Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерге талдау алып,
салыстырады
Есеп бойынша әріпті өрнек құра алады; өрнек
жазады;
Бағалау парағыБағалау:Сөздік мадақтау арқылы
бағалау . Тапсырманы өте жақсы орындағандарға «Жарайсың!»,
«Керемет!», «Тамаша!» Жақсы орындағандарға «Бұданда жақсы орындай
аласыңдар» Қателіктер жіберген оқушыларға «Мұқият болыңдар» деген
сөздермен ауызша бағалау.
1-тапсырма
ҮҚ
Сабақтың соңы
Рефлексия.Сабақты
бекіту.Ой
қорытындылау.
«Ең алғаш айға ұшу»
Сабақтың мақсатына оралып,
рефлексия жүргізу.
Оқушылардың рефлексиялық
қабілетін дамыту мақсатында«Қол
белгісі»әдісі
қолданылады.
«Мен түсіндім және
түсіндіре аламын»дегендер қолдың бас
бармағын жоғары бағыттайды.
«Мен түсінгеніме сенімді
емеспін»дегендер қолдың бас
бармағын жанына қарай жантайтады.
«Мен
түсінбедім»дегендер қолдың бас
бармағын төменге бағыттайды.
Осы белгілерге сүйеніп,
мұғалім материалды қаншалықты меңгергенін
біледі.
БАҒАЛАУ
ПАРАҒЫ
СЫНЫП
________
ОҚУШЫ
_____________________________
Математика
Үй
тапсырмасы
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма
5-тапсырма
ҚОРЫТЫНДЫ
БАЛЛ
Қазақ
тілі
Әдебиеттік
оқу
Жаратылыстану
Дүниетану
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз