Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика ТЖБ 2-сынып 3-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
1 |
3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
2 |
3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
3 |
3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер |
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу |
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
4 |
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары)
модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
||
Барлығы |
4 |
15 |
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.
Күні _____________________
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
I нұсқа
Тапсырма
-
Бұрыштардың түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш
_______________________ ________________________ ________________________
[3]
-
Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.
5+5+5+5+5= 3+3+3+3+3+3+3=
[2]
-
Теңдеуді шеш.
у - (47 + 24) = 94
[4]
-
Есепті шығар.
Екі бала шаңғымен серуендеуге шықты. Бірінші бала 4 км, ал екіншісі одан 12 км артық жол жүрді. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем жол жүрді?
[6]
Күні _____________________
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
II нұсқа
Тапсырма
-
Бұрыштардың түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш
_______________________ ________________________ ________________________
[3]
-
Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.
4+4+4+4+4= 2+2+2+2+2+2+2=
[2]
-
Теңдеуді шеш.
х- (37 + 25) = 93
[4]
-
Есепті шығар.
Екі бала кітап оқуға шешім қабылдады. Бірінші бала 5 бет, ал екіншісі одан 15 бет артық кітап оқыды. Екіншісіне қарағанда бірінші бала неше есе кем кітап оқыды ?
[6]
Балл қою кестесі I нұсқа
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
Доғал бұрыш сүйір бұрыш тік бұрыш |
3 |
|
2 |
5+5+5+5+5= 5 ∙ 5 |
1 |
|
|
3+3+3+3+3+3+3=3 ∙ 7 |
1 |
|
3 |
у – 71 = 94 |
1 |
|
|
у = 71 +94 |
1 |
|
|
у = 165 |
1 |
|
|
Тексеру: 165 -71 =94 |
1 |
|
3 |
I бала – 4 км ? есе < II бала - ?, 12 км артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
4 + 12 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады. (4+12):4=4 (есе) |
|
4 + 12 = 16 (км) - II баланың жүрген жолы |
1 |
|
|
16 : 4 = |
1 |
|
|
16 : 4 = 4 (есе) - кем |
1 |
|
|
1 |
|
|
Барлығы |
15 |
|
II нұсқа
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
1 |
|
|
1 |
|||
1 |
|||
2 |
4+4+4+4+4= 4 ∙ 5 |
1 |
|
2+2+2 450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |