымен қатар оның танымдық белсенділігін артуына бағытталады.Тапсырмалар баға қоюға емес,оқыту мен дамытуға арналған.Сол себепті логикалық тапсырмалар жеке тұлғаның өзіндік ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыру болып табылады.Бұл баланың ой-өрісін дамытып қана қоймай,оны байқағыштыққа ,шапшаңдыққа ,ойын дәлелдеуге үйретіп,әрі оны жалықтырмайды.Әр сабақ сайын тапсырмалар қиындайды,көлемі көбейіп,тапсырманы орындау жылдамдығы артады.Математика пәні қызық та, күрделі пәндердің бірі. Көбіне оқушылардың білім деңгейіне,дайындығына сәйкес, уақыттың болуына қарай өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру үшін қосымша тапсырмалар ұсынып отырамыз. Бұл жұмыс түрі «Математика ақыл-ойды биік шыңға жеткізеді. Бұл құрал оқушылардың математика сабағына қызығушылығын арттырып, берілген материалдарды еркін меңгеру үшін тиімді де, пайдалы әрі пән мұғаліміне көмекші құрал болады деп құрастырылып отыр. Оқушылардың жас ерекшеліктерін, меңгеру деңгейін ескеріп, 2-сыныпты қамти отыра математикадан терең ойлау қабілеттерін арттыру барысында жүргізіледі. Математика пәнінің негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып жасалған бұл бағдаарлама оқушылардың білім-білік деңгейлері, танымдық қабілеттерін арттырады. Оқушының қисынды ойлау қабілеттерін дамытып, пәнге қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы дидактикалық-ойын тапсырмалар беру.

Бастауыш сыныпта өтілетін бірақ шығарылу қиын есептер мен тапқырлықты талап ететін қисынды есептер астарлап келеді.Есеп зерделілікке, қиялдауға, қисынды ойлауға, тапқырлыққа үйретеді.Логикалық ойды дамытуға арналған жаттығуларды орындауға машықтандырады.Математикалық білімдерін, ойлау қабілеттерін арттырып, зейінін, есте сақтау процестерін дамытады.

Берілген жаттығулар оқушының жас ерекшелігі мен қабілеттілігіне сәйкес құрылған. Ұсынылған тапсырмалар математика сабағынан алған білімдерін тексеруге, оны толықтыруға, оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Тапсырмадағы тірек сызбалар ұсынылып, оқушының өтілген тақырыпты игеруін, пысықтауын, ой қорытуын жеңілдетеді. Математика пәні шыдымдылықты, зеректілікті және еңбексүйгіштікті талап етеді







Кіріспе.

Логикалық ойлаудың ерекшелігі – қорытындылардың қисындылығы олардың шындыққа сай келуінде. Логикалық ойлауға түскен құбылыс түсіндіріледі, себептері мен салдары қатесіз анықталады.Ұғымдар арасындағы байланыстар мен қатынастар логикалық ойлау жолымен ашылады.Бұл байланыстар мен қатынастардың дұрыстығын теріске шығаруға болмайтыны пікірлерде көрсетіледі. Пікір дегеніміз – ойлау формасы,мұнда бір нәрсе мақұлданады,не теріске шығарылады.Бір немесе бірнеше пікірден жаңа пікір шығаратын ойлау формасы – ой қорытындылары деп аталады.

Математиканы оқытудың әрбір кезеңінде оқушылардың бағдарламалық материалды оқып үйренгендей қабылдауға терең де берік білімдеріне, іс-әрекеттеріне және дағдыларына, сонымен бірге,математиканы оқытудағы қызығушылығын дамытуға да байланысты болады.Сынып оқушылары бірдей емес.Олардың ішінде математиканы сүйіп оқитын,оған деген ынтасы зор оқушылар да бар. Оларды жеңіл,бірыңғай жаттығулар орындау жалықтырады.Сондықтан белгілі бір ережені меңгеретін жаттығуларды орындағанда оларға қиынырақ тапсырмалар, міндетті емес тапсырмалар берілуі қажет.Қазіргі кезеңдегі мектеп математикасында әлі шешімдер табылмаған проблемалар аз емес.Соның бірі – оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту,кітапқа ,оқуға,білім алуға деген құмарлықтарын арттыру.Осындай проблемаларды шешу мақсатында бастауыш сыныптан бастап логикалық есептерді шығару керек.Мұғалім оқушыға бағыт-бағдар беріп отырады.

Интеллектуалдық,шығармашылық қабілеті жоғары оқушыға өз бетімен жұмыстарды орындауына ықпал жасалынады.

































Бағдарлама мақсаты:

Оқушылардың танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасай отырып,ізденімпаздыққа және сенімді болуға ұмтылдыру,ақыл-ой деңгейін қалыптастыру.Оқушыны байқағыштыққа шапшаңдыққа,ойын дәлелдеуге үйрету.

Міндеттері:
-Әр түрлі танымдық тапсырмалар арқылы логикалық ойлауын дамыту.

-Дидактикалық ойындар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.

-Әр түрлі қызықты тапсырмаларды өз бетінше және шапшаң орындатуға үйрету.

-Өмірмен байланыстыра отырып,түрлі қызықты есептер құрастыруды үйрету.

-Өзіндік ойын жеткізуге ,пікірін білдіруге баулу.

-Ауызша,жазбаша есептей білуге жаттықтыру.

-Ой шапшаңдығына,жеке және топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

-Өздігінен ізденіс жасауға ,түсіндіруге ,дәлелдей білуге төселдіру.

Пәнаралық байланыс:,дүниетану,қазақ тілі.



Күтілетін нәтиже:

Жеке тұлғаның шығармашылығы мол,жан-жақты дамыған,интеллектуалдық деңгейі жоғары ,мектебінің дәрежесін көтеретін дарынды тұлға қалыптастыру.

Таңдау курсын меңгерту жолдары:

Интерактивті тақтамен жұмыс,ақпарат құралдарымен, графикалық жұмыс,ауызша,жазбаша жұмыстар,пәнаралық жұмыс,шығармашылық жұмыс,суреттермен жұмыс, арифметикалық ойындар,зерттеу,бақылау,дидактикалық ойындар,



үлестірмелі карточкалар,кестелер,сызбалар













Математика еліне саяхат таңдау курсы оқушы кеңістігін айрықша көңіл бөледі:

1.1-сыныпқа тапсырма аз беріледі,себебі бұл жастағы баланың оқу жылдамдығы төмен,оқылған тапсырманың мәнін түсіну үшін оған уақыт қажет.

2.Тапсырманы негізінен мұғалім береді.

3.Ауызша тапсырмалар мен ойындардың көлемі белгіленуі керек.

4.Әр тоқсанның 1 сабағы турнир,сайыс,олимпиада түрінде болуы керек.

5.Тапсырмалар оңай шешілетін,қызық болуы керек.

Математика еліне саяхат бағдарламасының

1-сынып бойынша жіктелуі 33 сағат,аптасына 1 сағат.Берілген тапсырмалар балалардың жас ерекшелігіне негізделіп құрылған.




























1-сабақ

Сандар мен цифрлар .Заттарды санау. 1 саны және цифры

1. Картиналарда ненің суреті салынған? Троллейбус нешеу? Эксковатор нешеу?Картинада неше жүк көлігі бар?Суреттегі көліктерге қандай ортақ атау беруге болады? Көліктің басқа қандай түрлерін білесің?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. 1 саны және цифрын жаз.




































































3. Сандарды өсу ретімен қой 7,4,5,2,3,1,9,8,10,6.

































4. Сандарды кему ретімен қой 2,3,1,5,10,9,7,8,4,
































5. Сандарды салыстыр.

1 * 11 * 5

1 * 2 1 * 6

1 * 3 1 * 7

1 * 4 1 * 8


6.Санау қандай саннан басталады? _______________________________


Санау кезінде қолданылатын сандар қалай аталады?_______________


1 саны нені көрсетеді? ___________________________________________


1 саны қандай цифрмен белгіленеді? ______________________________








2-сабақ

Сандар мен цифрлар.2 саны және цифры

  1. Суретте неше жаңғақ бар? Жаңғақтың қандай пайдасы бар?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2. 2саны және цифрын жаз.





















































1875тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!