|
Сабақ тақырыбы: |
«Математикалық жекпе-жек» атты математика пәні бойынша интеллектуалды ойыны. |
|
|
Күні: |
|
|
|
Мектебі: |
|
|
|
Педагог: |
|
|
|
Сынып: |
8-9 |
Қатысқаны |
|
Іс-шара мақсаты |
Оқушылардың ауызша есептей білуін, логикалық есептерді,
сұрақтарға тез жауап беруіне дағдыландыру. Алған білімдерін
пайдалана білуге жаттықтыру.математикалық білімдерін өмірлік
жағдаяттарда қолдана білу. Математика пәніне қызығушылығын арттыру.
Ойлау қаблеттерін дамыта отырып, шапшаңдыққа, білімді, озық болуға,
патриот болуға тәрбиелеу. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспаланған іс-әрекеттер
|
бағалау |
ресурстар |
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Кіріспе сөз. Білген сайын келеді, біле бергім Біле беру емеспе тілегі елдің. Әбу Насыр Әл-Фараби
«Математикалық жекпе-жек» атты интелектуалды
ойынымызды бастаймыз. 1. “Шапшаң есепте” миға шабул 2. “Өмірдің өзі математика” тест жұмысы 3. “Мәтінді есептер” Тапсырмалар ПИЗА зерттеулері тапсырмалары бойынша әзірленді.
Қиындықтан ешқашан біз
қашпаймыз. |
|
слайд |
|
«Шапшаң есепте». |
Сайысқа қатысушыларды кездейсоқ таңдау әдісімен іріктеп аламыз. Бірінші кезеңге әр сыныптан 2 оқушыдан 6 оқушы қатысады. Сайысымыздың бірінші кезеңі «Шапшаң есепте». Әр ойыншыға 3 есеп беріледі, берілген уақытта жылдам есептеп жауабын жазамыз. Жалпы ұпай саны- 3. «Шыбын аулау» әдісі бойынша сандардың квадратын қайталау. |
Жылдамдық және дұрыс жауап |
QAZMATH платформасы |
|
«Білгенге маржан» пайдалы ақпарат |
Газет бетіне қатысты есептер |
|
слайд |
|
«Өмірдің өзі математика» |
Сайысымыздың екінші кезеңі: «Өмірдің өзі математика» тест жұмысы. Бұл кезеңге топтың барлық мүшесі қатысады. Әр оқушыға контекс бойынша 5 сұрақтан. |
Әр жауапқа 1 ұпай. Жиыны 5 ұпай |
слайд Қосымша -2 |
|
Сергіту сәті |
Арқаға сурет салу |
|
|
|
«Мәтінді есептер шешу» |
«Мәтінді есептер» кезеңіне топ мүшелері толық қатысады. Сұрақтың толық жауабын көрсету керек |
Әр сұраққа 1 ұпай жиыны 3 ұпай |
слайд Қосымша -3 |
|
“Қорытындылау кезеңі” |
Қорытынды. Бүгінгі сайысымыздың жеңімпазын анықтайтын уақытқа да жеттік. Үздік сыныпқа ауыспалы кубок беріледі. Жеңімпаздарға Дипломдар мен сыйлықтар таратылады. «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан оны оқу керек.» М. В. Ломоносов
Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі |
|
Диплом |
Қосымша материалдар
1 топ
Велосипедші 49 км жолды 3 сағатта жүріп өтті. Бірақ әрбір келесі сағатта алдыңғы сағатқа қарағанда 2 есе аз жол жүрді. Велосипедші соңғы сағатта қанша жол жүрді?
Шешуі: 1 сағ: 4х
2 сағ: 2х
3 сағ: х
4х+2х+х=49 7х=49 х=7 Жауабы : Соңғы сағатта 7 км жүрген.
2 топ
Велосипедші сағатына 15 км, ал мотоциклші оған қарағанда 3 есе көп жол жүреді. 3 сағат ішінде мотоциклші велосипедшіге қарағанда қанша жол артық жүргеніндігін табыңыз.
Шешуі. Велосипедші жылдамдығы 15 км/сағ
Мотоциклші жылдамдығы 3*15=45 км/сағ
45-15=30 км/саг 30*3=90 км
Жауабы 90 км
3 топ
Моторлы қайық өзен ағысымен 40 мин, ағынға қарсы 1 сағат жүзіп, осы уақытта барлығы 37 км жол жүрді. Егер өзен ағысының жылдамдығы 1,5 км/сағ болса, онда қайықтың тынық судағы жылдамдығы қандай?
Шешуі: Sағыспен+Sағ қарсы=37 км
Sағ қарсы=(v-1.5)∙1 Sағыспен=(v+1.5)∙2/3 сағ 40 мин = 2/3 сағ
(v+1.5)∙2/3+(v-1.5)∙1=37
v=22,5 км/сағ


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Математикалық жекпе-жек» атты математика пәні бойынша интеллектуалды ойыны.
«Математикалық жекпе-жек» атты математика пәні бойынша интеллектуалды ойыны.
|
Сабақ тақырыбы: |
«Математикалық жекпе-жек» атты математика пәні бойынша интеллектуалды ойыны. |
|
|
Күні: |
|
|
|
Мектебі: |
|
|
|
Педагог: |
|
|
|
Сынып: |
8-9 |
Қатысқаны |
|
Іс-шара мақсаты |
Оқушылардың ауызша есептей білуін, логикалық есептерді,
сұрақтарға тез жауап беруіне дағдыландыру. Алған білімдерін
пайдалана білуге жаттықтыру.математикалық білімдерін өмірлік
жағдаяттарда қолдана білу. Математика пәніне қызығушылығын арттыру.
Ойлау қаблеттерін дамыта отырып, шапшаңдыққа, білімді, озық болуға,
патриот болуға тәрбиелеу. |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспаланған іс-әрекеттер
|
бағалау |
ресурстар |
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Кіріспе сөз. Білген сайын келеді, біле бергім Біле беру емеспе тілегі елдің. Әбу Насыр Әл-Фараби
«Математикалық жекпе-жек» атты интелектуалды
ойынымызды бастаймыз. 1. “Шапшаң есепте” миға шабул 2. “Өмірдің өзі математика” тест жұмысы 3. “Мәтінді есептер” Тапсырмалар ПИЗА зерттеулері тапсырмалары бойынша әзірленді.
Қиындықтан ешқашан біз
қашпаймыз. |
|
слайд |
|
«Шапшаң есепте». |
Сайысқа қатысушыларды кездейсоқ таңдау әдісімен іріктеп аламыз. Бірінші кезеңге әр сыныптан 2 оқушыдан 6 оқушы қатысады. Сайысымыздың бірінші кезеңі «Шапшаң есепте». Әр ойыншыға 3 есеп беріледі, берілген уақытта жылдам есептеп жауабын жазамыз. Жалпы ұпай саны- 3. «Шыбын аулау» әдісі бойынша сандардың квадратын қайталау. |
Жылдамдық және дұрыс жауап |
QAZMATH платформасы |
|
«Білгенге маржан» пайдалы ақпарат |
Газет бетіне қатысты есептер |
|
слайд |
|
«Өмірдің өзі математика» |
Сайысымыздың екінші кезеңі: «Өмірдің өзі математика» тест жұмысы. Бұл кезеңге топтың барлық мүшесі қатысады. Әр оқушыға контекс бойынша 5 сұрақтан. |
Әр жауапқа 1 ұпай. Жиыны 5 ұпай |
слайд Қосымша -2 |
|
Сергіту сәті |
Арқаға сурет салу |
|
|
|
«Мәтінді есептер шешу» |
«Мәтінді есептер» кезеңіне топ мүшелері толық қатысады. Сұрақтың толық жауабын көрсету керек |
Әр сұраққа 1 ұпай жиыны 3 ұпай |
слайд Қосымша -3 |
|
“Қорытындылау кезеңі” |
Қорытынды. Бүгінгі сайысымыздың жеңімпазын анықтайтын уақытқа да жеттік. Үздік сыныпқа ауыспалы кубок беріледі. Жеңімпаздарға Дипломдар мен сыйлықтар таратылады. «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан оны оқу керек.» М. В. Ломоносов
Кері байланыс «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі |
|
Диплом |
Қосымша материалдар
1 топ
Велосипедші 49 км жолды 3 сағатта жүріп өтті. Бірақ әрбір келесі сағатта алдыңғы сағатқа қарағанда 2 есе аз жол жүрді. Велосипедші соңғы сағатта қанша жол жүрді?
Шешуі: 1 сағ: 4х
2 сағ: 2х
3 сағ: х
4х+2х+х=49 7х=49 х=7 Жауабы : Соңғы сағатта 7 км жүрген.
2 топ
Велосипедші сағатына 15 км, ал мотоциклші оған қарағанда 3 есе көп жол жүреді. 3 сағат ішінде мотоциклші велосипедшіге қарағанда қанша жол артық жүргеніндігін табыңыз.
Шешуі. Велосипедші жылдамдығы 15 км/сағ
Мотоциклші жылдамдығы 3*15=45 км/сағ
45-15=30 км/саг 30*3=90 км
Жауабы 90 км
3 топ
Моторлы қайық өзен ағысымен 40 мин, ағынға қарсы 1 сағат жүзіп, осы уақытта барлығы 37 км жол жүрді. Егер өзен ағысының жылдамдығы 1,5 км/сағ болса, онда қайықтың тынық судағы жылдамдығы қандай?
Шешуі: Sағыспен+Sағ қарсы=37 км
Sағ қарсы=(v-1.5)∙1 Sағыспен=(v+1.5)∙2/3 сағ 40 мин = 2/3 сағ
(v+1.5)∙2/3+(v-1.5)∙1=37
v=22,5 км/сағ


шағым қалдыра аласыз













