(Ұ, Д) 1- тапсырмада
жұптық жұмыс жүзеге
асады.
1) Сағаттардағы
көрсетілген уақытты атаңдар.
07:45 , 10:15, 12:15,
8:55,
Интерактивті тақтамен
жұмыс:
Маймылмен бірге «Банан
аралына саяхат»
2) Көрсетілген өлшем бірліктеріне
өрнектеңдер.
70мин=1саг10мин
9мин=540с
85с=1мин15с
9мин=540с
1саг30мин=90мин
67с=1мин7с
3)
Веложарысқа 4
бала қатысты.
Кесте бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер.
Әр айналымда қай бала
бірінші келді?(1-Мұрат, 2-Санат,3-Асқар)
Басқаларынан неше секундқа жылдам
келді?
Үшінші айналымда кім ең жылдам
болды?(Асқар)
Кім жарыста
жеңді?(Мұрат-7мин14с)
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
- Ұқсас тапсырмалар
құрастыр.
Сергіту сәті
(Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
5) Салыстыр.
2тәул>42саг
450с>4мин
2мин10с >110с
200с <2мин50с
3сағ5мин<
190мин
5мин<5мин2с
6) Есептерді
шығар.
А) Наурыз
мерекесіне арналған концертке үш сыныптың қыздары үшін ұлттық
көйлектер тігуге тапсырыс берілді. Тігінші бір көйлекті тігуге 4м
мата жұмсады. Әрбір сыныпта 15 қыздан болса, онда барлық көйлекке
неше метр мата керек?
Ш:
15*3*4=180м
Ж:180 метр
мата керек.
Ә) Наурыз
мерекесіне қолөнер шеберлерінің көрмесі ұйымдастырылды. Көрмедегі
бұйымдардың 50-і киізден, одан 2 есе артық бұйым ағаштан жасалған.
Былғарыдан жасалған бұйым киіз бен ағаштан жасалған бұйымдардың
бестен бір бөлігін құрайды. Неше бұйым былғарыдан
жасалған?
Ш:50*2:5=20
Ж: 20 бұйым былғарыдан
жасалған.
(Д) 3- тапсырма дәптермен
жұмыс.
7) Қанша уақыт өтті?
Минутпен және секундпен өрнекте.
19сағ31
мин01с
-19сағ30мин36с
25с
08сағ14 мин54с
-08сағ10мин27с
4мин27с
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
|
Дескриптор:
- Сағаттардағы
көрсетілген уақытты дұрыс атайды -1балл.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне
өрнектейді-1балл.
Кесте бойынша сұрақтарға жауап
береді-1балл.
Дексриптор:
Өлшем бірліктерін салыстырады
-2балл.
Есептердің шешуін,
жауабын табады-2балл.
Дескриптор:
Қанша уақыт
өткенін анықтайды-2балл. Минутпен және секундпен өрнектейді
-1балл.
|