Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану тиімділігі
Қ.А.Құрманбай*, О.М. Жолымбаев,А.Н.Қабласымова
«Шәкәрім университеті» НАО, Семей қ, Қазақстан
kambar.kurmanbay.05@list.ru
Кіріспе:Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты — оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырып, оларды ХХІ ғасырдың цифрлық қоғамына бейімдеу. Аңдатпа:Бұл ғылыми мақалада математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың тиімділігі мен оның оқыту сапасына әсері жан-жақты талданады. Қазіргі таңда білім беру жүйесінің басты міндеті — оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру және оларды цифрлық қоғам талаптарына бейімдеу болып табылады. Осы тұрғыдан алғанда, математика пәнінде цифрлық ресурстарды пайдалану оқушылардың логикалық ойлауын, талдау және өздігінен білім алу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Зерттеу барысында mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com және tendey.kz сияқты платформалардың мазмұны мен қолдану ерекшеліктері қарастырылды. Бұл ресурстар оқыту процесін жандандырып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруда маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, мұғалімдер үшін сабақ жоспарлау мен әдістемелік қолдауда үлкен көмек береді. Жүргізілген талдау нәтижесінде цифрлық ресурстарды жүйелі және мақсатты қолдану оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартатыны және оқу процесін тиімді ұйымдастыруға ықпал ететіні дәлелденді.
Кілт сөздер:математика, цифрлық білім беру ресурстары, онлайн платформа, оқу мотивациясы, цифрлық педагогика, білім сапасы, интерактивті оқыту.
Бұл үдерісте математика пәні маңызды рөл атқарады, себебі ол логикалық ойлау мен талдау қабілетін қалыптастырады. Алайда дәстүрлі әдістер барлық оқушының ерекшелігін ескере бермейді. Осыған байланысты ғылыми мәселе — математика сабақтарында цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың тиімділігін анықтау.
Бүгінгі таңда цифрлық технологиялар білім беру процесінің маңызды бөлігіне айналды. Интербелсенді платформаларды пайдалану оқушылардың қызығушылығын арттырып, жеке қарқынмен білім алуына мүмкіндік береді. Сондықтан mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com және tendey.kz сияқты цифрлық ресурстарды математика сабақтарында тиімді қолдану — өзекті мәселе.Зерттеу мақсаты — цифрлық ресурстардың математика сабағындағы тиімділігін анықтап, олардың оқушылардың оқу нәтижесіне, мотивациясы мен танымдық қабілетіне әсерін зерттеу. Зерттеу нәтижелері мұғалімдерге цифрлық құралдарды сабақта тиімді қолдануға бағытталған тәжірибелік ұсыныстар беруге мүмкіндік береді.
Негізгі бөлім:Қазіргі білім беру жүйесінде цифрлық ресурстарды пайдалану — оқушылардың математикалық сауаттылығын арттырудың ең тиімді жолдарының бірі. Цифрлық білім беру құралдары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, логикалық ойлау, талдау және өздігінен іздену дағдыларын қалыптастырады.
Mathlearningcenter.org сайты – бастауыш және негізгі мектеп оқушыларына арналған визуалды және интерактивті тапсырмаларды ұсынады. Бұл платформада математикалық ұғымдар қарапайым және түсінікті анимациялар арқылы түсіндіріледі. Мысалы, бөлшектер, геометриялық пішіндер және сандық амалдарды үйретуде оқушы нақты көрнекілік арқылы білім алады.

Techlearning.com ресурсы мұғалімдерге арналған әдістемелік материалдар мен заманауи технологияларды сабаққа тиімді енгізу жолдарын ұсынады. Мұнда педагогтар тәжірибе алмасып, жаңа цифрлық құралдар туралы ақпарат алып, сабақ сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

Mozaweb.com — интерактивті 3D модельдер мен анимацияларға бай білім беру платформасы. Бұл сайт арқылы оқушылар күрделі математикалық ұғымдарды көрнекі түрде меңгереді. Мысалы, кеңістіктегі фигураларды үш өлшемді түрде көрсету оқушының түсіну деңгейін арттырады.

Mathgames.com сайты — математикадағы ойын элементтері арқылы оқытуды жүзеге асыратын ресурс. Мұндағы ойындар оқушының жас ерекшелігіне қарай іріктелген, соның арқасында олар білімді ойын түрінде меңгереді. Бұл тәсіл мотивацияны күшейтеді және оқушының белсенділігін арттырады.

Tendey.kz – отандық білім беру платформасы, мұнда
қазақстандық оқу бағдарламасына сай мазмұн қамтылған. Сайтта
интерактивті тапсырмалар, тесттер мен бейнесабақтар бар, бұл
мұғалімдерге де, оқушыларға да тиімді құрал. Сонымен қатар, ұлттық
ерекшеліктер ескеріліп, оқушыларға өз тілінде сапалы цифрлық білім
алу мүмкіндігі
Жалпы алғанда, осы сайттардың әрқайсысы математиканы оқытудың
дәстүрлі әдістерін толықтыра отырып, білім алушылардың жеке
қабілеттерін дамытуға бағытталған. Цифрлық ресурстарды қолдану
сабақтың мазмұнын байытып, оқыту
процесін жандандырады
Қорытынды
бөлім:Қорытындылай келе, математика сабағында цифрлық
білім беру ресурстарын қолдану — қазіргі заман талабы.
Mathlearningcenter.org, Techlearning.com, Mozaweb.com,
Mathgames.com және Tendey.kz сияқты платформалар оқу үдерісін
тиімді ұйымдастыруға, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға
және пәнге деген қызығушылығын қалыптастыруға зор үлес
қосады.Осындай ресурстарды жүйелі пайдалану мұғалімнің әдістемелік
мүмкіндігін кеңейтеді, ал оқушыға өздігінен білім алуға, есеп
шығару дағдысын жетілдіруге және шығармашылықпен ойлауға жол ашады.
Сондықтан цифрлық білім беру ресурстары — болашаққа бағытталған,
сапалы математикалық білім берудің маңызды
тетігі.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. The Math Learning Center. (2024). Free math apps and resources for students and teachers. https://www.mathlearningcenter.org
2. Tech Learning. (2024). Educational technology news and teaching strategies. https://www.techlearning.com
3. Mozaweb. (2024). Interactive 3D content and digital lessons for schools. https://www.mozaweb.com
4. Math Games. (2024). Online math practice through fun and engaging games. https://www.mathgames.com
5. Tendey.kz. (2024). Цифрлық білім беру платформасы: Қазақстандық оқу бағдарламасына арналған онлайн ресурстар. https://www.tendey.kz
6. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі. (2023). Цифрлық білім беруді дамыту тұжырымдамасы 2023–2027 жж.
7. Жұмаділова, Г. (2022). Математика пәнін оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігі. // «Білім берудегі жаңа технологиялар» журналы, №3, 45–49 бет.
8. UNESCO. (2022). Digital learning and the future of education. Paris: UNESCO Publishing.
Эффективность использования цифровых образовательных ресурсов на уроках математики
К.А.Курманбай*, О.М. Жолымбаев,А.Н.Кабласымова
«Шәкәрім университеті» НАО, г. Семей, Казахстан
Аннотация: В этой научной статье всесторонне анализируется эффективность использования цифровых образовательных ресурсов на уроках математики и их влияние на качество обучения. В настоящее время главной задачей системы образования является повышение функциональной грамотности учащихся и адаптация их к требованиям цифрового общества. В этом смысле использование цифровых ресурсов в математике позволяет учащимся развивать логическое мышление, аналитические и самообразовательные способности. В ходе исследования mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com и tendey.kz были рассмотрены содержание и особенности использования таких платформ, как. Эти ресурсы играют важную роль в активизации процесса обучения и повышении интереса учащихся к предмету. Кроме того, он оказывает большую помощь учителям в планировании уроков и методической поддержке. Проведенный анализ показал, что систематическое и целенаправленное использование цифровых ресурсов улучшает результаты обучения учащихся и способствует эффективной организации учебного процесса.
Ключевые слова: математика, цифровые образовательные ресурсы, онлайн-платформа, мотивация к обучению, цифровая педагогика, качество образования, интерактивное обучение.
The effectiveness of using digital educational resources in math lessons
K.A.Kurmanbay, O.M. Zholymbaev,A.N.Kablasymova
«Shakarim University», Semey, Kazakhstan
Introduction: the main goal of the modern education system is to increase the functional literacy of students and adapt them to the Digital Society of the XXI century. Annotation: this scientific article comprehensively analyzes the effectiveness of the use of digital educational resources in mathematics lessons and its impact on the quality of teaching. Currently, the main task of the education system is to increase the functional literacy of students and adapt them to the requirements of the digital society. In this sense, the use of digital resources in mathematics allows students to develop logical thinking, the ability to analyze and self-learn. During the study mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com and tendey.kz the content and application features of such platforms were considered. These resources play an important role in revitalizing the learning process and increasing students ' interest in the subject. In addition, classes for teachers are of great help in planning and methodological support. As a result of the analysis carried out, it was proved that the systematic and targeted use of digital resources improves students ' learning outcomes and contributes to the effective organization of the educational process.
Keywords: mathematics, digital educational resources, online platform, learning motivation, digital pedagogy, education quality, interactive learning.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану тиімділігі
Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану тиімділігі
Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану тиімділігі
Қ.А.Құрманбай*, О.М. Жолымбаев,А.Н.Қабласымова
«Шәкәрім университеті» НАО, Семей қ, Қазақстан
kambar.kurmanbay.05@list.ru
Кіріспе:Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты — оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырып, оларды ХХІ ғасырдың цифрлық қоғамына бейімдеу. Аңдатпа:Бұл ғылыми мақалада математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың тиімділігі мен оның оқыту сапасына әсері жан-жақты талданады. Қазіргі таңда білім беру жүйесінің басты міндеті — оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру және оларды цифрлық қоғам талаптарына бейімдеу болып табылады. Осы тұрғыдан алғанда, математика пәнінде цифрлық ресурстарды пайдалану оқушылардың логикалық ойлауын, талдау және өздігінен білім алу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Зерттеу барысында mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com және tendey.kz сияқты платформалардың мазмұны мен қолдану ерекшеліктері қарастырылды. Бұл ресурстар оқыту процесін жандандырып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыруда маңызды рөл атқарады. Сонымен қатар, мұғалімдер үшін сабақ жоспарлау мен әдістемелік қолдауда үлкен көмек береді. Жүргізілген талдау нәтижесінде цифрлық ресурстарды жүйелі және мақсатты қолдану оқушылардың оқу нәтижелерін жақсартатыны және оқу процесін тиімді ұйымдастыруға ықпал ететіні дәлелденді.
Кілт сөздер:математика, цифрлық білім беру ресурстары, онлайн платформа, оқу мотивациясы, цифрлық педагогика, білім сапасы, интерактивті оқыту.
Бұл үдерісте математика пәні маңызды рөл атқарады, себебі ол логикалық ойлау мен талдау қабілетін қалыптастырады. Алайда дәстүрлі әдістер барлық оқушының ерекшелігін ескере бермейді. Осыған байланысты ғылыми мәселе — математика сабақтарында цифрлық білім беру ресурстарын қолданудың тиімділігін анықтау.
Бүгінгі таңда цифрлық технологиялар білім беру процесінің маңызды бөлігіне айналды. Интербелсенді платформаларды пайдалану оқушылардың қызығушылығын арттырып, жеке қарқынмен білім алуына мүмкіндік береді. Сондықтан mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com және tendey.kz сияқты цифрлық ресурстарды математика сабақтарында тиімді қолдану — өзекті мәселе.Зерттеу мақсаты — цифрлық ресурстардың математика сабағындағы тиімділігін анықтап, олардың оқушылардың оқу нәтижесіне, мотивациясы мен танымдық қабілетіне әсерін зерттеу. Зерттеу нәтижелері мұғалімдерге цифрлық құралдарды сабақта тиімді қолдануға бағытталған тәжірибелік ұсыныстар беруге мүмкіндік береді.
Негізгі бөлім:Қазіргі білім беру жүйесінде цифрлық ресурстарды пайдалану — оқушылардың математикалық сауаттылығын арттырудың ең тиімді жолдарының бірі. Цифрлық білім беру құралдары оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып қана қоймай, логикалық ойлау, талдау және өздігінен іздену дағдыларын қалыптастырады.
Mathlearningcenter.org сайты – бастауыш және негізгі мектеп оқушыларына арналған визуалды және интерактивті тапсырмаларды ұсынады. Бұл платформада математикалық ұғымдар қарапайым және түсінікті анимациялар арқылы түсіндіріледі. Мысалы, бөлшектер, геометриялық пішіндер және сандық амалдарды үйретуде оқушы нақты көрнекілік арқылы білім алады.

Techlearning.com ресурсы мұғалімдерге арналған әдістемелік материалдар мен заманауи технологияларды сабаққа тиімді енгізу жолдарын ұсынады. Мұнда педагогтар тәжірибе алмасып, жаңа цифрлық құралдар туралы ақпарат алып, сабақ сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

Mozaweb.com — интерактивті 3D модельдер мен анимацияларға бай білім беру платформасы. Бұл сайт арқылы оқушылар күрделі математикалық ұғымдарды көрнекі түрде меңгереді. Мысалы, кеңістіктегі фигураларды үш өлшемді түрде көрсету оқушының түсіну деңгейін арттырады.

Mathgames.com сайты — математикадағы ойын элементтері арқылы оқытуды жүзеге асыратын ресурс. Мұндағы ойындар оқушының жас ерекшелігіне қарай іріктелген, соның арқасында олар білімді ойын түрінде меңгереді. Бұл тәсіл мотивацияны күшейтеді және оқушының белсенділігін арттырады.

Tendey.kz – отандық білім беру платформасы, мұнда
қазақстандық оқу бағдарламасына сай мазмұн қамтылған. Сайтта
интерактивті тапсырмалар, тесттер мен бейнесабақтар бар, бұл
мұғалімдерге де, оқушыларға да тиімді құрал. Сонымен қатар, ұлттық
ерекшеліктер ескеріліп, оқушыларға өз тілінде сапалы цифрлық білім
алу мүмкіндігі
Жалпы алғанда, осы сайттардың әрқайсысы математиканы оқытудың
дәстүрлі әдістерін толықтыра отырып, білім алушылардың жеке
қабілеттерін дамытуға бағытталған. Цифрлық ресурстарды қолдану
сабақтың мазмұнын байытып, оқыту
процесін жандандырады
Қорытынды
бөлім:Қорытындылай келе, математика сабағында цифрлық
білім беру ресурстарын қолдану — қазіргі заман талабы.
Mathlearningcenter.org, Techlearning.com, Mozaweb.com,
Mathgames.com және Tendey.kz сияқты платформалар оқу үдерісін
тиімді ұйымдастыруға, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға
және пәнге деген қызығушылығын қалыптастыруға зор үлес
қосады.Осындай ресурстарды жүйелі пайдалану мұғалімнің әдістемелік
мүмкіндігін кеңейтеді, ал оқушыға өздігінен білім алуға, есеп
шығару дағдысын жетілдіруге және шығармашылықпен ойлауға жол ашады.
Сондықтан цифрлық білім беру ресурстары — болашаққа бағытталған,
сапалы математикалық білім берудің маңызды
тетігі.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. The Math Learning Center. (2024). Free math apps and resources for students and teachers. https://www.mathlearningcenter.org
2. Tech Learning. (2024). Educational technology news and teaching strategies. https://www.techlearning.com
3. Mozaweb. (2024). Interactive 3D content and digital lessons for schools. https://www.mozaweb.com
4. Math Games. (2024). Online math practice through fun and engaging games. https://www.mathgames.com
5. Tendey.kz. (2024). Цифрлық білім беру платформасы: Қазақстандық оқу бағдарламасына арналған онлайн ресурстар. https://www.tendey.kz
6. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі. (2023). Цифрлық білім беруді дамыту тұжырымдамасы 2023–2027 жж.
7. Жұмаділова, Г. (2022). Математика пәнін оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдану тиімділігі. // «Білім берудегі жаңа технологиялар» журналы, №3, 45–49 бет.
8. UNESCO. (2022). Digital learning and the future of education. Paris: UNESCO Publishing.
Эффективность использования цифровых образовательных ресурсов на уроках математики
К.А.Курманбай*, О.М. Жолымбаев,А.Н.Кабласымова
«Шәкәрім университеті» НАО, г. Семей, Казахстан
Аннотация: В этой научной статье всесторонне анализируется эффективность использования цифровых образовательных ресурсов на уроках математики и их влияние на качество обучения. В настоящее время главной задачей системы образования является повышение функциональной грамотности учащихся и адаптация их к требованиям цифрового общества. В этом смысле использование цифровых ресурсов в математике позволяет учащимся развивать логическое мышление, аналитические и самообразовательные способности. В ходе исследования mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com и tendey.kz были рассмотрены содержание и особенности использования таких платформ, как. Эти ресурсы играют важную роль в активизации процесса обучения и повышении интереса учащихся к предмету. Кроме того, он оказывает большую помощь учителям в планировании уроков и методической поддержке. Проведенный анализ показал, что систематическое и целенаправленное использование цифровых ресурсов улучшает результаты обучения учащихся и способствует эффективной организации учебного процесса.
Ключевые слова: математика, цифровые образовательные ресурсы, онлайн-платформа, мотивация к обучению, цифровая педагогика, качество образования, интерактивное обучение.
The effectiveness of using digital educational resources in math lessons
K.A.Kurmanbay, O.M. Zholymbaev,A.N.Kablasymova
«Shakarim University», Semey, Kazakhstan
Introduction: the main goal of the modern education system is to increase the functional literacy of students and adapt them to the Digital Society of the XXI century. Annotation: this scientific article comprehensively analyzes the effectiveness of the use of digital educational resources in mathematics lessons and its impact on the quality of teaching. Currently, the main task of the education system is to increase the functional literacy of students and adapt them to the requirements of the digital society. In this sense, the use of digital resources in mathematics allows students to develop logical thinking, the ability to analyze and self-learn. During the study mathlearningcenter.org, techlearning.com, mozaweb.com, mathgames.com and tendey.kz the content and application features of such platforms were considered. These resources play an important role in revitalizing the learning process and increasing students ' interest in the subject. In addition, classes for teachers are of great help in planning and methodological support. As a result of the analysis carried out, it was proved that the systematic and targeted use of digital resources improves students ' learning outcomes and contributes to the effective organization of the educational process.
Keywords: mathematics, digital educational resources, online platform, learning motivation, digital pedagogy, education quality, interactive learning.
шағым қалдыра аласыз













