Материалдар / Математика сабағы. Теңдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика сабағы. Теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Білім беру ұйымының атауы

5 мектеп-лицейі

Пәні:

Математика

Бөлім:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні:

Б.Сейтпенбетова

Күні:

5.03.2024ж

Сынып:

1 Б


Сабақтың тақырыбы:

94 сабақ. Теңдеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты

Теңдеу шешуді үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут






Сабақ

тың ортасы

20 минут













































Сергіту сәті

2 минут





Сабақты қорыту

6минут



Қосымша тапсырма

2минут






Бекіту


Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

Қайырлы күн досым

Қайырлы күн болсын!

Сейсенбідегі сабақ

Сәттілікке толсын!

Бүгін сенің алар бағаң

Тек қана бестік болсын!


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасын сұрау (ауызша)

Басталды – сағат 5

Аяқталды – сағат 8

Созылды - ? сағат

Шешуі: 8-5=3

Жауабы: концерт 3 сағатқа созылды.



Тақырыпты ашу

Бейнеролик көру

Мұғалім әртүрлі математикалық жазбаларды ұсынады. Бұл жазбалар қалай аталады?

х+3=6 4+a=7 6-х=3 a-4=3


Теңдеулерде амалдың қандай компоненті белгісіз?

Мұндай теңдеулерді қалай шешеміз?


Жаңа тақырып

1-тапсырма

Есепте не белгілі?

(Сөреден 7 тәрелкені алғанда, онда 2 тәрелке қалғаны)

Есепте не белгісіз? (Сөреде барлығы неше тәрелке болғаны)

Болды - х

Алды - 7

Қалды - 2

Теңдеу құрайық.

х-7=2


Топтық жұмыс.

2-тапсырма

50+х=70 50-а-30

Х=70-50 а=50-30

Х=20 а=20


50-а=30 а-70=20

а=50-30 а-70-20

а=20 а=50


Жұптық жұмыс

3-тапсырма

Есепті толықтырып, шығар


ЖПравая фигурная скобка 1 асыл - 4 к.

Қызыл - х 7 к.

4+х=7

х=7-4

х=3

4+3=7

7=7


Сергіту сәті


Жеке жұмыс слайдпен (ауызша)

4-тапсырма

Салыстыр

20 + 30 < 60

70 > 90 – 30

100 = 80 + 10

100 – 60 < 50

30 + 20 > 60 – 20

50 + 10 = 100 – 40

ҚЖ:

Саралау тапсырмасы

Есепті шығар

1 күні-6 сурет

2 күні-х сурет

Барлығы- 10 сурет

Х=?


Wordwoll әдісі


Кері байланыс

Смайлик


Үй тапсырмасы

Зерттеушілік тапсырма

5-тапсырма

Өрнектер құрып, олардың мәнін табады.

20+10=30 40+20=60

50-10=40 40-20=20





Өлеңді бірге оқиды







Бейнеролик

Теңдеулерді шешеді








Теңдеуді шешу жолдарын түсіндіреді





Есепті теңдеу арқылы шығарады

х-7=2

х=2+7

х=9

9-7=2

9=9



Теңдеулерді шешеді




Жұппен жұмыс жасайды


Есепті шығарады






Жаттығу жасайды




Сергіту сәтін жасайды



Салыстыру жасайды








Тапсырманы орындайды






Сұрақтарға жауап береді



Кері байланыс жасайды








Көңіл күйлерін көтеріп отыру




Тамаша !






















Дескриптор:

Теңдеу шешу әдістерін біледі

Білгенін түсіндіре алады

Бағалау: clapping hands




Дескриптор:

Теңдеулерде амалдың қандай компоненті белгісіз

екенін айтады. Оны қалай таб

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!