|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. З дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, жаратылыстану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Түйе-верблюд |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 10 минут |
Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! (ҰЖ)Жұмбақтар жасыру 1. Балпаң-балпаң басады Адамнан қатты сасады Саусақтары салалы Қыста жылыға қашады (Қаз) 2. Ұшады қанатсыз Зырлайды аяқсыз (Зымыран) 3. Кішкентай ғана бойы бар Айналдырып киген тоны бар (Қозы) 4. Түрі жылқы бейнесі Жолақ-жолақ жейдесі (Зебра) 5. Қос дөңгелек мөлдіреп Ішінде бар қарашық Алғы жаққа елжіреп Қарайды ылғи таласып (Көз) (тақтаға жапсыру, әр сөзді қайталап айту, З дыбысының нешінші тұрғанын анықтату, тақырыпты баяндай) ҚБ: «Үш шапалақ» |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 21 минут |
Үй тапсырмасын тексеру Өлеңді жатқа сұрау ҚБ: «Бес шапалақ» ҰЖ: 1-тапсырма: «Күн мен түн» ойыны. Түн дегенде ұйықтау, күн дегенде ояну. Тақтадағы жоғалған сөзді табу және сол сөзді буынға бөлу және сөйлем құрау ҚБ: Түсінікті болса қаламды көтеру Түсініксіз болса өшіргішті көтеру ЖЖ: 2-тапсырма: Оқылым. Ретпен оқыту Аз қаз өз көз өзен заман қоңыз сағыз тоғыз Зере. Өркеш. Оқу. ҚБ: «Үш шапалақ» ЖЖ: 3-тапсырма: Дауысты - дауыссыз дыбыстарды ажырат. Берілген карточкадағы торкөзге суреттегі заттың атын жазып тиісті түспен бояу ҚБ: «Бас бармақ» ЖЖ: 4-тапсырма: Зымыран, көз сөздерін дәптерге жазу |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 2-3 минут |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы Қызықты тапсырма 4 минут |
Тыңдалым: «Қарға мен құмыра» ертегісі Сұрақ-жауап ЖұпЖ: 5-тапсырма: Суреттердегі З әрпі бар сөздерді қарындашпен қоршап сыз ҚБ: «Үш шапалақ» |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Сабақта болған көңіл – күйді «Білім ағашы» арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математикалық жұмбақтар
Математикалық жұмбақтар
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. З дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, жаратылыстану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Түйе-верблюд |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 10 минут |
Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! (ҰЖ)Жұмбақтар жасыру 1. Балпаң-балпаң басады Адамнан қатты сасады Саусақтары салалы Қыста жылыға қашады (Қаз) 2. Ұшады қанатсыз Зырлайды аяқсыз (Зымыран) 3. Кішкентай ғана бойы бар Айналдырып киген тоны бар (Қозы) 4. Түрі жылқы бейнесі Жолақ-жолақ жейдесі (Зебра) 5. Қос дөңгелек мөлдіреп Ішінде бар қарашық Алғы жаққа елжіреп Қарайды ылғи таласып (Көз) (тақтаға жапсыру, әр сөзді қайталап айту, З дыбысының нешінші тұрғанын анықтату, тақырыпты баяндай) ҚБ: «Үш шапалақ» |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 21 минут |
Үй тапсырмасын тексеру Өлеңді жатқа сұрау ҚБ: «Бес шапалақ» ҰЖ: 1-тапсырма: «Күн мен түн» ойыны. Түн дегенде ұйықтау, күн дегенде ояну. Тақтадағы жоғалған сөзді табу және сол сөзді буынға бөлу және сөйлем құрау ҚБ: Түсінікті болса қаламды көтеру Түсініксіз болса өшіргішті көтеру ЖЖ: 2-тапсырма: Оқылым. Ретпен оқыту Аз қаз өз көз өзен заман қоңыз сағыз тоғыз Зере. Өркеш. Оқу. ҚБ: «Үш шапалақ» ЖЖ: 3-тапсырма: Дауысты - дауыссыз дыбыстарды ажырат. Берілген карточкадағы торкөзге суреттегі заттың атын жазып тиісті түспен бояу ҚБ: «Бас бармақ» ЖЖ: 4-тапсырма: Зымыран, көз сөздерін дәптерге жазу |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 2-3 минут |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы Қызықты тапсырма 4 минут |
Тыңдалым: «Қарға мен құмыра» ертегісі Сұрақ-жауап ЖұпЖ: 5-тапсырма: Суреттердегі З әрпі бар сөздерді қарындашпен қоршап сыз ҚБ: «Үш шапалақ» |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Сабақта болған көңіл – күйді «Білім ағашы» арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
|
шағым қалдыра аласыз













