Материалдар / Математика ТЖБ 2-сынып 3-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика ТЖБ 2-сынып 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика ТЖБ 2-сынып 3-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2024
432
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Бөлімше

Оқу мақсаты

Тапсырманың сипаттамасы

Тапсырма саны

Жалпы балл

1

3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1



3

2


3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер


1.2 Сандармен амалдар орындау




2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну

Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.


1


2

3

3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер


2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу




2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38;

(24-3)-х=8;

а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



1


4

5.1 Есептер және математикалық модель


2.​5.​1.​7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу

Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.




1



6

Барлығы

4

15

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы


1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар


«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).


3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу


3.1 Ұзақтығы – 40 минут

Балл саны - 15


3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.





















Күні _____________________

Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________


«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

I нұсқа

Тапсырма

  1. Бұрыштардың түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш


_______________________ ________________________ ________________________

[3]

  1. Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.

5+5+5+5+5= 3+3+3+3+3+3+3=

[2]

  1. Теңдеуді шеш.

у - (47 + 24) = 94

[4]

  1. Есепті шығар.

Екі бала шаңғымен серуендеуге шықты. Бірінші бала 4 км, ал екіншісі одан 12 км артық жол жүрді. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем жол жүрді?

[6]

Күні _____________________

Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________


«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған

жиынтық бағалаудың тапсырмалары

II нұсқа

Тапсырма

  1. Бұрыштардың түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш


_______________________ ________________________ ________________________

[3]

  1. Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.

4+4+4+4+4= 2+2+2+2+2+2+2=

[2]

  1. Теңдеуді шеш.

х- (37 + 25) = 93

[4]

  1. Есепті шығар.

Екі бала кітап оқуға шешім қабылдады. Бірінші бала 5 бет, ал екіншісі одан 15 бет артық кітап оқыды. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем кітап оқыды ?

[6]

Балл қою кестесі I нұсқа

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

Доғал бұрыш сүйір бұрыш тік бұрыш

3


2

5+5+5+5+5= 5 ∙ 5

1



3+3+3+3+3+3+3=3 ∙ 7

1


3

у – 71 = 94

1



у = 71 +94

1



у = 165

1



Тексеру: 165 -71 =94

1


3

Shape1

I бала – 4 км ? есе <

II бала - ?, 12 км артық

1

Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.



4 + 12 =


1


Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

(4+12):4=4 (есе)


4 + 12 = 16 (км) - II баланың жүрген жолы

1



16 : 4 =

1



16 : 4 = 4 (есе) - кем

1



Жауабы: I бала 4 есе кем жол жүрді

1


Барлығы

15



II нұсқа


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

1


1

1

2

4+4+4+4+4= 4 5

1


2+2+2 450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!