Материалдар / Математика ҚМЖ расытханалар 4 сынып

Математика ҚМЖ расытханалар 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика ҚМЖ расытханалар 4 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
194
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ямышев ЖОББМ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары математика 4 сынып
Қорытындылау/Расытханалар

/Күн жүйесі

Бөлім:

«Ғарышқа саяхат», «Болашаққа саяхат» тақырыптары аясында.

4A-бөлім: Теңдеу, теңсіздік, өрнектер

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Жанпеисова М.Г.

Күні:

08.04.2024

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қорытындылау/Расытханалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.6 бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектердің мәндерін салыстыру;

4.2.1.7 төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу

Сабақтың мақсаты/смарт мақсат

бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектердің мәндерін салыстыра алады;

төрт амалдан артық жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтап, олардың мәнін табады;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

«Психологиялық ахуал»

Күлімдеп күн бүгін

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін

Қарады саған да,

Күлімдеп күн бүгін

Қарады баршаға.


Өткенді қайталау. Үй тапсырмаларын тексеру

Дескриптор:

  • Үй тапсырмаларын дұрыс орындайды 1 балл


қайталайды



















Қызығушылықты ояту

Расытхана – абсерватория

Планеталар туралы әңгімелеу

Сабақтың тақырыбын анықтау.

Оқушылар алдындағы сабақта алған білімдерін қайталайды
















Үлестірме қағазы











Негізгі бөлім

Кіріспе тапсырма

Қос теңсіздіктертің шешімдер жиынын табады;

Қос теңсіздікті жеке екі теңсіздікке ауыстырады;







Теңдеулерді шешуде өрнектерді ықшамдау ережесін қолданып, теңдеулерді шешеді;


















Бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерге талдау алып, салыстырады


Есеп бойынша әріпті өрнек құра алады; өрнек жазады;

Бағалау парағы Бағалау: Сөздік мадақтау арқылы бағалау . Тапсырманы өте жақсы орындағандарға «Жарайсың!», «Керемет!», «Тамаша!» Жақсы орындағандарға «Бұданда жақсы орындай аласыңдар» Қателіктер жіберген оқушыларға «Мұқият болыңдар» деген сөздермен ауызша бағалау.


1-тапсырма

ҮҚ

Сабақтың соңы

Рефлексия. Сабақты бекіту. Ой қорытындылау.

«Ең алғаш айға ұшу»

Сабақтың мақсатына оралып, рефлексия жүргізу.

Оқушылардың рефлексиялық қабілетін дамыту мақсатында «Қол белгісі» әдісі қолданылады.

«Мен түсіндім және түсіндіре аламын» дегендер қолдың бас бармағын жоғары бағыттайды.

«Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолдың бас бармағын жанына қарай жантайтады.

«Мен түсінбедім» дегендер қолдың бас бармағын төменге бағыттайды.

Осы белгілерге сүйеніп, мұғалім материалды қаншалықты меңгергенін біледі.



















БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ


СЫНЫП



________

ОҚУШЫ



_____________________________

Математика

Үй тапсырмасы

1-тапсырма

2-тапсырма

3-тапсырма

4-тапсырма

5-тапсырма

ҚОРЫТЫНДЫ БАЛЛ

Қазақ тілі








Әдебиеттік оқу








Жаратылыстану








Дүниетану


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ