Келісемін Бекітемін
Директордың
оқу жұмысы Мектеп
директоры:
жөніндегі орынбасары:
С.Е.Акпанбетов
Б.Н.Абдуллаева
№60 жалпы орта білім беретін
мектебі
«Математика-білім
желісі,
Спорт-денсаулық
жемісі»
математикалық эстафета
9-11 сыныптар
Жауапты: Сыдыкова Г. Н., Тойлыбаева
Т.Т
Шымкент қаласы
2022 – 2023 оқу жылы
«Математика-білім желісі,
Спорт-денсаулық жемісі» математикалық
эстафета
Мақсаты: Математика
мен спортты байланыстыра отырып,оқушылардың пәнге қызығушылықтарын
арттыру, Оқушылардың білімге деген
құштарлығын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету,
математикалық ой-өрісін кеңейту, іздену қабілеттерін
дамыту.Жылдамдыққа,ептілікке,
бір-біріне деген достық қарым-қатынаста болуға , дені сау азамат
болып өсуге тәрбиелеу.
Сайыстың өтілетін орны: спорт
зал.
Жүргізуші: Қайырлы күн
көрермен!
Құрметті
ұстаздар,оқушылар,
Сөз бастайын термелетіп
өлеңмен.
Тәрбиелі,білімді боп
әрқашан
Өс өркенде қанат жайып
кемелден.
Құрметті
оқушылар,бүгінгі сайысқа қатысушы топтарды ортаға шақырайық.Бүгінгі
сайысымыз апталық негізінде 9, 10, 11 -сыныптар арасында
өткізілгелі отырған сайысымыз. Сайысушы топтар бүгін математика мен
спортты қатар алып жүреді.Алдымен әділқазылар алқасын сайлап алып,
математикалық эстафета шарттарымен таныстырып
өтейін.
І бөлім.
Доппен
секіру
ІІ бөлім. Нысанаға
түсіру
ІІІ
бөлім. Білгенге
маржан
IV бөлім
Ойымды
жалғастыр
V бөлім. Дене
жаттығулары
VІІІ. Қорытынды.
Мықты болсаң, алдағыны басып
оз,
Мықты болсаң, арттағыны жеткізбе!
Мықты болсаң, тайғанама, құлама,
Мықты болсаң, бөгеттерді бұзып
өт!
2050-дің бағдарлы биігі,
Білімнің еншісі мұны әркім
біледі.
Сондықтан достар –ау дарынды
қайрайық
Алынбас қамал жоқ шыңдайық
жігерді.
І тур. Доппен
секіру
Шарты: мына бөгеттерден өтіп,
тапсырмалар столына жетіп, математикалық тапсырма алып, оны шешіп
беру керек. Сол жолмен қайтып барып эстафетаны ары қарай жалғастыру
керек. Шығарылған есепке 10 ұпай беріледі және бірінші эстафетаны
аяқтаған командаға 10 ұпай
қосылады.
(Тапсырмалар столдың үстінде
тұрады.)
1)Бір бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан.
Үш қоян, бір мәлік бар
Бәрі нешеу? Табыңдар. (9)
2) Көл тоғанды қырға бар,
Келіп қонды тырналар.
Жұптан қонып сол жерде,
Отыр екен он жерде. (20)
3) Бір бірімен жарысқан ,
Төрт аю, бір арыстан.
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу? Кім білді? (8)
4) Түйе, бота маң басқан,
Төрт аяғын тең басқан.
Шұнақ құлақ бес ешкі,
Қос лақпен қос ешкі.
Төрт қозылы екі қой
Бәрін бірге санап қой. (17)
5) 11 түйе,бес
жылқы.
2
сиыр,бір ешкі
2 қоян,үш түлкі,
Болды сонда нешеуі? (24)
ІІ
тур : «Нысанаға түсіру» Бұл кезеңде бір
қатысушы қатысады. Доп ойнатып барып, нысанаға доп түсіру керек,
тапсырмалар столына барып тапсырма алады. Командаларға есептер
беріледі. 1 минуттың ішінде шешу қажет. Шығарған командаға 10 ұпай
қосылады. Шешіп болғаннан соң, түсірген командаға 10 ұпай
қосылады.
1 топ
-
4*4*4*4*4*4=46
-
2*62
=72
-
(-3)2
+22=13
-
m3
*
m2
*m8=m13
-
=y3
2 топ
-
(-3)* (-3)* (-3)* (-3)*
(-3)=(-3)5
-
32
*2=18
-
x2
*
x4
*
x5
*x=x12
-
(-3)3
+22= -23
-
=a12
-
топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
*(-2) =(-2)6
-
4*
52
= 100
-
y4
*
y5
*y2
*y=y12
-
(-2)3
+42
=8
-
=x12
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
3 топ
-
(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2) *(-2)
=
-
4*
52
=
-
y4
*
y5
*y2
*y=
-
(-2)3
+42
=
-
=
-
ІІІ тур.
Олай болса,
тұрмайық,
Ойынымызды бастайық-дей отырып үшінші
сайысымыз
«Білгенге
маржан» деп
аталады.
Ойынның шарты әр топ оқушылары
кезектесіп қол теннисімен доп алып барып логикалық тапсырмаға жауап
береді. (1 ұпай)
-
7
майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам
қалады?(4)
-
Екі
қолда 10 саусақ. Сонда 10 қолда неше саусақ
болады?(50)
-
Үш
сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
-
Бес
жарым таяқтың неше ұшы
бар?(12)
-
Жарты түзу. (сәуле)
-
Бір
шоколадты 100 теңгеге сатып
аламыз.1,5 шоколадты неше теңгеге сатып а