Түсінік хат
Таңдау курсы 10-сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын қалыптастыру үшін және болашақтағы бейіндік оқуға алдын ала дайындау үшін қазіргі заманғы өмірдегі математикалық ұғымдары мен берілген есептерді шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытуға арналады.
Курс оқушылардың физика-математикалық, финансты-экономикалық бағыттар бойынша бейіналды дайындығына бағдарланған. Ол математиканың базалық курсын кеңейтеді және оқушыларға математиканың практикалық құндылығын сезінуге, өздерінің математикалық қабілеттерін тексеруге мүмкіндік береді.
Курс аптасына 1 сағаттан 34 сағатқа есептеліп, 10-класс оқушыларына арналған.
Бағдарлама мақсаты:
-
Тереңдету арқылы математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну,әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау,түсіндіріп беру,дұрыс негізделген математикалық пайымдалулар айту,есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу,орындау, өзін-өзі тексеру,өмірмен байланыстыру,математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.
Бағдарлама міндеттері :
-
Танымдық белсенділік;
-
Өмірмен байланыс;
-
Оқушылардың математикалық іс-әрекетке қабілеттерін дамыту.
-
Оқушылардың математикалық іс-әрекетке деген өз қабілеттерін сараптауға мүмкіндік беру.
Бағдарламаны меңгеруге қойылатын талаптар :
-
Жеке тұлғаны дамыту;
-
Практикалық іс-әрекет;
-
Интеллектуалды кәсіби дағдыны қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже :
-
Есеп шығарудың әртүрлі әдіс-тәсілдері, негізгі алгоритмдері туралы білім алады.
-
Дүниетанудағы математиканың ролі, математикалық зерттеу әдістері туралы көзқарастарын қалыптастырады.
-
Өз бетінше есеп шығарудың сан қилы жолын іздестіреді;
-
Өз бетінше білім алу дағдыларына негіз салады;
-
Табиғи қасиеттерін, математикалық білім деңгейлерін тереңдетеді;
-
Өмір мен қоғамға аса қажетті мәселелерді математика ғылымына тән жан-жақты талдайды.
Білуі керек :
-
Әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасауға ;
-
Қорытынды ой жасау және нәтижені сараптауы ;
-
Пікір таласқа қатысу, өз қызметінің нәтижесін көре білуге ;
-
Есеп шығарудың ұтымды жолын таңдауды ;
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Логикалық есептер түрлерімен танысу. Тарихи мәліметтермен танысу. |
1 |
4.09 |
|
Сандық талқылау |
|||
|
2 |
Сандық және әріпті өрнектердің мәндері |
1 |
11.09 |
|
3,4 |
Бүтін сандарға қатысты есептер |
2 |
18/25.09 |
|
5 |
Теңдеулер. |
1 |
2.10 |
|
6 |
Теңсіздіктер |
1 |
9.10 |
|
7 |
Мәтінді есептер |
1 |
16.10 |
|
Анықсыздық |
|||
|
8,9 |
Логикалық, стандартты емес есептер |
2 |
23.10/6.11 |
|
10 |
Математикалық ребустар |
1 |
13.11 |
|
11,12 |
Комбинаторика элементтері |
2 |
20/27.11 |
|
13 |
Ықтималдық теориясының элементтері |
1 |
4.12 |
|
14 |
Математикалық статистика |
1 |
11.12 |
|
Өзгерістер мен тәуелділіктер |
|||
|
15 |
Функционалдық тәуелділікке байланысты есеп түрлері |
1 |
18.12 |
|
16,17 |
Кестедегі мәліметтерді талдауға арналған есептер |
2 |
25.12/15.01 |
|
Кеңістік пен форма |
|||
|
18 |
Геометриялық мазмұндағы мәтіндік есептер |
1 |
22.01 |
|
19,20 |
Геометриялық фигуралардың ауданын табу |
2 |
29.01/5.02 |
|
21 |
Математикалық ситуациялық есептер |
1 |
12.02 |
|
22 |
Шифрлы есептер |
1 |
19.02 |
|
23 |
Сынақ сабақ |
1 |
26.02 |
|
24 |
Жылдамдыққа байланысты мәселе есептер |
1 |
5.03 |
|
25 |
Жұмысқа қатысты мәселе есептер |
1 |
12.03 |
|
26 |
Өзен ағысына байланысты мәселе есептер |
1 |
19.03 |
|
27,28 |
Параметрлері берілген теңдеулерді шешу |
2 |
9/16.04 |
|
29 |
Параметрлері берілген теңсіздіктерді шешу |
1 |
23.04 |
|
30,31 |
Функция және оның графигі |
2 |
30.04/7.05 |
|
32 |
Математикалық модель құрастыру |
1 |
7.05 |
|
33 |
Сандық салыстыруларға арналған тапсырмалар |
1 |
14.05 |
|
34 |
Сынақ. Қорытынды сабақ. |
1 |
21.05 |
|
|
Барлығы 34 сағат |
|
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
Ы.Мәуіт. «Математика олимпиадасына дайындық бастамалары», Астана, 2013 ж.
2. Т.Күшай, Хазез Мейрам. «Мәтін және логикалық есептер мен тест тапсырмалары», Астана, 2014 ж.
3. Ұлттық бірыңғай тестілеу орталығы, «5+», «Достық», «Educon» орталықтарының тесттері.
4. Ы.Мәуіт., Н.Табыс. «Бастауыш математикалық олимпиада және логика», Алматы, 2017 ж. 140 б.
5.www.ustaz.kz ; www.45minyt.kz; bilimdiler.kz сайттары
-
А.Мирзахмедов. «Математикалық сауаттылық» Алматы 2017ж
9
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
математикалық сауаттылық курсы
математикалық сауаттылық курсы
Түсінік хат
Таңдау курсы 10-сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын қалыптастыру үшін және болашақтағы бейіндік оқуға алдын ала дайындау үшін қазіргі заманғы өмірдегі математикалық ұғымдары мен берілген есептерді шығару арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытуға арналады.
Курс оқушылардың физика-математикалық, финансты-экономикалық бағыттар бойынша бейіналды дайындығына бағдарланған. Ол математиканың базалық курсын кеңейтеді және оқушыларға математиканың практикалық құндылығын сезінуге, өздерінің математикалық қабілеттерін тексеруге мүмкіндік береді.
Курс аптасына 1 сағаттан 34 сағатқа есептеліп, 10-класс оқушыларына арналған.
Бағдарлама мақсаты:
-
Тереңдету арқылы математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну,әр түрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау,түсіндіріп беру,дұрыс негізделген математикалық пайымдалулар айту,есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу,орындау, өзін-өзі тексеру,өмірмен байланыстыру,математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.
Бағдарлама міндеттері :
-
Танымдық белсенділік;
-
Өмірмен байланыс;
-
Оқушылардың математикалық іс-әрекетке қабілеттерін дамыту.
-
Оқушылардың математикалық іс-әрекетке деген өз қабілеттерін сараптауға мүмкіндік беру.
Бағдарламаны меңгеруге қойылатын талаптар :
-
Жеке тұлғаны дамыту;
-
Практикалық іс-әрекет;
-
Интеллектуалды кәсіби дағдыны қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже :
-
Есеп шығарудың әртүрлі әдіс-тәсілдері, негізгі алгоритмдері туралы білім алады.
-
Дүниетанудағы математиканың ролі, математикалық зерттеу әдістері туралы көзқарастарын қалыптастырады.
-
Өз бетінше есеп шығарудың сан қилы жолын іздестіреді;
-
Өз бетінше білім алу дағдыларына негіз салады;
-
Табиғи қасиеттерін, математикалық білім деңгейлерін тереңдетеді;
-
Өмір мен қоғамға аса қажетті мәселелерді математика ғылымына тән жан-жақты талдайды.
Білуі керек :
-
Әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасауға ;
-
Қорытынды ой жасау және нәтижені сараптауы ;
-
Пікір таласқа қатысу, өз қызметінің нәтижесін көре білуге ;
-
Есеп шығарудың ұтымды жолын таңдауды ;
|
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Логикалық есептер түрлерімен танысу. Тарихи мәліметтермен танысу. |
1 |
4.09 |
|
Сандық талқылау |
|||
|
2 |
Сандық және әріпті өрнектердің мәндері |
1 |
11.09 |
|
3,4 |
Бүтін сандарға қатысты есептер |
2 |
18/25.09 |
|
5 |
Теңдеулер. |
1 |
2.10 |
|
6 |
Теңсіздіктер |
1 |
9.10 |
|
7 |
Мәтінді есептер |
1 |
16.10 |
|
Анықсыздық |
|||
|
8,9 |
Логикалық, стандартты емес есептер |
2 |
23.10/6.11 |
|
10 |
Математикалық ребустар |
1 |
13.11 |
|
11,12 |
Комбинаторика элементтері |
2 |
20/27.11 |
|
13 |
Ықтималдық теориясының элементтері |
1 |
4.12 |
|
14 |
Математикалық статистика |
1 |
11.12 |
|
Өзгерістер мен тәуелділіктер |
|||
|
15 |
Функционалдық тәуелділікке байланысты есеп түрлері |
1 |
18.12 |
|
16,17 |
Кестедегі мәліметтерді талдауға арналған есептер |
2 |
25.12/15.01 |
|
Кеңістік пен форма |
|||
|
18 |
Геометриялық мазмұндағы мәтіндік есептер |
1 |
22.01 |
|
19,20 |
Геометриялық фигуралардың ауданын табу |
2 |
29.01/5.02 |
|
21 |
Математикалық ситуациялық есептер |
1 |
12.02 |
|
22 |
Шифрлы есептер |
1 |
19.02 |
|
23 |
Сынақ сабақ |
1 |
26.02 |
|
24 |
Жылдамдыққа байланысты мәселе есептер |
1 |
5.03 |
|
25 |
Жұмысқа қатысты мәселе есептер |
1 |
12.03 |
|
26 |
Өзен ағысына байланысты мәселе есептер |
1 |
19.03 |
|
27,28 |
Параметрлері берілген теңдеулерді шешу |
2 |
9/16.04 |
|
29 |
Параметрлері берілген теңсіздіктерді шешу |
1 |
23.04 |
|
30,31 |
Функция және оның графигі |
2 |
30.04/7.05 |
|
32 |
Математикалық модель құрастыру |
1 |
7.05 |
|
33 |
Сандық салыстыруларға арналған тапсырмалар |
1 |
14.05 |
|
34 |
Сынақ. Қорытынды сабақ. |
1 |
21.05 |
|
|
Барлығы 34 сағат |
|
|
Пайдаланылған әдебиеттер:
-
Ы.Мәуіт. «Математика олимпиадасына дайындық бастамалары», Астана, 2013 ж.
2. Т.Күшай, Хазез Мейрам. «Мәтін және логикалық есептер мен тест тапсырмалары», Астана, 2014 ж.
3. Ұлттық бірыңғай тестілеу орталығы, «5+», «Достық», «Educon» орталықтарының тесттері.
4. Ы.Мәуіт., Н.Табыс. «Бастауыш математикалық олимпиада және логика», Алматы, 2017 ж. 140 б.
5.www.ustaz.kz ; www.45minyt.kz; bilimdiler.kz сайттары
-
А.Мирзахмедов. «Математикалық сауаттылық» Алматы 2017ж
9
шағым қалдыра аласыз













