Сабақ: 1 бөлім: | Мектеп:Қаршы ОЖББМ |
Күні: 12.05.2016 | Мұғалімнің аты-жөні:Сұлтанова Ж.Т. |
Сынып: 1 | Қатысқаны: 9 | Қатыспағаны: |
Тақырыбы: 1.1.2.1. Сандармен амалдарды орындау. |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Қосу амалын заттар тобының бірігуі және сан түзуінде солдан оңға қарай қадамдап жылжу ретінде азайту амалын кему және сан түзуінде оңнан солға қарай қадамдап жылжу ретінде түсіну,өзара кері амалдар |
Бағалау критерийі | Қосу амалдарын, жұп,тақ сандарды, заттар тобының бірігуін, солдан онға қарай,оңнан солға қарай, тура, кері санауларды біледі. |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады:Қосу азайту амалдарын, тура,кері санауды,салыстыруды,біріктіруді,солға,оңға, қадамдап жылжу реттерін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қосуды, азайтуды,тура,кері, санауды, заттардың бірігуін анықтайды,салыстыруды біледі,сандар ретін. Кейбір оқушылар орындай алады:Қосу,азайтудың компоненттерін біледі,қоршаған ортадағы заттарды олардың мөлшерін сәйкестендіреді, 100 көлеміндегі сандарды тура, кері санайды 100 көлеміндегі сандарды ауызша , жазбаша орындай алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады:Қосу, азайтуды ауызша ,жазбаша орындайды,сандарды солдан оңға қарай ,тура, кері санайды,өзара кері есептер шығарады,амалдарды орындай алады.жұп ,тақ сандарды біледі. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Солға,оңға,тура,кері,артық,кем,жұп,тақ,үлкен,кіші. Сыныптағы диалог \ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:Жазылым үшін сай келетін тіл стиліТалқылауға арналған сұрақтар:1.10-ға дейінгі жұп сандарды атай аласың ба?2.10-ға дейінгі тақ сандарды атау ?3.Сан түзуіндегі сандарды оңнан солға қарай,солдан оңға қарай айта аласың ба?Ишара: рахмет т.б |
Алдыңғы оқу | Натурал және рационал сандар |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыныз) | Ресурстар
|
Басы 5 мин | Ширату. Оқушылардың қатар бойынша саны.Жұп сан қатарында тұрған оқушылар шапалақтау. Шапалақтаған жұп сандарын қайталау,Сонымен сыныпта неше оқушы бар?Ой қозғау әрекеті: Жалпы санды толық ондыққа жеткізу үшін бізге тағы неше оқушы керек ?Ол қандай сан болуы мүмкін?Сіз оны қалай көрсетер едіңіз?(Саусақтарын санап,текшелер арқылы т.б.) |
Текшелер,сандар қатары |
Ортасы 35 мин | І-топ «Жұп сандар» тапсырма 1) 10 дейінгі сандар қатары бар карточкалар бойынша қосу,азайту амалдарын орындайды.2) Жұп сандарды салыстырІІ-топ «Тақ сандар» 1)Сүйектерден тақ сандар тауып,құрамын анықтау2)Өрнектерді салыстыру тапсырма:Ойыншықтарды тура кері санап,санын анықтау.Ойыншық нешінші тұр. |
Карточкалар 10-ға дейінгі сандар қатары
Сүйектер, сандар құрамы |
Соңы 5 мин | -Сүйектер арқылы ойын 8-саны түссе,8-ге дейін санайды (тура,кері).Сүйектер арқылы тура кері есептер құрастыру.Шапалақ арқылы бағалауӘрбір оқушы 10-ға дейінгі сандарды таңдайды.Ол санның қай санмен қосындысы екенін айтады,сол санның құрамын айтады,тура кері санайды.Бармақпен бағалау. | Сүйектер
10-ға дейінгі сандар |
Қосымша мәліметтер |
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? | Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Берілген тапсырмалар | |
|
Кері байланысШырша Маған ұнады?Қайың Не білгім келеді?Сабақтың мақсаты және оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
| Маған ұнады? Не білгім келеді? |