Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Математика талдау 3 тоқсан 5,6,7, 11 сыныптар
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау
III тоқсан математика пәні
Сынып: 5 «ә»
Оқушылар саны: 14
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
14 |
12 |
0 |
11 |
3 |
57 |
100 |
БЖБ 2 |
14 |
11 |
0 |
11 |
3 |
36 |
100 |
БЖБ 3 |
14 |
7 |
0 |
9 |
5 |
50 |
100 |
ТЖБ |
14 |
20 |
0 |
11 |
3 |
64 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды
табу; санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;
|
5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа); |
|||||
БЖБ 2 |
5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру; 5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру; 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; 5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану; 5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану; |
5.5.2.4 ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; 5.1.2.30 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; 5.5.1.5 бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару; |
|||||
БЖБ 3 |
5.4.1.5 жиындар арасындағы қатынастардың сипаттамасын анықтау (қиылысатын және қиылыспайтын жиындар);
|
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару; |
|||||
ТЖБ |
5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу; 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.28 ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; 5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту ережелерін қолдану; 5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01;
0,001 – бөлу ережелерін қолдану; берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін символдарын қолданып жазу; |
5.5.1.5 бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару; 5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу ережелерін қолдану; 5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару; |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
БЖБ 1 |
- |
|
|
||||
БЖБ 2 |
- |
|
|
||||
БЖБ 3 |
- |
|
|
||||
ТЖБ |
- |
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
||||||||
- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа); - ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; - ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; - бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару; - Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару; |
|||||||||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
||||||||
Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспау, сабақты қалдыру. |
|||||||||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|||||||||
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау. |
|||||||||
Күні: 20.03.2024 |
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): |
|
|
Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау
III тоқсан математика пәні
Сынып: 6 «а»
Оқушылар саны: 13
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
13 |
12 |
0 |
11 |
2 |
62 |
100 |
БЖБ 2 |
13 |
12 |
0 |
11 |
2 |
54 |
100 |
БЖБ 3 |
13 |
13 |
0 |
9 |
4 |
31 |
100 |
ТЖБ |
13 |
20 |
0 |
11 |
2 |
62 |
100 |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
БЖБ 1 |
6.2.2.1 тура санды теңдіктердің қасиеттерін білу және қолдану; 6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу; 6.2.2.4
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |