«Жазбаша көбейту және
бөлу» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу мақсаты
3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын
кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері
амал алгоритмін қолдану;
3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді
салыстыру
Бағалау
критерийі
• Бөлінді мәнінің бір разрядында
нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және
тексереді.
Теңдеуді
шешеді.
• Үш және одан да артық амалдан
тұратын санды өрнектерді салыстырады.
«Жазбаша көбейту мен бөлу»
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
№
|
Оқу жетістіктерінің
деңгейі
|
Төмен
|
орта
|
жоғары
|
Бөлінді мәнінің бір разрядында
нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және
тексереді.
|
1
|
Бөлінді мәнінің бір
разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы
санға жазбаша бөлуде
қиналады.
|
Б өлінді
мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды
бір таңбалы санға жазбаша бөлуде/ бөлуді көбейту арқылы тексеруде
қателіктер жібереді.
|
Б
өлінді
мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды
бір таңбалы санға жазбаша бөлуді дұрыс орындайды және
тексереді.
|
Үш және одан да артық амалдан
тұратын санды өрнектерді
салыстырады.
|
2
|
Ү штен
артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табуда және
салыстыруда қиналады.
|
А рифметикалық амалдарды орындауда/ санды өрнектерді
салыстыруда қателіктер жібереді.
|
Үштен артық амалмен берілген
санды өрнектердің мәнін табады және
салыстырады.
|
Пәні: математика
Күні: _____________
Аты-жөні__________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау
уақыты 20
минут
I
нұсқа
1-тапсырма Есепте
921:3=
740:2=
209·2=
309·4= 4
2-тапсырма
Теңдеуді
шеш.
4·х=787-347 654-у=310·2
2
3-тапсырма
Амалдарды баған түрінде жазып,
өрнектердің мәнін тап және салыстыр
1
000-904:4-62= 580:5+196·4-307=
4
Пәні: математика
Күні: _____________
Аты-жөні___________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау
уақыты 20
минут
I
нұсқа
1-тапсырма Есепте
836:4= 560:2=
504·5=
189·4=
4
2-тапсырма
Теңдеуді
шеш.
Х+30·5=365 х:4=100-22
2
3-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап және
салыстыр
9 00-557+672:4= 179·4-160+269=
4
-
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын
жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және
тексереді.
|
1
|
бөлінді мәнінің ондықтар
разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін
табады;
|
1
|
көбейту амалы арқылы
тексереді
|
1
|
бөлінді мәнінің бірліктер разрядында нөл шығатын
жағдайдағы өрнектің мәнін табады;
|
1
|
көбейту амалы арқылы
тексереді;
|
1
|
Үш
және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді
салыстырады.
|
2
|
бірінші өрнек
бойынша амалдар орындайды және мәнін
табады:
-
айырманың
-
бөліндінің
|
1
1
|
екінші өрнек бойынша
амалдар орындайды және мәнін
табады:
-
көбейтіндінің;
-
бөліндінің;
-
қосындының;
|
1
1
1
|
өрнектердің мәнін
салыстырады.
|
1
|
Барлығы
|
10
|