Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математикалық сауаттылық - Әдістемелік нұсқаулық 10-11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А вторлық бағдарлама
Әдістемелік нұсқаулық
10-11 сынып
білім алушыларына арналған
Джамалбекова Л.А
Кіріспе
ХХІ ғасырда Қазақстан Республикасындағы қайта құруар, экономиканы дамытудағы жаңа стратегиялық бағдарлар, қоғамның ашықтығы, оның жедел ақпараттануы мен қарқынды дамуы білім беруге қойылатын талаптарды түбегейлі өзгертті. Әлемнің жетекші елдернің көпшілігі олардың білім беру жүйесін, білім берудің мақсатын, мазмұны мен технологияларын оның нәтижесіне қарап бағалайтын болды. Білім берудің қазіргі негізгі мақсаты білім алып, білік пен дағды – машыққа қол жеткізу ғана емес, солардың негізінде дербес, жылдам қарқынмен өзгеріп жатқан бүгінгі дүниеде лайықты өмір сүру және жұмыс істеу болып табылады.
Қазақстан өз дамуында жаңа серпілістер жасауы қажет, Қазақстан әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 30 елдің қатарына енуі үшін білім саласында да үлкен реформалар жүргізілуі тиіс. Бұл жөнінде Елбасы өзінің Қазақстан халқына Жолдауында «Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардың бірі.
Бұл әдістемелік нұсқау «Математикалық сауаттылық» таңдау курсының бағдарламасына сай мұғалімдерге әдістемелік құрал ретінде ұсынылып отыр.
Ұсынылып отырған әдістемелік нұсқауда жан-жақты сабақ жоспарлары, дәстүрден тыс сабақ үлгілері берілді.Сарамандық жұмыстарды орындау барысында мұғалім де, оқушы да өздерінің шығармашылық идеяларын жүзеге асыра алады.
Тәжірибелі және шығармашылықты жұмыс істейтін мұғалімдер әдістемелік нұсқаудан сабақ барысында жаңа идеялар табатыны сөзсіз. Бағдарламаға сай берілген материалдарды әрбір мұғалім өз мүмкіншіліктеріне қарай өзгерте алады.
1 сабақ
Уақыты: |
Мұғалімнің аты – жөні: Джамалбекова Лазат |
||
Сабақтың тақырыбы |
Кіріспе |
||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
- Математикалық сауаттылық ұғымының мағынасын ашып, анықтамасын білу. - Математикалық сауаттылық ұғымының мәнін түсіндіру. |
||
Сабақтың мақсаты |
Математикалық сауаттылық ұғымының мағынасын ашады, анықтамасын біледі. Математикалық сауаттылық ұғымының мәнін түсінеді. |
||
Бағалау критерийі |
- Берілген тақырыптағы негізгі ұғымдардың анықтамаларын біледі. - Берілген тақырыптың мазмұнын түсінеді. - Есеп шығару барысында формула бойынша есептей біледі. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаттары: Математикалық сауаттылық деген ұғымға оқушылардың келесі қабілеттіліктері жатады:
Негізгі сөздер мен тіркестер: - сандар, амалдар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Математикалық сауаттылық деген ұғымға оқушылардың келесі қабілеттіліктері жатады:
|
||
Құндылықтарға баулу |
Оқушылар арасындағы өзара түсіністікке қол жеткізу. *Оқушылардың көркемдік эстетикалық талғамын, шығармашылық белсенділігін дамыту. *Отанға сүйіспеншілік сезімдерін арттыру, өзара түсіністік, сыйластықта болуды насихаттау; |
||
Пәнаралық байланыс |
Математика, алгебра және геометрия |
||
Алдыңғы білім |
Пәнге кіріспе |
||
Сабақтың барысы
|
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру (шаттық шеңбері)
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ Мұғалім кітаптан тыс мәліметтермен таныстырады. Видеоролик: «Математикалық сауаттылық» “Тапсырма” тәсілі қолданылады. Әр топқа тапсырмалары бар карточкалар беріледі. (Топтар бір-бірін бағалайды) Б ағалау «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы бағаланады. Үлгі сұрақтар
Дескрипторлары:
Оқушылармен жұмыс І топ. «Математика». «Іріктеу» әдісі Мәтіндегі қосымша ақпараттарды тауып, мағынасын ашады. ІІ топ. «Алгебра». «Сканерлеу» әдісі Термин сөздерді пайдалана отырып, анықтамасын жазады. ІІІ топ. «Геометрия». «Прожектор» әдісі Оқушылар христиан дінінің негізгі ерекшелігін ажыратады. О қушыларды бағалау «Бас бармақ» әдісі бойынша жүзеге асады. |
|
|
Сабақтың соңы Қорытындылау кезеңі |
Бекіту сұрақтары: 1. Арифметикалық неше амал бар? 2. Қосу амалының неше қасиеті бар? 3. Көбейту амалының неше қасиеті бар? Рефлексия.
|
|
|
Бағалау |
І. «Смайликтер» арқылы топтар бір-бірін бағалайды. ІІ. Критерий бойынша бағалау: 1. Топтардың тақырыпты аша білуі 2. Логикалық бірізділік. ІІІ. Алған білімдерін пысықтау. Сұрақтар арқылы |
|
|
Кері байланыс |
1. Бүгінгі сабақтан не түйдіңіздер? 2. Бүгінгі сабақта не түсініксіз болды? 3. Әлі де қандай қосымша мағлұматтар білгілеріңіз келеді? |
|
2 сабақ
Уақыты: |
Мұғалімнің аты – жөні: Джамалбекова Лазат |
||
Сабақтың тақырыбы |
Сандарға байланысты есептер |
||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
- Сандарға байланысты есептер ұғымының мағынасын ашып, анықтамасын білу. - Сандарға байланысты есептер ұғымының мәнін түсіндіру. |
||
Сабақтың мақсаты |
Сандарға байланысты есептер ұғымының мағынасын ашады, анықтамасын біледі. Сандарға байланысты есептер ұғымының мәнін түсінеді. |
||
Бағалау критерийі |
- Берілген тақырыптағы негізгі ұғымдардың анықтамаларын біледі. - Берілген тақырыптың мазмұнын түсінеді. - Есеп шығару барысында формула бойынша есептей біледі. |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаттары: Сандық тәсіл- сандарғаэлементароперацияларды шекті рет қолдана отырып, матем. есептерді жуық түрде шығару тәсілі. Негізгі сөздер мен тіркестер: - сандар, амалдар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ...- сандарғаэлементароперацияларды шекті рет қолдана отырып, матем. есептерді жуық түрде шығару тәсілі. |
||
Құндылықтарға баулу |
Оқушылар арасындағы өзара түсіністікке қол жеткізу. *Оқушылардың көркемдік эстетикалық талғамын, шығармашылық белсенділігін дамыту. *Отанға сүйіспеншілік сезімдерін арттыру, өзара түсіністік, сыйластықта болуды насихаттау; |
||
Пәнаралық байланыс |
Математика, алгебра және геометрия |
||
Алдыңғы білім |
Пәнге кіріспе |
||
Сабақтың барысы
|
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |