«Қызықты математика »
5-сынып пәнінің базалық мазмұны:
І-бөлім. «Математикалық
қызығушылығын арттыратын есептер»
-11сағат
Әзіл –есептер,
есеп-жұмбақтар.Саны бар мақал- мәтелдер.
Шырпымен жаттығулар.Ертедегі
математикалық тарихи есептер.
Ғажайып шаршы. Математикалық
фокустар. Математикалық ребустар, санды басқатырғылар, шифрлаулар,
құпия оқиғалар.
ІІ-бөлім. «Логикалық ойлау
қабілетін арттыратын есептер» -11
сағат
Өткелдер. Өткелдермен
өткендер.Орналастырулар.Таразы. Өлшеу. Сұйықтар.Өлшеуіш
сызғышсыз.Теңдеу құрмай шығар.Лабиринт. Бір жүрген жерді қайталамай
орындау. «Жас математиктер» газетін
шығару.
ІІІ-бөлім. «Ойлау қабілетін
арттыратын ойындар» 4-сағат
Тоғызқұмалақ ойынының шығу
тарихы. Тоғызқұмалақ ойыны.
Шахмат
ойыны.
ІV- бөлім. « Шығармашылық
тапсырмалар»
Күнделікті өмірдегі логика.
Пиза есептері.Математикалық олимпиада
Зейінді байқау
(тест).Қорытындылау сабағы. Марапаттау.
«Қызықты математика »
6-сынып пәнінің базалық мазмұны:
Байырғы есептер .Сандарды
орналастыру. Қатынастарға берілген есептер. Геометриялық
бақылағыштық.Кеңістік кескіндері.Соңынан кері қарай шығаруға
ыңғайлы есептер. Күнделікті өмірдегі логика. Пиза
есептері.Бөлінгіштік белгілері мен қасиеттер. Евклид алгоритмі.
Мүмкіндіктер есебі немесе Комбинаторика. Қосу ережесі. Қосу
ережесін пайдалана отырып есептер шығару. Көбейту ережесі. Көбейту
ережесін пайдалана отырып есептер шығару.Дирихле принципі.
Математикалық олимпиада.Танграм ойыны.Судоку шешу.Қорытындылау
сабағы.
Математика пәнінен қосымша
курс жоспары
(34
сағат) 5-
сынып
№
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Мақсаты (нені білу
керек?)
|
Күні
|
|
Математикалық
қызығушылығын арттыратын есептер
|
11
|
|
|
1-2
|
Әзіл–есептер,
есеп-жұмбақтар.
Саны бар мақал-
мәтелдер.
|
2
|
Логикалық ойлау негізінде әзіл- есептер мен
жұмбақ есептерді шеше білу.
|
|
3-4
|
Шырпымен жаттығулар
|
2
|
Шырпымен шығарылатын қызықты есептер ойлап
шығару.
|
|
5-6
|
Ертедегі математикалық тарихи
есептер.
|
2
|
Математиканың қажеттілігін қоршаған ортадан
көре білу.
|
|
7
|
Ғажайып шаршы
|
1
|
Тез есептей
білу.
|
|
8
|
Математикалық
фокустар
|
1
|
Математикалық
фокустар жасай алу.
|
|
9-11
|
Математикалық
ребустар, санды
басқатырғылар, шифрлаулар, құпия
оқиғалар
|
3
|
Әр түрлі цифрлармен
өрнектелген есептерді шешудің жолдарын түсіндіру, құпия оқиғалы
есептерді шешуде оқушыларға дұрыс ойлай білу дағдыларын
қалыптастыру.
|
|
|
Логикалық ойлау
қабілетін арттыратын есептер
|
11
|
|
|
12-13
|
Өткелдер.
Өткелдермен өткендер.
|
2
|
Ой – өрісін
шыңдау.
|
|
14-15-
|
Орналастырулар.
|
2
|
Есептерді шығарту
арқылы шешу жолдарын меңгерту.
|
|
16-17
|
Таразы. Өлшеу.
Сұйықтар.
|
2
|
Математикалық интуициясын
дамыту.
|
|
18
|
Өлшеуіш
сызғышсыз
|
1
|
Сызғызсыз өлшеуге берілген есептерді шешуді
үйрену.
|
|
19
|
Теңдеу құрмай
шығар
|
1
|
Логикалық ойлауын
дамыту.
|
|
20-21
|
Лабиринт. Бір жүрген жерді қайталамай
орындау.
|
2
|
Есте сақтауын, логикалық ойлауын
дамыту.
|
|
22
|
«Жас математиктер» газетін
шығару
|
1
|
Өзінің болашағына
сенімін арттыру. Қиялын, қабілеттін
шыңдау.
|
|
|
Ойлау қабілетін арттыратын
ойындар
|
4
|
|
|
23-24
|
Тоғызқұмалақ
ойынының шығу тарихы. Тоғызқұмалақ ойыны.
|
2
|
Қазақ халқының
ұлттық ойыны туралы білу. Тоғызқұмалақ ойынын
үйрену.
|
|
25-26
|
Шахмат
ойыны
|
2
|
Шахмат фигураларымен
танысу.Шахмат ойынын үйрену.
|
|
|
Шығармашылық
тапсырмалар
|
8
|
|
|
27-29
|
Күнделікті өмірдегі логика. Пиза
есептері
|
3
|
Алған білімін өмірде
пайдалана білу.
|
|
30-31
|
Математикалық
олимпиада
|
2
|
Өзара бәсекелестік
туғызу арқылы шын мықтыны анықтау.
|
|
32-33
|
Зейінді байқау
(тест)
|
2
|
Зеректігін, қиялын,
зейінін
дамыту.
|
|
34
|
Қорытындылау сабағы.
Марапаттау.
|
1
|
Оқушылардың жыл бойы
жүргізген жұмыстарында жеткен жетістіктерін ескеру,
марапаттау.
|
|