"Математикалық жаңа әдіс-тәсілдерді бастауыш сыныптарда қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері" атты мақала

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Математикалық жаңа әдіс-тәсілдерді бастауыш сыныптарда қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері" атты мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа әдістермен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ж

амбыл облысы Шу қаласы

Сәкен Сейфуллин атындағы орта

мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Мынжасарова Айнур Оралбековна



МАТЕМАТИКАЛЫҚ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ

Кіріспе

Қазіргі білім беру жүйесі жаңартылған мазмұнға көшу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, сын тұрғысынан ойлауын, функционалдық сауаттылығын арттыруды басты мақсат етіп отыр. Бастауыш сыныптағы математика пәні – баланың логикалық ойлауын, пайымдау, салыстыру, талдау қабілетін дамытатын негізгі пәндердің бірі. Осыған байланысты, мұғалімдердің алдына жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы білім сапасын арттыру міндеті қойылып отыр. Авторлық бағдарламада 3–4-сынып оқушыларына арналған математикалық жаңа әдіс-тәсілдер жүйесі жасалып, оларды сабақ үдерісінде қолданудың тиімді жолдары қарастырылды.

Негізгі бөлім

Жаңа әдіс-тәсілдердің теориялық негіздері

Жаңа әдіс-тәсілдер деп – оқушыны тек тыңдаушы ғана емес, белсенді ізденуші, ойлаушы, әрекет етуші тұлға ретінде қалыптастыруға бағытталған педагогикалық амалдарды айтамыз. Бұған дамыта оқыту технологиясы, деңгейлеп саралап оқыту, ойын элементтері арқылы оқыту, визуалды модельдеу, тапсырмаларды түрлендіру әдістері жатады.

Авторлық бағдарлама мазмұны мен ерекшеліктері.

Бағдарлама 3–4-сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне, оқу дағдыларына сәйкес құрылып, есептерді шешуде оқушылардың белсенділігін арттыруға арналған. Әр тақырып аясында логикалық тапсырмалар, математикалық ойындар, көрнекілікке сүйенген тапсырмалар мен топтық жұмыс элементтері енгізілген.

Мысалы:

«Көлеңке мен пішін» әдісі арқылы фигуралар мен олардың түрленуін анықтауға бағытталған тапсырмалар;

«Сан құрастыру» ойыны арқылы екі таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдылары дамытылады;

«Математикалық жорық» әдісі арқылы сабақ құрылымы кезең-кезеңімен логикалық тапсырмалар арқылы жүреді, бұл балалардың зейінін шоғырландыруға көмектеседі.

Қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігі

Жаңа әдістерді қолдану сабақтың қызықты әрі мазмұнды өтуіне жағдай жасайды. Оқушылар математикалық ойлау дағдысын дамыта отырып, өз ойын еркін жеткізуге, шешім қабылдауға дағдыланады. Сонымен қатар, оқулықтағы стандарт тапсырмалар шығармашылық бағыттағы тапсырмалармен толықтырылады. Бұл — саралап оқытудың нақты көрінісі.

Қорытынды

Математика сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану – оқушының тек білім алуын ғана емес, оны өмірде пайдалана алу қабілетін дамытатын маңызды құрал. Авторлық бағдарлама бастауыш буында математикалық білімді терең меңгертуге, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Алдағы уақытта бұл бағдарламаны тәжірибе жүзінде кеңінен қолдану арқылы нақты нәтижелерге қол жеткізу көзделіп отыр.













Пайдаланылған әдебиеттер тізімі


1. Жұмабаев, Ә. М. Бастауыш сыныпта математиканы оқытуәдістемесі. // Оқу құралы, «Алматыкітап» баспасы, 2018. – 156 б.

2. Құлжанова, М. Б. Педагогикалық технологиялар және білім беру жүйесіндегі жаңалықтар. // Оқу құралы, «Атамұра» баспасы, 2020. – 198 б.

3. Төлегенова,А.С.Бастауышсыныптардаматематиканыоқыту әдістемелік негіздері. // Монография, «Фолиант» баспасы, 2019. – 240 б.

4. Мұқашева, Р. Ә. Математика пәнін оқытуда ойын технологияларынқолдану. // Оқу-әдістемелік құрал, «Қазақ университеті» баспасы, 2021. – 132 б.

5. Еспенбетова, С. М. Бастауыш мектепте математикалық ойлау дағдыларын дамыту. // Оқу құралы, «Мектеп» баспасы, 2020. – 178 б.

6. Әбілдаева, Ж. Н. Математикалық білімберудеақпараттық технологияларды қолдану. // Оқу-әдістемелік құрал, «Астана кітап» баспасы, 2022. – 140 б.

7. Нұрсейітова, А. К. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша математиканы оқытуерекшеліктері. // Монография, «Нұрлы әлем»баспасы, 2019. – 215 б.

8.Әшімханова,К.Т.Математикалықсауаттылықтықалыптастыруәдістемесі.

//Оқуқұралы,«Раритет»баспасы,2021.–190б.

9. Мырзахметова, Ә. С. Бастауыш сыныптарда оқыту процесіндегі ойын элементтері. // Оқу-әдістемелік құрал, «Астана кітап» баспасы, 2020. – 165б.

10. Құрманбекова, Л. Ш. Математика сабағында логикалық ойлауды дамыту. // Монография, «Алматыкітап» баспасы, 2019. – 225 б.

11. Есенова, З. А. Оқушылардың математикалық сауаттылығын дамыту. // Оқу құралы, «Білім» баспасы, 2021. – 150 б.

12. Төреханова, Ж. С. Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда АКТ қолдану. // Оқу құралы, «Атамұра» баспасы, 2019. – 170 б.

13. Жексенова, Д. М. Бастауыш мектепте математикалық дағдыларды қалыптастыружолдары. //Оқуқұралы, «Қазақ университеті»баспасы, 2021. – 210 б.

14. Қасымбекова, А. Б. Математика пәнін оқытуда инновациялық әдістерді қолдану. // Монография, «Мектеп» баспасы, 2020. – 195 б.

15. Бейсембаева, Р. М. Оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту жолдары. // Оқу құралы, «Фолиант» баспасы, 2021. – 180 б.

16. Сапарбекова, Ә. Ә. Бастауыш сыныптарда сандық және алгебралық ұғымдарды қалыптастыру. // Оқу құралы, «Нұрлы әлем» баспасы, 2022. – 165 б.

17. Арыстанбекова, Б. К.Жаңартылғанбіліммазмұныбойыншаматематикалық білім беру. // Оқу құралы, «Раритет» баспасы, 2020. – 145 б.

18. Оразбекова, А. С. Математика сабақтарында шығармашылық тапсырмаларды қолдану. // Оқу-әдістемелік құрал, «Алматыкітап» баспасы, 2021. – 135 б.

19. Сүлейменова, Ж. Т. Математикалық сауаттылыққа бағытталған оқыту әдістері. // Монография, «Фолиант» баспасы, 2020. – 155 б.

20. Шаймерденова, Р. Ә. Математикалық білім беруде инновациялық технологиялар. // Оқу құралы, «Білім» баспасы, 2019. – 175 б.

21. Әбдіқалықова, Қ. С. Бастауыш сыныптардағы математикалық ұғымдарды қалыптастыружолдары. // Оқу-әдістемелік құрал, «Атамұра»баспасы, 2021. – 160 б.

22. Мұратқызы, Ж. К. Оқушылардың математикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру. // Монография, «Қазақ университеті» баспасы, 2022. – 200 б.

23. Сәтпаева, М. Н. Бастауыш сыныптарда математикалық сауаттылықты арттыру әдістері. // Оқу құралы, «Астана кітап» баспасы, 2020. – 185 б.

24. Оспанова, Г. А. Математикалық білім беруде ойын технологияларын қолдану ерекшеліктері. // Монография, «Мектеп» баспасы, 2021. – 215 б.

25. Әлімбаева, А. Т. Бастауыш сыныптарда математикалық білім беруде шығармашылық тапсырмаларды пайдалану. // Оқу құралы, «Алматыкітап» баспасы, 2019. – 175 б.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
92
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі