6
,-
Сыныптан тыс іс - шара
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
||
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Математикалық Шабыт |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Математикалық шығармашылықты ынталандыру – жаңа идеялар мен шешімдер табу арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашу. Ұлттық және халықаралық деңгейде жарыстарға қатысуға дайындық – оқушыларды түрлі математикалық жарыстарға қатысуға дайындау, оларды халықаралық деңгейде жақсы нәтижелерге жетуге ынталандыру. Жас математиктерді таныту – талантты оқушыларды анықтап, олардың математикалық мүмкіндіктерін көрсету, олардың болашақта ғылым мен білім саласында жетістікке жетуіне жол ашу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сауатты болу, командада жұмыс, басқаларды тыңдай білу; |
|
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
көрнекіліктер |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
слайд Презентациялық ойындар сілтемелер |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары ,оқулық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
Сабақтың барысы:
|
+ |
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасады
1 – топ «Сан саяхатшылары» 2 – топ «Логика лидерлері» 3 – топ «Математика қаһармандары» Құрметті оқушылар және қонақтар бүгінгі «Математикалық шабыт» атты қызықты сабағымызға қош келдіңіздер! Жарысымыз 4 бөлімнен тұрады: 1- бөлімде әр топ көбейту мен бөлуге арналған есептерді шығарады; 2- бөлімде пазлдарды жылдамдыққа құрастырады; 3- бөлімде логикалық есептер шешуі; 4- бөлімде капитандар сайысы |
Амандасады Психологиялық ахуалға қатысады Топтар таныстырылады |
Мұғалім оқушыларға ынталандыру ретінде мақтау – мадақтау сөздерін айтып отырады: |
Слайд Топ аттары |
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 5 минут Сабақты қорыту 8 минут |
1 – бөлім «БӘЙГЕ» (орташа деңгей) https://wordwall.net/play/84668/507/611 Тапсырмалар: 1. 45 ÷ 5 = 9 2. 72 ÷ 8 = 9 3. 6 × 7 = 42 4. 56 ÷ 7 = 8 5. 12 × 9 = 108 6. 84 ÷ 12 = 7 7. 8 × 9 = 72 8. 45 ÷ 9 = 5 9. 36 ÷ 6 = 6 10. 18 × 5 = 90 2-топ: Тапсырмалар: 1. 90 ÷ 10 = 9 2. 8 × 12 = 96 3. 84 ÷ 7 = 12 4. 45 × 2 = 90 5. 56 ÷ 8 = 7 6. 72 ÷ 9 = 8 7. 15 × 4 = 60 8. 18 ÷ 3 = 6 9. 9 × 6 = 54 10. 81 ÷ 9 = 9 3-топ: Тапсырмалар: 1. 36 ÷ 4 = 9 2. 54 ÷ 6 = 9 3. 8 × 6 = 48 4. 63 ÷ 7 = 9 5. 24 × 3 = 72 6. 72 ÷ 8 = 9 7. 15 × 6 = 90 8. 64 ÷ 8 = 8 9. 36 ÷ 9 = 4 10. 9 × 7 = 63 2 – бөлім «Дода» Әр топ жылдамдыққа пазлдар құрастырады.
Пазлдарды құрудағы мақсат: - топтық ынтымақтастық; - жылдамдық; - креативтілік; СЕРГІТУ СӘТІ 3 – бөлім «Логика» «Ақсүйек» әдісі Бұл бөлімде балалар логикалық есептерді шығарып, дұрыс жауап беріп, өз ойларын дәлелдейді; 1. Қарбыздар мен алмаларды сана Базарда 3 себет бар: Бірінші себетте 3 қарбыз және 2 алма бар. Екінші себетте 5 алма бар. Үшінші себетте 1 қарбыз және 4 алма бар. Сұрақ: Барлығы неше қарбыз және неше алма бар? Жауап: Қарбыз: 3 + 1 = 4 Алма: 2 + 5 + 4 = 11 Екі достың жасы Азамат пен Айдардың жастарын қоса есептегенде 18 жас. Азаматтың жасы Айдардың жасынан 4 жасқа үлкен. Сұрақ: Азамат пен Айдардың жастары қанша? Жауап: Айдардың жасы = 7 жас Азаматтың жасы = 7 + 4 = 11 жас Тортты кесу Дөңгелек тортты 4 рет кесіп, ең көп дегенде қанша бөлікке бөлуге болады? Сұрақ: 4 рет кесу арқылы ең көп қанша бөлік аласыз? Жауап: Егер кесулер дұрыс жоспарланса, тортты 11 бөлікке бөлуге болады. Құстарды санау Ауладағы ағашта 7 торғай отыр. Бір кезде 3 торғай ұшып кетті, бірақ кейін 2 торғай қайта оралды. Сұрақ: Ағашта қазір қанша торғай отыр? Жауап: 7 - 3 + 2 = 6 торғай. Көліктегі жолаушылар Автобус аялдамадан шыққанда оның ішінде 10 жолаушы болды. Бірінші аялдамада 3 жолаушы түсті және 5 жолаушы мінді. Екінші аялдамада 6 жолаушы түсті және 2 жолаушы мінді. Сұрақ: Автобуста қазір қанша жолаушы бар? Жауап: 10 - 3 + 5 = 12 12 - 6 + 2 = 8 жолаушы. Қаламсаптар Мұғалімде 18 қаламсап бар. Ол 5 қаламсапты сыныптағы балаларға берді. Кейін тағы 7 қаламсап сатып алды. Сұрақ: Мұғалімде қазір қанша қаламсап бар? Жауап: 18 - 5 + 7 = 20 қаламсап. 4 – бөлім Капитандар сайысы «Асықтар» әдісі Әр топ капитанына арналған қызықты және ми қатырғыш тапсырмалар. Жауаптары қоса берілген. 1-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Логикалық есеп: Торғай күніне 12 құрт жейді. 3 күнде ол қанша құрт жейді? Шешуі:36 Жауабы: 36 құрт. 2. Сандық тізбекті жалғастырыңыз: 3, 6, 12, 24, _, _, _ Жауабы: 3 × 2 = 6 6 × 2 = 12 12 × 2 = 24 24 × 2 = 48 48 × 2 = 96 96 × 2 = 192 Тізбек: 3, 6, 12, 24, 48, 96, 192. 3. Жасырын санды тап: Мен үш таңбалы сан ойладым. Жүздіктері 3-ке, ондықтары 4-ке тең, ал бірліктері жүздіктерден 2 есе көп. Бұл қандай сан? Жауабы: Жүздіктер = 300 Ондықтар = 40 Бірліктер = 3 × 2 = 6 Сан: 346. 2-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Қызықты есеп: Еркін 4 шелек су толтырды. Әр шелектің салмағы 7 кг, ал бос шелектердің салмағы 3 кг. Барлық шелек суды қосқанда қанша килограмм? Жауабы: Толы шелектің салмағы = 7 + 3 = 10 кг Барлық шелек = 10 × 4 = 40 кг. 2. Логикалық сұрақ: Бір үйрек алдыңда, екі үйрек артында, бір үйрек екеуінің ортасында жүр. Барлығы неше үйрек? Жауабы: Үш үйрек. Олар тізбектеліп тұр. 3. Сан құпиясы: Санды 4-ке көбейтіп, 12 қосқанда 44 шықты. Мен қандай сан ойладым? Жауабы: 4x + 12 = 44 4x = 44 - 12 4x = 32 x = 8. 3-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Логикалық есеп: Асхатта 35 кәмпит бар. Ол оны 5 досына тең бөлгісі келеді, бірақ әр досқа 2 кәмпитті аз беруі керек. Асхаттың өзінде қанша кәмпит қалады? Жауабы: 35 ÷ 5 = 7 (әр досқа тең үлес) 7 - 2 = 5 (әр досқа берілген кәмпит) 5 × 5 = 25 (барлығы берілген кәмпит) 35 - 25 = 10 кәмпит Асхаттың өзінде қалады. 2. Сандық өрнекті жалғастырыңыз: 2, 5, 9, 14, _, _, _ Жауабы: 2 + 3 = 5 5 + 4 = 9 9 + 5 = 14 14 + 6 = 20 20 + 7 = 27 27 + 8 = 35 Тізбек: 2, 5, 9, 14, 20, 27, 35. 3. Қызықты есеп: Дүкенде 120 кг ұн бар еді. Таңертең 45 кг сатылды, ал түстен кейін қалған ұнның жартысы сатылды. Дүкенде қанша ұн қалды? Жауабы: Таңертеңнен кейін: 120 - 45 = 75 кг Түстен кейін: 75 ÷ 2 = 37,5 кг Қалғаны: 75 - 37,5 = 37,5 кг. Бұл тапсырмалар сайысты қызықты әрі тартысты етеді! Жеңімпазды анықтауға сәттілік! Ұпайлар есептелініп, оқушылардың топ бойынша марапатталады |
«Бәйге» бөлімінде оөушылар жылдамдыққа есептерді ауызша шығарады Сұрақтарға жылдам жауап береді Пазлдарды жылдамдыққа құрастырады Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді Логикалық сұрақтардың маңызы жылдамдық әрі дұрыс жауап беру болып табылады Капитандар сайысында әр топ капитандары қызықты әрі ми қатырғыш сұрақтарға жауап береді |
Жарайсыңдар! Тамаша! Керемет! Дұрыс! Тамаша! Өте жақсы жауап! Жарайсыңдар! Өте тапқыр жауап! Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! Керемет! Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! Жарайсың! |
https://wordwall.net/play/84668/507/611
Оюлар биі
|
|
Рефлексия 8 минут |
«Білімділер» төсбелгілері |
Кері байланыс береді |
|
төсб |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математикалық шабыт жарысы 3 - 4 сынып оқушыларына арналған сабақтан тыс жұмыс
Математикалық шабыт жарысы 3 - 4 сынып оқушыларына арналған сабақтан тыс жұмыс
6
,-
Сыныптан тыс іс - шара
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
||
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Математикалық Шабыт |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Математикалық шығармашылықты ынталандыру – жаңа идеялар мен шешімдер табу арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашу. Ұлттық және халықаралық деңгейде жарыстарға қатысуға дайындық – оқушыларды түрлі математикалық жарыстарға қатысуға дайындау, оларды халықаралық деңгейде жақсы нәтижелерге жетуге ынталандыру. Жас математиктерді таныту – талантты оқушыларды анықтап, олардың математикалық мүмкіндіктерін көрсету, олардың болашақта ғылым мен білім саласында жетістікке жетуіне жол ашу. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сауатты болу, командада жұмыс, басқаларды тыңдай білу; |
|
|
Ресімдеу |
Слайд,презентация |
|
|
Музыкалық және бейне көркемдеу |
интерактивті тақта, слайд |
|
|
Үлестірмелі материалдар |
көрнекіліктер |
|
|
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
слайд Презентациялық ойындар сілтемелер |
|
|
Дайындыққа арналған әдебиет |
Интернет материалдары ,оқулық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
Сабақтың барысы:
|
+ |
Сабақ кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасады
1 – топ «Сан саяхатшылары» 2 – топ «Логика лидерлері» 3 – топ «Математика қаһармандары» Құрметті оқушылар және қонақтар бүгінгі «Математикалық шабыт» атты қызықты сабағымызға қош келдіңіздер! Жарысымыз 4 бөлімнен тұрады: 1- бөлімде әр топ көбейту мен бөлуге арналған есептерді шығарады; 2- бөлімде пазлдарды жылдамдыққа құрастырады; 3- бөлімде логикалық есептер шешуі; 4- бөлімде капитандар сайысы |
Амандасады Психологиялық ахуалға қатысады Топтар таныстырылады |
Мұғалім оқушыларға ынталандыру ретінде мақтау – мадақтау сөздерін айтып отырады: |
Слайд Топ аттары |
|
|
Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 5 минут Сабақты қорыту 8 минут |
1 – бөлім «БӘЙГЕ» (орташа деңгей) https://wordwall.net/play/84668/507/611 Тапсырмалар: 1. 45 ÷ 5 = 9 2. 72 ÷ 8 = 9 3. 6 × 7 = 42 4. 56 ÷ 7 = 8 5. 12 × 9 = 108 6. 84 ÷ 12 = 7 7. 8 × 9 = 72 8. 45 ÷ 9 = 5 9. 36 ÷ 6 = 6 10. 18 × 5 = 90 2-топ: Тапсырмалар: 1. 90 ÷ 10 = 9 2. 8 × 12 = 96 3. 84 ÷ 7 = 12 4. 45 × 2 = 90 5. 56 ÷ 8 = 7 6. 72 ÷ 9 = 8 7. 15 × 4 = 60 8. 18 ÷ 3 = 6 9. 9 × 6 = 54 10. 81 ÷ 9 = 9 3-топ: Тапсырмалар: 1. 36 ÷ 4 = 9 2. 54 ÷ 6 = 9 3. 8 × 6 = 48 4. 63 ÷ 7 = 9 5. 24 × 3 = 72 6. 72 ÷ 8 = 9 7. 15 × 6 = 90 8. 64 ÷ 8 = 8 9. 36 ÷ 9 = 4 10. 9 × 7 = 63 2 – бөлім «Дода» Әр топ жылдамдыққа пазлдар құрастырады.
Пазлдарды құрудағы мақсат: - топтық ынтымақтастық; - жылдамдық; - креативтілік; СЕРГІТУ СӘТІ 3 – бөлім «Логика» «Ақсүйек» әдісі Бұл бөлімде балалар логикалық есептерді шығарып, дұрыс жауап беріп, өз ойларын дәлелдейді; 1. Қарбыздар мен алмаларды сана Базарда 3 себет бар: Бірінші себетте 3 қарбыз және 2 алма бар. Екінші себетте 5 алма бар. Үшінші себетте 1 қарбыз және 4 алма бар. Сұрақ: Барлығы неше қарбыз және неше алма бар? Жауап: Қарбыз: 3 + 1 = 4 Алма: 2 + 5 + 4 = 11 Екі достың жасы Азамат пен Айдардың жастарын қоса есептегенде 18 жас. Азаматтың жасы Айдардың жасынан 4 жасқа үлкен. Сұрақ: Азамат пен Айдардың жастары қанша? Жауап: Айдардың жасы = 7 жас Азаматтың жасы = 7 + 4 = 11 жас Тортты кесу Дөңгелек тортты 4 рет кесіп, ең көп дегенде қанша бөлікке бөлуге болады? Сұрақ: 4 рет кесу арқылы ең көп қанша бөлік аласыз? Жауап: Егер кесулер дұрыс жоспарланса, тортты 11 бөлікке бөлуге болады. Құстарды санау Ауладағы ағашта 7 торғай отыр. Бір кезде 3 торғай ұшып кетті, бірақ кейін 2 торғай қайта оралды. Сұрақ: Ағашта қазір қанша торғай отыр? Жауап: 7 - 3 + 2 = 6 торғай. Көліктегі жолаушылар Автобус аялдамадан шыққанда оның ішінде 10 жолаушы болды. Бірінші аялдамада 3 жолаушы түсті және 5 жолаушы мінді. Екінші аялдамада 6 жолаушы түсті және 2 жолаушы мінді. Сұрақ: Автобуста қазір қанша жолаушы бар? Жауап: 10 - 3 + 5 = 12 12 - 6 + 2 = 8 жолаушы. Қаламсаптар Мұғалімде 18 қаламсап бар. Ол 5 қаламсапты сыныптағы балаларға берді. Кейін тағы 7 қаламсап сатып алды. Сұрақ: Мұғалімде қазір қанша қаламсап бар? Жауап: 18 - 5 + 7 = 20 қаламсап. 4 – бөлім Капитандар сайысы «Асықтар» әдісі Әр топ капитанына арналған қызықты және ми қатырғыш тапсырмалар. Жауаптары қоса берілген. 1-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Логикалық есеп: Торғай күніне 12 құрт жейді. 3 күнде ол қанша құрт жейді? Шешуі:36 Жауабы: 36 құрт. 2. Сандық тізбекті жалғастырыңыз: 3, 6, 12, 24, _, _, _ Жауабы: 3 × 2 = 6 6 × 2 = 12 12 × 2 = 24 24 × 2 = 48 48 × 2 = 96 96 × 2 = 192 Тізбек: 3, 6, 12, 24, 48, 96, 192. 3. Жасырын санды тап: Мен үш таңбалы сан ойладым. Жүздіктері 3-ке, ондықтары 4-ке тең, ал бірліктері жүздіктерден 2 есе көп. Бұл қандай сан? Жауабы: Жүздіктер = 300 Ондықтар = 40 Бірліктер = 3 × 2 = 6 Сан: 346. 2-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Қызықты есеп: Еркін 4 шелек су толтырды. Әр шелектің салмағы 7 кг, ал бос шелектердің салмағы 3 кг. Барлық шелек суды қосқанда қанша килограмм? Жауабы: Толы шелектің салмағы = 7 + 3 = 10 кг Барлық шелек = 10 × 4 = 40 кг. 2. Логикалық сұрақ: Бір үйрек алдыңда, екі үйрек артында, бір үйрек екеуінің ортасында жүр. Барлығы неше үйрек? Жауабы: Үш үйрек. Олар тізбектеліп тұр. 3. Сан құпиясы: Санды 4-ке көбейтіп, 12 қосқанда 44 шықты. Мен қандай сан ойладым? Жауабы: 4x + 12 = 44 4x = 44 - 12 4x = 32 x = 8. 3-Топ капитанына арналған тапсырмалар: 1. Логикалық есеп: Асхатта 35 кәмпит бар. Ол оны 5 досына тең бөлгісі келеді, бірақ әр досқа 2 кәмпитті аз беруі керек. Асхаттың өзінде қанша кәмпит қалады? Жауабы: 35 ÷ 5 = 7 (әр досқа тең үлес) 7 - 2 = 5 (әр досқа берілген кәмпит) 5 × 5 = 25 (барлығы берілген кәмпит) 35 - 25 = 10 кәмпит Асхаттың өзінде қалады. 2. Сандық өрнекті жалғастырыңыз: 2, 5, 9, 14, _, _, _ Жауабы: 2 + 3 = 5 5 + 4 = 9 9 + 5 = 14 14 + 6 = 20 20 + 7 = 27 27 + 8 = 35 Тізбек: 2, 5, 9, 14, 20, 27, 35. 3. Қызықты есеп: Дүкенде 120 кг ұн бар еді. Таңертең 45 кг сатылды, ал түстен кейін қалған ұнның жартысы сатылды. Дүкенде қанша ұн қалды? Жауабы: Таңертеңнен кейін: 120 - 45 = 75 кг Түстен кейін: 75 ÷ 2 = 37,5 кг Қалғаны: 75 - 37,5 = 37,5 кг. Бұл тапсырмалар сайысты қызықты әрі тартысты етеді! Жеңімпазды анықтауға сәттілік! Ұпайлар есептелініп, оқушылардың топ бойынша марапатталады |
«Бәйге» бөлімінде оөушылар жылдамдыққа есептерді ауызша шығарады Сұрақтарға жылдам жауап береді Пазлдарды жылдамдыққа құрастырады Оқушылар логикалық сұрақтарға жауап береді Логикалық сұрақтардың маңызы жылдамдық әрі дұрыс жауап беру болып табылады Капитандар сайысында әр топ капитандары қызықты әрі ми қатырғыш сұрақтарға жауап береді |
Жарайсыңдар! Тамаша! Керемет! Дұрыс! Тамаша! Өте жақсы жауап! Жарайсыңдар! Өте тапқыр жауап! Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! Керемет! Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы! Жарайсың! |
https://wordwall.net/play/84668/507/611
Оюлар биі
|
|
Рефлексия 8 минут |
«Білімділер» төсбелгілері |
Кері байланыс береді |
|
төсб |
шағым қалдыра аласыз

























