Материалдар / Математикалық тест
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математикалық тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Математикалық тест
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
592
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Семинар – практикум















КОУЧИНГ



Тақырыбы: «Бала. Ұстаз және ата-ана тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы»













Коуч: Митонова Гульден Анарбековна

















Дөң орта мектебі

Коучинг тақырыбы:«Бала. Ұстаз және ата-ана тәрбие жүйесінің негізгі ұйытқысы.»

Өтілетін уақыты:2 желтоқсан 2016 жылДөң орта мектебіКабинет № 4
Қолданылатын әдістерДиалог, АКТ, топтық жұмыс, жеке жұмыс
Қолданылатын ресурстарИнтербелсенді тақта, А3, сауалнама берілген парақшалар, баяу әуен, бейнетаспалар
Күтілетін нәтиже:
  • Бала тәрбиесіндегі отбасының рөлі туралы түсінеді;
  • Баланың мектептегі көңіл-күйі, оқуға жақсы көзқарас қалыптастырудағы ата-ананың қолдауының маңыздылығын арттыруда жұмыстанады;
  • Бала-ата-ана-ұстаз үштігіне мінездеме бере алады.
  • Негізгі идеяҚазіргі таңда, бала тәрбиесі – өткірлігі жағынан еліміздегі Арал, Балхаш сияқты экологиялық проблемалардан кем емес,сондықтан тәрбие мәселесі экологиямен бір қатарға қойылады.
    Кіріспе Ата-аналар қауымымен танысу, сәлемдесу. Сәтті психологиялық ахуал орнату. Шеңбер құрып тұрады. «Сиқырлы қоржын» әдісі қолданылады. Қоржыннан алған затқа сәйкес өз мінезіндегі ерекшелікті айта отырып, өзін таныстыру.

    Бала-ата-ана-ұстаз үштігі немесе Бирмуд үштігі дегеніміз не? Егер оқушы мен ата-ананың арасында жақсы қарым-қатынас болса, онда оқушы мен мұғалімнің және ата-на мен мұғалімнің арасында жақсы байланыс болады деген сөз. Әрине бұл жағдайға бастауыш сынып пен орта буында анық көріп отыруға болады. Бірақ жоғары класқа келген бала көп жағдайда ата-ананың назарынан тыс қалып қйып жатады. Ол үлкен қателік, күнә деуге болады. Осы жаста бала ата-ананың қолдауын көп мөлшерде қажет етеді. Ол әрқалай өзіне назар аудартуға тырысып бағады. Мектеп өміріне тоқталатын болсақ, мұғалім-сен ата-ана арасында еш байланыс жоқ деуге болады. Себебі еш ата-ана баланың сабағына, тәртібіне , тәрбиесіне , нені армандайтынына аса көңіл бөлмейді. Әрине бұған тек қана ата-ананы кінәлауға болмайды, бұл заман талабына қарама-қайшы, мансап қуып, жұмысбастылық басқан заман. «Балалар нені армандайды» тақырыбындағы бейнебаянға назар аударайық?! Балаларымыз біздің өмірімізден тыс қалып қоймасын.
    Негізгі бөлім«Оқушы-ата-ана-мұғалім» тақырыбында жоба (постер) қорғау. Мақсаты: сіздің ойыңызша көрсетілген «Бирмуд» үшбұрышының арасындағы қарым-қатынас туралы не айта аласыз? Жақсарту үшін не істеу қажет? Схемасын жаз, қосарыңызды қосып, бағыт беруіңізге болады.

    Ата – аналардан сауалнама алынады

    Ата-аналарға кеңестер беру. «Әрбір бала – жеке тұлға» бейнетаспа
    Қорытынды бөлімРефлексия «Ата-ана махаббаты» флештренингі.

    «Бос микрофон» бойынша кері байланыс жасалынады.






















































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!