Алға мектеп –
гимназиясы
«Математикалық фокус»
Сыныптан тыс
шара
6
«А»,6«Г сынып
Өткізген: математика пәні мұғалімі Апуова
А.Б.
Тақырыбы: «Математикалық
фокустар»
Сабақтың
мақсаты: Математикалық фокустың шығарылу жолын түсіну
және оны қолданып фокустар
көрсету;
Бүгінгі күннің
мақсаты: Оқушылар математикалық фокустың шығарылу
жолын түсініп және оны қолданып фокустар
көрсетеді.
Дамытушылығы:
Математикалық фокустарды шешу арқылы
логикалық ойлау қабілетін
дамыту.
Тәрбиелілігі:
Пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өз
ойын еркін айта білуге қалыптастыру. Оқушыларды ауызбіршілікке ,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Танымдылық ойын
сабақ
Сабақтың
әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік. ізденушілік, ойын,
құрастыру
Көрнекілігі:
Фокустар ,бейнелі сөз, есте сақтау
бейнеролик, Мёбиус лентасы, интерактивті тақта, тест, қағаз
зымыран, , слайд. «Padlet»
тақтасы
Сабақтың
барысы:
I.Ұйымдастыру
бөлімі: Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Бәрімізге
сәттілік!» Оқушылар шеңбер жасап музыкаға билеу арқылы достарын
сәттілік тілейді. - Құрметті ұстаздар, оқушылар сіздер 6«Г» сынып
оқушылар арасында өтетін « Математикалық фокустар» атты шараға қош
келдіңіздер! Математикалық фокус математикалық әсемдігі мен
қызығушылықты біріктіреді. Математикалық фокустар осы екі қыры
менде таныс адамға рахат әкеледі. Олай болса, математикалық
фокустың қыры мен сырын білуге
асығайық! II. Негізгі
бөлімі 1.Математикалық фокус дегеніміз
не? Фокус - епті және тез қимылдардың көмегімен
көзді алдауға негізделген жасанды
әдіс. Бірақ математикалық фокус алдауға емес ақиқат
түрлендіруге негізделген.
Математикалық
фокуста оқушылар:
a)Математика ережелерін пайдаланады;
b)Математика заңдылықтарын қолданады; c)Есте сақтау қабілеттерін
дамытады; d) Ізденеді; e)Қызығушылығы
арттады. Математикалық фокус түрлері
: a)Карталардың көмегімен ; b)Ұсақ заттардың
көмегімен/ойын сүйектері,домино,сіріңке т.б./; c)Арнайы жабдықтарды
талап ететін;
d)Фигуралардың жоғалуы. e)Белгісіз сандар
басқатырмалары. «Математика және
табиғат» Сырын ашып беретін әр ұғымның , Ғажап сырды
осыдан сен ұғындың. Қиыны мен қатар тұрар қызығы, Математика –
патшасы сен ғылымның. Тереңінде жатады ма бір сиқыр, Олнәрсе емес
ойлап көрсең жай жылтыр.
Математика – ақыл –ойдың иесі, Ес тандырып
баурап алар сан цифр.
2.
Мёбиус лентасын жасап
көрсету.
Мёбиус лентасын -1858 жылы неміс математигі
Август Фердинанд Мёбиус ашты. Лента пайда болмай тұрып,кез келген
тегіс нәрсенің екі жағы болады деп
есептелген,бірақ Мёбиус лентасы геометриялық
обьектілер біржақты болатынын да дәлелдеп берді. Теорияның көрнекі
демонстрациясы төмендегі видеода
көрсетілген. Мёбиус лентасының құрметіне әлемде талай
ескерткіштер бар.
Барлық оқушылар лентаны
қайшымен қиып алып, Мёбиус лентасын кеуделеріне эмблема етіп
тағады. 3. Фокус
-2,3,4,5,6 Кез келген бір сан ойла. Оны
2-гекөбейт,нәтижесіне 8 санын қосыңыз. Қорытындысын 2-ге бөліңіз
және одан ойлаған санды алып тастаңыз! Сізде 4 саны шықты
ма? Фокус
-7 Туған айдың реттік номерін 21-ге арттыр,
шыққан санды 16-ға кеміт, шыққан санды 5-ке кеміт. Нәтежесі бойынша
туған айды айтуға болады. Мысалы: туған ай қыркүйек болса, онда
реті 9-ды 21-ге арттыру керек.
Фокус
-8 Туған күнге 20-ны қосып, шыққан саннан 17-ні
азайту керек.Алынған нәтижені 3-ке кемітсе,туған
күн шығады. Мысалы: 27 наурыз ,27+20=47 47-17=30
30-3=27 Фокус
-9 « Математикалық квадрат» Мысалы: Шаршының
барлық кыры,диагнолі арқылы есептегенде 42 саны шығатындай сандарды
орналастыру керек.
22
|
1
|
12
|
7
|
11
|
8
|
21
|
2
|
5
|
10
|
3
|
24
|
4
|
23
|
6
|
9
|
Фокус
-10 https://youtu.be/YB7k0SeNKY0
4. Сергіту сәті көрерменмен бірге: «Есте
сақтай аламыз ба?»
https://youtu.be/6H-bpIuf6IQ
5.
Фокус
-11 «
Калькулятор көмегімен телефон номерін
білемін!»
Калькулятор керек! 1.Бастапқы 3 цифрын теру х
80 + 1 х 250 + соңғы 4 цифрды қосу + соңғы 4 цифрды қосу -250 :2 =
Нәтиже. Сіздің ұялы телефон номеріңіздің бастапқы 3 және соңғы 4
саны шығады. Фокус
-13 Берілген
цифрлардың ішінен кез келген екі санның
қосындысы, санның квадраты болу керек және жүйелі түрде сандар
қатарын құру керек.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
8 , 1, 15 , 10 , 6, 3, 13, 12, 4 , 5, 11, 14,
2, 7, 9
Нәтиже: 8+1=9 1+15=16
15+10=25 10+6=16 6+3=9
III.Қорытынды
бөлімі.
1.«АРМАН
»
ұшақтарын
жасау. https://youtu.be/OneYlWOpVzE
2.«АРМАН
»
ұшағына тілектерімізді жазып
ұшыру.
3. Кері байланыс «Padlet» тақтасы
арқылы.
Психологиялық ахуал
«Бәрімізге сәттілік!» шаттық
шеңберінде
«Арман» ұшағын жасау
сәті
«Есте сақтау» ойыны
Фокустарды сәтті көрсету
кезеңдері