«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану;
3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді салыстыру
Бағалау критерийі
• Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.
Теңдеуді шешеді.
• Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.
«Жазбаша көбейту мен бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
орта |
жоғары |
||
|
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді. |
1 |
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде қиналады.
|
Б |
Б |
|
Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады. |
2 |
Ү |
А |
Үштен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табады және салыстырады.
|
Пәні: математика Күні: _____________
Аты-жөні__________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут
I нұсқа
1-тапсырма Есепте
921:3= 740:2= 209·2= 309·4= 4

2-тапсырма
Теңдеуді шеш.
4·х=787-347 654-у=310·2
2

3-тапсырма
Амалдарды баған түрінде жазып, өрнектердің мәнін тап және салыстыр
1
000-904:4-62= 580:5+196·4-307=

4
Пәні: математика Күні: _____________
Аты-жөні___________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут
I нұсқа
1-тапсырма Есепте
836:4= 560:2= 504·5= 189·4=
4
2-тапсырма
Теңдеуді шеш.
Х+30·5=365 х:4=100-22
2
3-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап және салыстыр
9
00-557+672:4= 179·4-160+269=
4
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.
1
бөлінді мәнінің ондықтар разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;
1
көбейту амалы арқылы тексереді
1
бөлінді мәнінің бірліктер разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;
1
1
Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.
2
бірінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:
- айырманың
- бөліндінің
1
1
екінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:
- көбейтіндінің;
- бөліндінің;
- қосындының;
1
1
1
өрнектердің мәнін салыстырады.
1
Барлығы
10
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математикадан БЖБ 4 тоқсан
Математикадан БЖБ 4 тоқсан
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану;
3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді салыстыру
Бағалау критерийі
• Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.
Теңдеуді шешеді.
• Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.
«Жазбаша көбейту мен бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
орта |
жоғары |
||
|
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді. |
1 |
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде қиналады.
|
Б |
Б |
|
Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады. |
2 |
Ү |
А |
Үштен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табады және салыстырады.
|
Пәні: математика Күні: _____________
Аты-жөні__________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут
I нұсқа
1-тапсырма Есепте
921:3= 740:2= 209·2= 309·4= 4

2-тапсырма
Теңдеуді шеш.
4·х=787-347 654-у=310·2
2

3-тапсырма
Амалдарды баған түрінде жазып, өрнектердің мәнін тап және салыстыр
1
000-904:4-62= 580:5+196·4-307=

4
Пәні: математика Күні: _____________
Аты-жөні___________________________________________
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут
I нұсқа
1-тапсырма Есепте
836:4= 560:2= 504·5= 189·4=
4
2-тапсырма
Теңдеуді шеш.
Х+30·5=365 х:4=100-22
2
3-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап және салыстыр
9
00-557+672:4= 179·4-160+269=
4
-
Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.
1
бөлінді мәнінің ондықтар разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;
1
көбейту амалы арқылы тексереді
1
бөлінді мәнінің бірліктер разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;
1
1
Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.
2
бірінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:
- айырманың
- бөліндінің
1
1
екінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:
- көбейтіндінің;
- бөліндінің;
- қосындының;
1
1
1
өрнектердің мәнін салыстырады.
1
Барлығы
10
шағым қалдыра аласыз













