Қысқа мерзімді жоспары
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Иә, себебі,сабақ мақсаты мен оқу мақсаты тақырыпқа сай алынды. Бүгін оқушылар бір таңбалы сандарды оқуды, жазуды, салыстыруды, разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйренеді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, себебі, қолданылатын әдіс-тәсілдер тиімді деп ойлаймын. Тапсырмалар тақырыпқа сай құрылды. Оқушылардың деңгейіне байланысты тапсырмалар алынды. Уақытты тиімді пайдаланамын Жоспарыма, сыныбымда дарынды оқушылардың болуына байланысты қосымша тапсырмалар беруді жоспарлаймын. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Бумеранг» әдісі 2. «Кубизм» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Оқушыға тапсырманы ойын түрінде алсақ, онда оқушы әрі есеп шығарады, әрі серігіп қалады. 2.Таңдалынып алынған әдіс тәсілдің қолжетімділігі Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Дарынды оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындау 2.Кері байланысты түрлендіріп отыру |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математика Сандар мен цифрлар 1-сынып
Математика Сандар мен цифрлар 1-сынып
Қысқа мерзімді жоспары
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Иә, себебі,сабақ мақсаты мен оқу мақсаты тақырыпқа сай алынды. Бүгін оқушылар бір таңбалы сандарды оқуды, жазуды, салыстыруды, разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйренеді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, себебі, қолданылатын әдіс-тәсілдер тиімді деп ойлаймын. Тапсырмалар тақырыпқа сай құрылды. Оқушылардың деңгейіне байланысты тапсырмалар алынды. Уақытты тиімді пайдаланамын Жоспарыма, сыныбымда дарынды оқушылардың болуына байланысты қосымша тапсырмалар беруді жоспарлаймын. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. «Бумеранг» әдісі 2. «Кубизм» әдісі Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Оқушыға тапсырманы ойын түрінде алсақ, онда оқушы әрі есеп шығарады, әрі серігіп қалады. 2.Таңдалынып алынған әдіс тәсілдің қолжетімділігі Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Дарынды оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындау 2.Кері байланысты түрлендіріп отыру |
|
шағым қалдыра аласыз

аламмен
бағалау»
















