Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Математика Сандар мен цифрлар 1-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып Математика қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
2348
32 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары
Пән: МатематикаКүні: Сынып: 1Ә | Мектеп: Жалпы білім беретін №28 орта мектепМұғалімнің аты-жөні:Махсутова Д.ЕҚатысқандар саны:15Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақтың тақырыбы | Сандар мен цифрлар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.2. Бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру. 1.1.1.3.Бір таңбалы сандардың құрамын анықтау. | |
Сабақтың мақсаттары | 1.Барлық оқушылар:Бір таңбалы сандарды оқиды,жазады,салыстырады, құрамын анықтайды.2.Көптеген оқушылар: Бір таңбалы сандарды өрнек құрастырады.3.Кейбір оқушылар: Бір таңбалы сандарды өрнек құрастырып, математикалық тілде айтады. | |
Бағалау критерийлері | 1.Бір таңбалы сандарды оқиды2.Бір таңбалы сандарды жазады3. Бір таңбалы сандарды салыстырады | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, ағылшын | |
АКТ қолдану дағдылары | ||
Алдыңғы білім | Сандарды оқу, жазу, салыстыру, екі таңбалы сандарды атау және разрядтық қосылғыштарға жіктеу | |
Тілдік құзыреттілік | Сандарды оқу, жазу және салыстыру барысында «сан», «цифр», «теңдік», «қосу», «азайту» сияқты математикалық терминологияны; амалдардың атауын, «=», «>», «<» белгілерін,білу. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы10 минут | Психологиялық дайындық (Д) Ұйымдастыру кезеңі:Оқушыларды өрнек арқылы топқа бөлу, (Mысалы: Өрнектің мәні 3 болса үшінші топ).9-7=2 6-5=1 2+1=3 (Т) «Көршісін тап?» әдісі1-топ. 7 2-топ. 6 8 3-топ. 4 Дескриптор1.Жеті санының оң және сол жағындағы көршісін тапты2.Алты мен сегіздің ортасындағы санды таба білді3.Төрт санының оң және сол жағындағы санды тапты ҚБ « Басбармақпен бағалау» топ бір-бірін бағалайды (Т) Кубизм әдісі Тапсырма:Бір таңбалы сандарды қалай, қалайша салыстыруға болады? Дескриптор1.Ең үлкен санды таба білді2. Ең кіші санды тапты3. Бір санның екінші саннан кіші немесе үлкен екенін дәлелдеді ҚБ «Бағдаршам»Сол арқылы жеке оқушыларға көмек беремін | Оқулық, моноблок,текше |
Сабақтың ортасы10 минут Сергіту сәті2 минут | (Д) Кім зерек? ойыныТапсырма:Сандық сәуледен санның көршісін тап. Дескриптор: ҚБ «Қаламмен бағалау» Қызыл қалам – өте жақсы Жасыл қалам – жақсы Көк қалам - орташа « Кім жылдам?» ойыны 9 8 7 Әр топ жылдам санның құрымын анықтап,стикерге жазып әр аквариумге жабыстырады. | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Аквариумнің суреті |
Сабақтың соңы10 минут Бағалау5 минут Кері байланыс 3 минут | (Т) Бумеранг әдісіТапсырма: 1-топ:Өрнек жазады2-топ: Өрнектің жауабын жазады3-топ:Өрнектің мәнінің құрамын табады Мысалы: 1-топ: 5+1= 4-2= 2-топ: 5+1=6 4-2=2 3-топ: 6 2 Дескриптор:1.Қосу мен азайтуға арналған өрнектерді білді.2.Өрнектің мәнін тапты3.Шыққан санның құрамын анықтады ҚБ «Фигурмен бағалау» Өте жақсы Жақсы Орташа «Білім ағашы» кері байланыс | Түрлі тапсырмалар Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қиналған оқушыларға көмектесу үшін оқушылардың қасына барып,жетекші сұрақтар қою,көмектесу.Тапсырма.Суретті қимағаздар беру.Суреттерді санап,салыстырыңыз «>», «<», «=» таңбаларының тиістісін қойыңыз. Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Сабақтың ортасында топтық жұмыс барысында бір санның екінші саннан кіші немесе үлкен екенін математикалық тілде айтып, дәлелдеп беруі. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? «Бесбармақ арқылы»«Бағдаршам»«Қаламдар»«Фигуралар» | Денсаулық сақтаутехнологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | Иә, себебі,сабақ мақсаты мен оқу мақсаты тақырыпқа сай алынды. Бүгін оқушылар бір таңбалы сандарды оқуды, жазуды, салыстыруды, разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйренеді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, себебі, қолданылатын әдіс-тәсілдер тиімді деп ойлаймын. Тапсырмалар тақырыпқа сай құрылды. Оқушылардың деңгейіне байланысты тапсырмалар алынды. Уақытты тиімді пайдаланамын Жоспарыма, сыныбымда дарынды оқушылардың болуына байланысты қосымша тапсырмалар беруді жоспарлаймын. |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Бумеранг» әдісі2. «Кубизм» әдісіҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Оқушыға тапсырманы ойын түрінде алсақ, онда оқушы әрі есеп шығарады, әрі серігіп қалады.2.Таңдалынып алынған әдіс тәсілдің қолжетімділігіОсы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?1.Дарынды оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындау2.Кері байланысты түрлендіріп отыру |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)