Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Өзім туралы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№1 сабақ. Заттарды санау |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.1.1**натурал сандардың құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
10-ға дейін санауды үйренеді |
|||||
Құндылықтар |
Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма Рефлек сия 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Сандар туралы не білетіндерін сұрау Тақырыпты ашу «Санап үйренеміз» әнін тыңдату, айтқызу Санауға үйрететін әнді тыңдатып және осы әнді қосылып айтқызу. Мұғалім бірінші сабақта оқушыларды оқулықпен және баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасауды таныстырады Жаңа тақырып «Миға шабуыл» стратегиясы. «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақ құрастыр. –Туған күнгебарлығы неше балакелді? (6) - Біз неше бала келгенін қайдан білдік? (балаларды санадық) Осы санды жазу үшін қандай цифр қолданылады? (6 цифры) Осылайша суреттегі басқа заттармен жұмыс жүргізіледі. –Неше қыз бала келді? –Неше ұл бала келді? –Неше қыз бала қалпақ киіп отыр? Суреттегі заттарды сана.Жалаушаларды санайық. –Барлығы неше жалауша? (Барлығы 10 жалауша ілінген.)
–Сыйлықтар нешеу? –Себетте барлығы неше жеміс бар? –Дастарқанға неше тәрелке қойылған? –Стақан нешеу? №2. «Көрсет» ойыны Мұғалім саусақпен көрсетеді. Мұғалім «Бір» деп айтып, оны саусағымен көрсетеді, ал оқушылар цифрлар жазылған қималарды көтереді. Осылай жалғасады ЕБҚ Сандарды санату, кері санату №3 Жұптық жұмыс .«Кім тапқыр» ойыны. Парталас көршісіне бір затты жасырады: бірінші қатарда сол жақтан санағанда реті бойынша үшінші орында тұрған затты ата. Ол оқушы оның мәшине екеіні анықтайды Сергіту сәтіне сандарды оң және кері санату Алдымен жай, содан соң тез санату Дәптермен жұмыс Дәптердегі №1 тапсырма өз бетімен орындалады. Сабақтың аяғында №2 тапсырма саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға берілген. Бастырып жазады. «Шығарып көр» ойыны Жұптық жұмыс
Берілген тапсырманы жұппен орындату Оқушыларға оқу құралдарын санауды ұсыну. Оларға бір-біріне алма-кезек сұрақ қойып, суреттегі заттарды санату. Жауаптарды жұпта талқылауды қадағалау Кері айланыс
|
Бір-бірімен амандасып алады Өз білімдерін ортаға салады Әнді орындайды Сұрақтарға жауап береді Тапсырманы орындайды Ойын ойнайды Жұптасып ойнайды Дәптердегі тапсырмалар ды орындайды Есеп шығарады Оқу құралдарын санайды Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру
Керемет орындау Тамаша!
Жарайсың!
Жарайсың! Мақтау
Бәрекелді! «Білім жебесі» әдісі |
Суреттер Сандар туралы суреттер Музыка оқулық Суреттер оқулық Суреттер Жалаушалар Қима қағаздар Қимыл-қозғалыс оқулық Жұмыс дәптері Оқу құралдары Оқу құралдары Суреттер Кері байланыс парақтары |
Ресурстар:
Ән айту https://youtu.be/MzuccWJS12I
Балмұздақ таяқшалары
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Өзім туралы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№2 сабақ. Заттар тобын салыстыру |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану / заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын анықтайтын терминдерді пайдалану; 1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану; 1.5.2.2** «+», «–», «=», «≠», «>», «<» таңбаларын қолдану. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
10-ға дейін санауды үйренеді |
|||||
Құндылықтар |
Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма Рефлек сия 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Сандарды ретімен және кері санату әнін айтқызу Тақырыпты ашу Қолдарындағы қарындаштарды санату және салыстыру Жаңа тақырып №1. «Артық-кем» ойыны Суретте неше себет берілген? (бір) Себеттен қанша болса, сонша алма ал. Сен неше алма алдың? (бір) Осы санды жазу үшін цифр қолданылады. Сіз 1 цифрын білесіз бе? Оны суреттен тауып, көрсетіңіз (Ол бірінші жалаушада жазылып тұр). Есіңе сақта айдарымен жұмыс жасау №2. «Салыстыр» әдісі Суреттегі заттарды салыстырып, артық- кем белгісін қояды ЕБҚ Қима қағздардағы суреттерді ерекшелігіне қарай бөледі, оларды салыстырады №3. ФС «Балмұздақ таяқшалары» әдісі Суреттегі отбасы мүшелерін санау. Ересектер мен балаларды салыстыру 4 ересек адам және 3 бала бар. Өз отбасындағы адамдарды атау және салыстыру Дене жаттығуы түріндегі ойында оқушыларға мынадай тапсырмаларды орындатe: — Мен неше рет шапалақ ұрдым? (Мысалы: алақаныңызды алты рет соғыңыз. Оқушылар сізден кейін берілген шапалақ санын қайталап, сонша рет шапалақ соғуы тиіс.) — Алақандарыңды төрт рет соғыңдар. — Аяқтарыңды үш рет топырлатыңдар. — “Алақай!” деп бес рет айтыңдар
Дәптермен жұмыс Дәптердегі №1 тапсырма өз бетімен орындалады. Сабақтың аяғында №2 тапсырма саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға берілген. Бастырып жазады. «Шығарып көр» ойыны «Санамақ» ойыны Мұғалім санамақты оқушылармен бірге айтады. Бір дегенім – бесік, Шықтық содан өсіп. Екі дегенім – елім, Далам, тауым, көлім. Үш дегенім – үміт, Үміт артар жігіт. Төрт дегенім – төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім – бақыт Бағалайтын уақыт. Кері байланыс
|
Бір-бірімен амандасып алады Өз білімдерін ортаға салады Әнді орындайды 4алма > 3алма 1 цифрын көрсетеді Балалар мұғаліммен бірге салыстыруды орындайды. Оқушылар артық, кем, тең, тең емес ұғымдарын және =, ≠, >, <таңбаларын қолданады. Таяқшаларды отбасы мүшесі ретінде алып,санайды Отбасы мүшелерін салыстырады Жаттығу жасайды Дәптердегі тапсырмаларды орындайды Санамақ ойнайды Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру
Керемет орындау Тамаша!
Жарайсың!
Жарайсың! Мақтау
Бәрекелді! «Смайликті таңда» әдісі |
Суреттер Сандар туралы суреттер Музыка оқулық Суреттер оқулық Салыстыруға арналған плакат
Қимыл-қозғалыс оқулық Жұмыс дәптері Оқу құралдары Суреттер Кері байланыс парақтары |
Ресурстар:
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Өзім туралы. Менің мектебім |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№3 сабақ. 1саны және цифры |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.1.1**натурал сандар құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету |
|||||
Сабақтың мақсаты |
1саны туралы түсінік алады |
|||||
Құндылықтар |
Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Заттар тобын салыстыру тақырыбын пысықтау Тақырыпты ашу “Тізбектеп санау” ойыны 1.Бірінші оқушы қатарынан екі-үш санды атайды, содан кейін санауды келесі оқушы жалғастырады және т.с.с. 2-ден 6-ға, 3-тен 7-ге, 8-ден 4-ке, 9-дан 1-ге дейін санату «1 саны және цифры» бейнебаянын көрсету Жаңа тақырып №1 Суретке мұқият қара. –Суретте қандай заттар бір-бірден? (Сағат, төсек, орындық, терезе, компьютер, үстел т.б.) Суреттен бір цифрын көрсет – 1 санын сандық кесіндіден көрсет. Дәптердегі №1 тапсырманы орындау 1 цифры қалай жазылатынын анықтап қара (баспа негіздегі дәптердегі жазу). Мұғалім 1 цифрын тақтада жазып көрсетеді. №2 .Мектеп сөмкесін жинауға көмектес. Тапсыр-ма көп заттардың ішінен саны біреу ғана болып тұрған затты табуға арналған. Oқушыдан басқа заттарды емес, неге осы затты таңдағанын түсіндіру-ді сұраңыз. ЕБҚ Қатені тап. Оқушыдан суреттегі қатені табуды сұраңыз. Ол диалог барысында кейбір суреттердегі заттардың саны көрсетілген цифрларға сай келмейтінін табады. Яғни қатені табады және тапсырманы орындайды. «Бала,бала, балапан» әні Музыкамен жаттығу жасату «Салыстыру» әдісі Оқулықтағы №3 тапсырманы жұптасып тексерумен орындауды ұсынуға болады. Әрбір затты санайды.Қай зат біреуден екенін анықтайды. –Қайшы нешеу? (4) –Қалам нешеу? (3) –Қарындаш нешеу? (3) –Қарындашұштағышнешеу? (2) –Қаламсауыт нешеу? (1) –Өшіргіш нешеу? (1) Заттарды салыстырады. ФС Ашық және жабық сұрақтар қою . — Санау қандай саннан басталады? — Санау кезінде қолданылатын сандар қалай аталады? — 1 саны нені көрсетеді? — 1 саны қандай цифрмен белгіленеді? — Суретте неше зат бейнеленген? (1 велосипед, 1 доп, 1 алмұрт бейнеленген парақшаларды көр-сетіңіз). |
Санамақ ойнап үйренеді Заттарды салыстырады Тізбектеп санауды үйренеді Баспа негіздегі дәптерде 1 цифрын жазуды орындайды Жауабы: күнделiк, қаламсауыт, сызғыш, альбом, қалам, қарындаш Қатені табады Би билейді Сұрақтарға жауап бере отырып, заттарды салыстырады Сұрақтарға жауап береді. Үйренгенін көрсетеді. Бір ғана зат бар суреттерді жіпке іледі |
Мақтап, мадақтап отыру Тамаша!
Керемет!
Жарайсыңдар! Сен мықтысың!
Тамаша!
«Кір жаятын жіп» әдісі |
Санамаққа арналған суреттер Суреттер оқулық https:\\youtu be\be\qVKFHzNHGtE оқулық Жұмыс дәптері Жазу үлгісі
оқулық Суреттер https:\\youtube.com\watch?=744V_ESD7-Ygfeature=share Заттар Суреттер Суреттер Заттар Жіп, кірқыстыр ғыш Кері байланыс парағы |
Ресурстар
Сергіту сәті
https:\\youtube.com\watch?=744V_ESD7-Ygfeature=share
«1саны және цифры» бейнебаяны
https:\\youtube\be\qVKFHzNHGtE
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Математика |
|||||
Бөлім: |
Өзім туралы. Менің мектебім. |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№4 сабақ. 2саны және цифры. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру; 1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау; 1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен – кіші, жоғары – төмен, кең – тар, жуан – жіңішке, қалың – жұқа); 1.3.2.5 заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) орналасуын анықтау. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
2 саны және цифрымен танысады |
|||||
Құндылықтар |
Жасампаздық және Жаңашылдық |
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту «Санамақ» ойыны Бір дегенім – білім Екі дегенім – елім. Үш дегенім – үміт, Төрт дегенім – түлік. Бес дегенім – берік, Алты дегенім – арық. Жеті дегенім – желім, Сегіз дегенім – сенім, Тоғыз дегенім – той, Он дегенім – ой, Онға дейін санап қой! Өткенді пысықтау 2, 4, 7 … сандарының көршілерін ата. 2, 5, 8…сандарынан қандай сандар артық (кем)? Тура және кері ретпен санаймыз. Тақырыпты ашу Тақтадағы алманың, жапырақтың, саңырауқұлақтың суреттеріне қара. Олардың қайсысы бір-бірден, екі-екіден? Жаңа тақырып №1. Қай заттар екі-екіден? Сандық сәуледегі 2-нің орнын табу.
“1 санынан кейін қандай сан тұр? 2 санының алдында қандай сан тұр? 2 саны 1 санының алдында немесе артында тұр ма? 2 саны 1 санынан үлкен бе?, кіші ме?” Сан қатарының оң жағында тұрған сандар, сол жағында тұрған сандардан (үлкен). “2 санын натурал сан деп атауға бола ма?
2 санын қалай алдық? (бір және бір). Дәптердегі №1 тапсырманы орындау 2 цифры қалай жазылатынын анықтап қара. (баспа негіздегі дәптердегі жазу). Мұғалім 2 цифрын тақтада жазып көрсетеді. ЕБҚ Суреттен 2 цифрын тап және оны бастырып сыз. Тапсырма зейінді дамытуға бағытталған. Аққудың суретінен 2 цифрының сұлбасын тауып, бояуы қажет.
№2. «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі. Оқушылар жұптасып, ойлана отырып ойларымен бөліседі. Оқулықтағы №2 тапсырманы жұппен орындайды. Суретте қандай заттар екі-екіден? Суретте қандай заттар бір-бірден? Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық, Қолды белге қояйық. Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық №3 ФС Суреттегі заттарды жұптастыру Түсіндіру Ағаш-жапырақ Дәптер-қаламсап Бояу-қарындаш Сана және салыстыр. «Кім жылдам» әдісі арқылы жұмысты өзіндік жұмыс ретінде жасайды. Оқушыларға заттардың санын солға және оңға қарай санатып, қайсысы көп, ал қайсысы аз екенін салыстырамыз. Содан кейін салыстыруға өрнекті оқимыз.
|
Мұғалім санамақты оқушылармен бірге айтады Оқушылар сандардың көршілерін атайды. Сандарды тура және кері ретпен санайды. Жауап айтады Гүл, партада отырған оқушылар, сызғыш, қаламсауыт, әрбір партадағы орындық – «екі-екіден Балалар сандық кесінді және суре бойынша 2 санын қалай алғанын түсіндіреді (екі –екі бір санынан алынды, яғни екі бұл бір және тағы бір). 2 санын жазуға машықтанады Кітап,бояу,қалам-біреуден Қарындаш, дәптер-екеуден Жапырақ ағашта өседі Қаламсаппен дәптерге жазады Қарындашпен бояйды Заттарды салыстырып, өрнекті оқиды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Мақтау
Тамаша!
Әдемі жаз! Жарайсың!
Керемет!
Тамаша жұмыс жасадың! «Желкенді қайық» әдісі |
Санамақ Суреттері Суреттер Сандар қатары оқулық оқулық оқулық Суреттер Заттар Оқулық Заттардың суреттері Заттар Кері байланыс парақтары |
Ресурстар: