|
Пәні:Математика |
Уақыты:04.09.17 |
Кабинет: 101 |
Мұғалім:Ешмуратова Г.О |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі
ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Шығармашылық тапсырма: 1 -
тапсырма. Математикалық диктант |
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыны
|
Бірінші байлық -
денсаулық. |
||
|
Ой толғаныс |
4 -
тапсырма |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математикадан күнделікті қысқа мерзімді сабақ
Математикадан күнделікті қысқа мерзімді сабақ
|
Пәні:Математика |
Уақыты:04.09.17 |
Кабинет: 101 |
Мұғалім:Ешмуратова Г.О |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Мың көлеміндегі сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу) |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
Суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушылардың 1000 көлеміндегі
ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Шығармашылық тапсырма: 1 -
тапсырма. Математикалық диктант |
|||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыны
|
Бірінші байлық -
денсаулық. |
||
|
Ой толғаныс |
4 -
тапсырма |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз













