Материалдар / математикалық бағыт
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

математикалық бағыт

Материал туралы қысқаша түсінік
оку багдарламасы
Авторы:
08 Желтоқсан 2023
255
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






















Жиынтық бағалауға арналған


әдістемелік ұсыныстар


Қазақ тілі

(оқыту қазақ тілінде емес)


3-сынып





































1

ЖОБА


Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (орыс тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийі мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.









































2

ЖОБА


Мазмұны


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4


«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4


«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7


1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10


2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17


«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 17


«Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20


2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23


3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29


«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29


«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32


3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 41


"Су - тіршілік көзі" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 41


"Демалу мәдениеті. Мерекелер" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44


4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47










































3

ЖОБА


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Сөйлеу әрекетінің түрлері



Тыңдалым

Айтылым



Оқу мақсаты


3.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны


бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму

желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте

толтыру/ мазмұндау

3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және

сөйлеу барысында қолдану

3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)



Бағалау критерийі



Білім алушы


Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және

қолданады


Тірек сөздерге сүйеніп әңгімелейді


Ойлау дағдыларының деңгейі



Қолдану


Орындау уақыты


20 минут



1-тапсырма

Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.




Қасқыр – күшті, жыртқыш аң. Оның аяқтары ұзын. Түсі сұр, қара болады.

Денесі итке ұқсайды. Ол иісті жақсы сезеді.

Қасқырлар 15-16 жыл өмір сүреді . Қасқырдың баласын «бөлтірік» деп атайды. Қасқыр – дала санитары, өйткені олар ауру және әлсіз жануарлармен қоректенеді.


  • Қасқырды неліктен «дала санитары» деп атайды?

А) Өйткені олардың тұмсығы иісті жақсы сезеді.

В) Өйткені олардың тырнақтары өткір болады.

С) Өйткені олар ауру жануарлармен қоректенеді.

    1. Өйткені олар он бес-он алты жыл өмір сүреді.


  • Кестедегі сұрақтарға жауап бер. Кестеге тірек сөздерді жаз.


Қасқыр қандай

Қасқырдың

Қасқыр қай

Қасқырдың

аң?

сыртқы сипаты

жануарға

баласын қалай


қандай?

ұқсайды?

атайды?






2-тапсырма

Қасқыр туралы әңгімеле. Кестедегі сөздерді қолдан.



4

ЖОБА



Бағалау

Тапсырма

Дескриптор

Балл


критерийі




Білім алушы



Мәтін мазмұны


берілген сұрақтың жауабын анықтайды;

1


бойынша






мәтіннен сұраққа сәйкес тірек сөздерді



сұрақтарға жауап

1

анықтайды:



береді


1-сұраққа сәйкес сөздер

1


Тақырыпқа


2-сұраққа сәйкес сөздер

1


қатысты сөздерді


3-сұраққа сәйкес сөздер

1


анықтайды және


4-сұраққа сәйкес сөздер

1


қолданады





Тірек сөздерге


тақырыпқа сәйкес мәтін құрап айтады;

1


сүйеніп

2




тірек сөздерді орынды қолданады;

1


әңгімелейді






сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1


Жалпы балл



8




















































5

«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған

рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма




Оқу жетістіктерінің деңгейі

















Төмен

Орта

Жоғары

















Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!