Математикадан БЖБ 4 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математикадан БЖБ 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикадан БЖБ 4 тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

3.1.2.13 Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану;

3.2.1.5 Үш амалдан артық әріпті, санды өрнектерді салыстыру

Бағалау критерийі

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

Теңдеуді шешеді.

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.


«Жазбаша көбейту мен бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

орта

жоғары

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

1

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде қиналады.

Shape1

БShape2 өлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуде/ бөлуді көбейту арқылы тексеруде қателіктер жібереді.

БShape3 өлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлуді дұрыс орындайды және тексереді.

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.

2

ҮShape4 штен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табуда және салыстыруда қиналады.

АShape5 рифметикалық амалдарды орындауда/ санды өрнектерді салыстыруда қателіктер жібереді.

Үштен артық амалмен берілген санды өрнектердің мәнін табады және салыстырады.

Shape6























Пәні: математика Күні: _____________

Аты-жөні__________________________________________

«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут


I нұсқа

1-тапсырма Есепте

921:3= 740:2= 209·2= 309·4= 4

Shape7


2-тапсырма

Теңдеуді шеш.

4·х=787-347 654-у=310·2

2

Shape8

3-тапсырма

Амалдарды баған түрінде жазып, өрнектердің мәнін тап және салыстыр

1Shape9 000-904:4-62= 580:5+196·4-307=


Shape10











4


Пәні: математика Күні: _____________

Аты-жөні___________________________________________


«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут


I нұсқа

1-тапсырма Есепте

836:4= 560:2= 504·5= 189·4=

Shape11 4

2-тапсырма

Теңдеуді шеш.

Х+30·5=365 х:4=100-22


Shape12 2


3-тапсырма

Өрнектердің мәнін тап және салыстыр

9Shape13 00-557+672:4= 179·4-160+269=


Shape14 4




































Бағалау критерийі

Тапсырма


Дескриптор

Балл

Білім алушы

Бөлінді мәнінің бір разрядында нөл шығатын жағдайлардағы жазбаша бөлуді орындайды және тексереді.

1

бөлінді мәнінің ондықтар разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;

1

көбейту амалы арқылы тексереді

1

бөлінді мәнінің бірліктер разрядында нөл шығатын жағдайдағы өрнектің мәнін табады;

1

көбейту амалы арқылы тексереді;

1

Үш және одан да артық амалдан тұратын санды өрнектерді салыстырады.

2

бірінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:

- айырманың

- бөліндінің



1

1

екінші өрнек бойынша амалдар орындайды және мәнін табады:

- көбейтіндінің;

- бөліндінің;

- қосындының;



1

1

1

өрнектердің мәнін салыстырады.

1

Барлығы

10











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2024
345
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі