Материалдар / Математикадан БЖБ 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математикадан БЖБ 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан БЖБ 4 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
44
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану;

3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді салыстыру

Бағалау критерийі

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

Теңдеуді шешеді.

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.


«Жазбаша көбейту мен бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

орта

жоғары

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

1

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде қиналады.

Shape1

БShape2 өлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде/ бөлуді көбейту арқылы тексеруде қателіктер жібереді.

БShape3 өлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді дұрыс орындайды және тексереді.

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.

2

ҮShape4 штен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табуда және салыстыруда қиналады.

АShape5 рифметикалық амалдарды орындауда/ санды өрнектерді салыстыруда қателіктер жібереді.

Үштен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табады және салыстырады.

Shape6























Пәні: математика Күні: _____________

Аты-жөні__________________________________________

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут


I нұсқа

1-тапсырма Есепте

921:3= 740:2= 209·2= 309·4= 4

Shape7


2-тапсырма

Теңдеуді шеш.

4·х=787-347 654-у=310·2

2

Shape8

3-тапсырма

Амалдарды баған түрінде жазып, өрнектердің мәнін тап және салыстыр

1Shape9 000-904:4-62= 580:5+196·4-307=


Shape10











4


Пәні: математика Күні: _____________

Аты-жөні___________________________________________


«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут


I нұсқа

1-тапсырма Есепте

836:4= 560:2= 504·5= 189·4=

Shape11 4

2-тапсырма

Теңдеуді шеш.

Х+30·5=365 х:4=100-22


Shape12 2


3-тапсырма

Өрнектердің мәнін тап және салыстыр

9Shape13 00-557+672:4= 179·4-160+269=


Shape14 4




































Бағалау критерийі

Тапсырма


Дескриптор

Балл

Білім алушы

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

1

бөлінді мәнінің ондықтар разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;

1

көбейту амалы арқылы тексереді

1

бөлінді мәнінің бірліктер разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;

1

көбейту амалы арқылы тексереді;

1

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.

2

бірінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:

- айырманың

- бөліндінің



1

1

екінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:

- көбейтіндінің;

- бөліндінің;

- қосындының;



1

1

1

өрнектердің мәнін салыстырады.

1

Барлығы

10











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!