Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Семинар – практикум
КОУЧИНГ
Тақырыбы: «Бала. Ұстаз және ата-ана тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы»
Коуч: Митонова Гульден Анарбековна
Дөң орта мектебі
Коучинг тақырыбы:
«Бала. Ұстаз және ата-ана тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы.»
Өтілетін уақыты:
2 желтоқсан 2016 жылДөң орта мектебіКабинет № 4
Қолданылатын әдістер
Диалог, АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс
Қолданылатын ресурстар
Интербелсенді тақта, А3, сауалнама берілген парақшалар, баяу әуен, бейнетаспалар
Күтілетін нәтиже:
Бала тәрбиесіндегі отбасының рөлі туралы түсінеді;
Баланың мектептегі көңіл-күйі, оқуға жақсы көзқарас қалыптастырудағы ата-ананың қолдауының маңыздылығын арттыруда жұмыстанады;
Бала-ата-ана-ұстаз үштігіне мінездеме бере алады.
Негізгі идея
Қазіргі таңда, бала тәрбиесі – өткірлігі жағынан еліміздегі Арал, Балхаш сияқты экологиялық проблемалардан кем емес,сондықтан тәрбие мәселесі экологиямен бір қатарға қойылады.
Кіріспе
Ата-аналар қауымымен танысу, сәлемдесу. Сәтті психологиялық ахуал орнату. Шеңбер құрып тұрады. «Сиқырлы қоржын» әдісі қолданылады. Қоржыннан алған затқа сәйкес өз мінезіндегі ерекшелікті айта отырып, өзін таныстыру.
Бала-ата-ана-ұстаз үштігі немесе Бирмуд үштігі дегеніміз не? Егер оқушы мен ата-ананың арасында жақсы қарым-қатынас болса, онда оқушы мен мұғалімнің және ата-на мен мұғалімнің арасында жақсы байланыс болады деген сөз. Әрине бұл жағдайға бастауыш сынып пен орта буында анық көріп отыруға болады. Бірақ жоғары класқа келген бала көп жағдайда ата-ананың назарынан тыс қалып қйып жатады. Ол үлкен қателік, күнә деуге болады. Осы жаста бала ата-ананың қолдауын көп мөлшерде қажет етеді. Ол әрқалай өзіне назар аудартуға тырысып бағады. Мектеп өміріне тоқталатын болсақ, мұғалім-сен ата-ана арасында еш байланыс жоқ деуге болады. Себебі еш ата-ана баланың сабағына, тәртібіне , тәрбиесіне , нені армандайтынына аса көңіл бөлмейді. Әрине бұған тек қана ата-ананы кінәлауға болмайды, бұл заман талабына қарама-қайшы, мансап қуып, жұмысбастылық басқан заман. «Балалар нені армандайды» тақырыбындағы бейнебаянға назар аударайық?! Балаларымыз біздің өмірімізден тыс қалып қоймасын.
Негізгі бөлім
«Оқушы-ата-ана-мұғалім» тақырыбында жоба (постер) қорғау. Мақсаты: сіздің ойыңызша көрсетілген «Бирмуд» үшбұрышының арасындағы қарым-қатынас туралы не айта аласыз? Жақсарту үшін не істеу қажет? Схемасын жаз, қосарыңызды қосып, бағыт беруіңізге болады.
Ата – аналардан сауалнама алынады
Ата-аналарға кеңестер беру. «Әрбір бала – жеке тұлға» бейнетаспа
Қорытынды бөлімРефлексия
«Ата-ана махаббаты» флештренингі.
«Бос микрофон» бойынша кері байланыс жасалынады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз