Материалдар / Математика үйден оқыту 9-сынып 1-2-тоқсанға БЖБ, ТЖБ көмекші бағдарлама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика үйден оқыту 9-сынып 1-2-тоқсанға БЖБ, ТЖБ көмекші бағдарлама

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика үйден оқыту 9-сынып 1-2-тоқсанға БЖБ, ТЖБ көмекші бағдарлама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2024
264
1 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

9


Сабақтың тақырыбы

Тоқсандық жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес , оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білікжәне дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді

Сабақтың мақсаты

Оқушы заттардың екі тобына айырымдық салыстыруды орындайды,

сандарды әртүрлі салыстыруда қандай арифметикалық амалды орындау керек екендігін түсіндіреді,

1000-ға дейінгі сандарды қосу мен азайту,көбейту мен бөлу кезіндегі жақшалы және жақшасыз мысалдардың орындалу тәртібі туралы айтады,орындалу тәртібін сақтайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1-кезең. Ұйымдас-тыруынта-ландыру:

Оқушылармен сәлемдесу. Көңіл- күйлерін білу.
Сабаққа дайындығын тексеру

Оқушылар сәлемдеседі, өз көңіл-күйлері туралы айтады



Оқулық

2-кезең. Теориялық-практика-

лық:

Жаңа сабақ.

1 Есепте:

200 + 400 000

240 000 + 400 000

510 000 +5 000

2 Амалдардың ретін анықтап, есепте:

800 000-( 500 400+ 34 400)

592 776 +( 46 380 – 22 150)

3 Мысалдарды бағанға жазып қос:

351 952 + 442 908

701 845 – 389 562

4 Салыстыр:

300 000 250 000

732 460 52 290

5 Амалдардың белгісіз бөлігін тап:

356 281 + х= 562 732

. Үйге тапсырма




Мұғалім түсінік береді.

Оқушылар тыңдап, дәптерлеріне түсіреді.

















Тапсырмаларды орындайды.

.









кері байла-ныс арқылы бағала-нады



3-кезең. Рефлек-сиялық

қорытын-дылау:


Кері байланыс: Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы қорытынды жасалады.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не құнды болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланады.














































\

Үйден оқыту Математика 9-сынып Бжб



Разрядтан аттамай қосу және азайту

1 Есепте. Қосқанда шыққан санды ата:

300 000 + 4= 100 000 + 70=

700 000 + 90 = 400 000 + 200=

800 000 +100 = 600 000 + 500=



2 Есепте. Азайтқанда шыққан санды ата

404 000- 4 000= 660 000 – 60 000=

700 040 – 40= 800 200 – 200=

100 001 – 1= 220 000 – 20 000=

3 Есепте. Қосындыны өзіңе ыңғайлы тәсілмен есепте

500 + 230 000= 16 000 + 300 000=

200 000 + 40= 73 000 + 700 000=

110 + 310 000= 888 + 540 000=



4 Азайтуды орында:

900 000 – 100 000= 450 000 – 50 000=

1 000 000 – 800 000= 860 000 – 60 000=



5 Қосуды орында:

65 307 + 2 051= 1 674 + 32 205=

94 605 + 104 084= 5 735 + 334 203=

258 348 + 31 050= 4 683 + 522 316=



6 Азайтуды орында:

653 780 – 13 010= 785 870 – 650=

729 278 – 17 045= 953 999 – 42 212=

590 487 – 80 437= 376 853 – 4 251=



Үйден оқыту Математика 9-сынып Бжб Жай бөлшектер


1. Керекті бөліктерді боя.





2

1

3

4


4

2

6

8






























2. Фигураның бөлшекке сәйкес келетін бөліктерін штрихта.










3

4

5


1










4

6

12


3









































































6

2

3

18

6

9


3. Бөлшек түрінде жаз.




















4. Бөлшектерді жаз.


Екіден бір _____, жетіден үш _____, бестен екі ______,


үштен екі ____, оннан тоғыз _____, жүзден бір _______,


қырықтан жеті _____, оннан бір ____, жүзден бес ______,


мыңнан бір _______, сегізден жеті _____, оннан алты _____.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!