Математикадан Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Математикадан Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып ұстаздарына
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1:

Мектеп: мамандандырылған музыка мектеп-интернаты

Күні: 26.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Сақыпжан Мадяна Ғалымжанқызы

Сынып: 2 «А»

Сабақ 93

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Жалқы есім және жалпы есім.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2 3.1 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу


Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың зат есім жайлы алған білімдерін кеңейте           

                        отырып, жалқы есім және жалпы есім туралы түсінік беру.


Жетістік критерийлері

Білім алушылар:

сөйлем, мәтін ішінен мағынасы қарама-қарсы сөздерді таба алады;

-берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді ойлап таба алады;

-мағынасы қарама-қарсы сөздерді сабақта қолдана алады;

- оқушылардың сыни ойлауы қалыптасады;

сөздерді пайдалана отырып, қысқа жазба/мазмұндама жазады.

Сөздік қор


Қос әйнек, түзер, ағайынды.

Құндылықтарды дарыту

Өзге пікірге сыйластықпен қарауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Сезім мүшелері туралы әңгіме жүргізу барысында «Ғылымға кіріспе» пәнімен байланыс жүзеге асырылады.

Алдыңғы меңгерілген білім


Оқушылар сөздің ұйқасын табуға жаттыққан

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


(Ұ) I.Ұйымдастыру кезеңі

  1.1 Оқушылар назарын сабаққа аудару.

       Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болғалы тұр. Себебі, сабақ күндегідей емес, интерактивті тақтаны пайдалана отырып, келген қонақтарға өз білімімізді, тәртібімізді көрсете білейік.

1.2 Тренинг «Тілек шоғы»

    Ендеше сабағымызды « Тілек шоғы»  деп аталатын тренинг семинарға келген қонақтарға арналмақ.

              

               -   Сіздергеденсаулық

               -Шығармашылықтабыс

               -Отбасылықбірлік

               -Адамиқарапайымдылық

               -Үлкенпарасаттылықтілейміз!

 Миғашабуыл( жеделсұрақ)

Олайболса, балалар миға шабуыл жасап өткенге көз жүгіртейік.

Сөз таптары деген не?( оқушы жауабы)

Интербелсенді тақтадан сызба көрсету.

 

                                      Сөз табы

 


 

 

 

 

 

 

      Зат есім                                                   Етістік

                          Сын есім           Сан есім

 

-Зат есім деген не?( оқушы жауабы)

-Бізді қоршаған нәрселердің барлығын не деп атаймыз?( оқушы жауабы)

-Бізді қоршаған заттар қандай күйде кездеседі?

 Деректі заттар, дерексіз заттар

-Деректі заттар деген не?-көзбен көріп, қолмен ұстауға болатын заттар.

Дұрыс айтасыңдар балалар, айналамыздағы барлық көзбен көрінетін заттар деректі заттар екен.Олар мұғалім, оқушы, кітап, гүл, парта, мектеп.

-Дерексіз заттар деген не?-Олар елеусіз көзге көрінбейтін, қолға ұстауға болмайтын затттар.

Олар қандай заттар екен?-жел, ауа, ақыл, ой, арман, қиял, сезім, тілек, ән, жыр.

Сонымен, балалар зат есім дегеніміз заттың атын, құбылысты білдіретін сөздер екен.

Ендеше мына тақтадағы кестеге назар аударып қарайық, бұл кестеден зат есім сөзге кім? не? кімдер? нелер? деген сұрақтары болады.

 

                                 Зат есім

 

Сұрақтары                                                      Түрлері

 

Кім? Кімдер?                     Жалқы есім             Жекеше         Негізгі

Не? Нелер?                        Жалпы есім             Көпше           Туынды

 

                       Кісі аттары,                  Деректі, дерексіз

                      Жер-су аттары,             заттар мен ұғымдарды

                      Жан-жануарларға         білдіретін атаулар,

                      қойылатын аттар         жалқы есімдерден басқа зат есімдер

 


 

 

 

 

 

                    Бас әріппен жазылады.                Кіші әріппен жазылады.



Сабақтың ортасы


Жалпы есім.-Енді балалар,жалпы есімге тоқталайық.Мына сөйлемге назар аударамыз.Қане оқимыз.

Арман-озат оқушы.

-Бұл сөйлемдегі зат есімді атайық

-Арман, оқушы.

-Арман – жалқы есім, себебі ол кісі аты,ол оқушы – жалпы есім.

Ендеше, ережеге назар аударайық.Жалқы есімдерден басқа зат есімдерді жалпы есім дейміз

Топтық жұмыс

1-      Топ.: Зат есімге сөздер ойла

2-      Топ : Сөздердің ішінен жалқы есімдерді тап

 ( Серік, ата, жайық, Әлия , ұстаз, Алату, көл, оқушы , Ақтау, жұмысшы )

УІ. Сергіту сәті

Семантикалық карта

Зат есім түрлері

сұрақтары

Кісі аты

Кіші әріппен жазылады

Жер-су аты

Бас әріппен жазылады

Мамандық атаулары

Жан-жануар

Жалқы есім

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы есім

 

 

 

 

 

 

 

Жекеше Көпше

 

 

 

 

 

 

 



«Суреттер сөйлейді» әдісі

Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөліп аламын.

Оқушылар қолдарындағы суреттерді құрастырғаннан кейін ондағы шыққан суреттерге қарай отырып, не түсінгендерін айтады.Қарама-қарсы мағыналы сөздерді айта отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.Суреттерді салыстырып айтады.Мысалы: көңілді бала- көңілсіз бала. Мақсатын құрастырады.

Бөлінген топтар бойынша орындарына отырып, араларынан топ басшысын сайлайды.Сол оқушыға бағалау парақшасы тапсырылады.


https://www.youtube.com/watch?v=v1AOkHaN3xc

Сабақтың соңы


Сабақтың соңында мақсатқа оралып, сабақты қорыту.

-Сабақта не үйрендіңдер?

«Бағалау ағашы» бағалау әдісін қолдану.

Мен түсіндім – жасыл түс;

Мен сенімді емеспін – сары түс;

Мен толық түсінбедім – бағдаршамның қызыл түсі.



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Өлең құрастырып жазуға қиналатын оқушыларға бағыт бере отырып, жеке қолдау көрсету.


Оқушылардың жұмыс жасау барысын, іс-әрекетін бақылау арқылы бағалау.

Жазу барысында оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.
































3с.Бөлім.Санды және Әріпті өрнектер

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2

Сабақ

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Теңдеудің күрделірек түрі және оларды шешу

Сабақ негізделген оқу мақсаттары


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Теңдеулерді күрделі теңдеуден қарапайым түріне айналдыра отырып, шығарудың тәсілдерін меңгеруге жағдай жасау.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Климат

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Ауа-райы болжамдары

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Математикалық диктант:

47-ні 3-ке арттыр. (50) К

90-ды 25 ке кеміт. (65) Ү

40 пен 60 сандарының қосындысын тап. (100) Р

30 бен 5 сандарының айырмасын тап. (25) Д

100 саның 75 ке кеміт. (25) Е



1-топ:

Жазушылар

2-топ: Зерттеушілер

3-топ: Суретшілер


«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.


«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

Тұсаукесу.







Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут








«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Теңдеу дегеніміз не? ( Белгісіз саны бар теңдікті теңдеу дейміз. Теңдеуде белгісіз сан латын әріптерімен белгіленеді.

Теңдеудің қарапайым түрі мен күрделі түрін салыстыра отырып түсіндіру, мысалдар келтіру.

25+Х=43+12 – бұл теңдеуді бірден шығаруға бола ма? Бұл теңдеуді бірден шешуге болмайды. Біз оны алдымен қарапайым теңдеуге айналдырамыз. Сендер оң жақ бөлігін табу керектігін аңғарған шығарсыңдар. Оң жақ бөлігін есептеп аламыз. 25+Х=55 – міне біз осылайша күрделі теңдеуді қарапайым теңдеуге айналдырып алдық. Х= 55 – 25

Х=30

25+30=43+12

Тағы бір мысал: - Бұл теңдеудің сол жақ бөлігін жеңілдету қажет. 15+9+Х=30

24+Х=30

Х= 30-24

Х=6

15+9+6=30

30=30

Ереже: - Теңдеудің мұндай түрін шешу үшін алдымен есептеуге болатын бөлігін есептеп,оны жеңілдету керек. Яғни бізге жақсы таныс қарапайы теңдеуге айналдырамыз.

3- кезең. «Теңдеу шаһары» Оқулықпен жұмыс: жұптық жұмыс.

1- тапсырма: Теңдеуді шеш.

Топ 2-топ

45-х= 100-60 59-у = 11+18

45-х=40 59-у = 29

Х=45-40 у=59-29

Х=5 у=30

45-5=100-60 59-30=11+18

40=40 29=29

Тапсырма: Сөз есепті оқы. Теңдеу құрастыр.Топтық жұмыс.

топ

Ұзындығы 56 м оралған сым темірден бірнеше метр қиып алынғаннан кейін, 14 м қалды. Орамнан неше метр сым қиып алынды?

Жауабы: 56 - х = 14

Х = 56-14

Х = 42

56 - 42 = 14

14 = 14

2-топ

Орамнан алдымен 19 м сым темір қиып алынды. Орамда тағы сонша метр сым темір қалды. Орамда неше метр сым болған?

Жауабы: х -19 = 19

Х= 19+19

Х= 38

38-19=19

19=19

2. Сурет бойынша есеп құрастыр.
15+9+х= 30
24+х=30
Х=30 - 24
Х=6
15+9+6=30
30=30
Тура теңдік шықты ма?
Тура теңдіктің екі бөлігін де нөлден өзгеше сандарға бөлгенде тура теңдік шығады деуге бола ма?
Берілген теңдіктерді тура санда теңдікке айналдыратын әріптің мәніні табу керек болса онда теңдіктерді теңдеу деп атауға болады.
Теңдеу дегеніміз – құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік.
Теңдік Теңдеу
Ұқсастығы: Тең белгісімен байланысқан өрнек
Айырмашылығы: 1. Құрамына тек сандар енетін теңдік
2. Құрамына енетін әріптің мәнін табу керек болатын теңдік
Х х 3 = 10 х 3
Cынап көру тәсілімен теңдеудің шешімі тексерілмейді.
Теңдеудің екі жағын да бірдей санға бөлу тәсілмен теңдеудің шешімі міндетті түрде жазбаша тексеріледі.
III кезең «Бойы сергектің ойы да сергек»
№3
Теңдеулерді шеш.
35+23+х=
100 Х -(23+17)=60 
70 - а=8+9+2
Х+12=50 -(15+5) 
(30 - 15)+у=80 
А+(45 - 30)=75 


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті

2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=mvolys8aLaw


миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Тапқыр болсаң, тауып көр»
№5
а) Ұзындығы 56м оралған сым темірден бірнеше метр қиып алынғаннан кейін, тағы 14 м қалды. Орамнан неше метр сым қиып алынды?
56 - X=14
X=56 - 14
X=42
56 - 42=14 Жауабы: 14 метр сым қиып алынды.
ә) Орамнан алдымен 19 м сым темір қиып алынды. Орамда тағы сонша метр сым темір қалды. Орамда неше метр сым темір болған?
X - 19=19
X=19+19
X=38
38 - 19=19 Жауабы: 19 метр сым болған.
Қорытынды:
1. Теңдеу дегеніміз не?
















«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі








Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Жария

лау» әдісі

«Салыстыру кестесі»

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

Балл






































«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Бағалау парақшасы













Рефлексиялық шеңбер


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Сабақтың тақырыбы:

Қошақаны қойдың. Қой.

Құлыншағым құлдырап.

Торы құлын.

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)



Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.








«Аялы алақан»

Тренинг.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Қошақаны қойдың. Қой.

Құлыншағым құлдырап.

Торы құлын.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу.





Оқулық,

мәтіндер.





«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


Ортасы

10 минут







Қолдану

Дәптермен жұмыс.

Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:


Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

"Таңда да таста" әдісі

https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ


"Таңда да таста" әдісі

Бағалау


5 минут







Кері байланыс

3 минут

«Бағалау ағашы»


Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
766
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі