|
Бөлім: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жалғасбаева Сания |
||||
|
Күні: |
13.03. |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:17
|
Қатыспағандар саны:0
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Математиканың күнделікті өмірде қолданылуы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар математиканың күнделікті өмірде қалай қолданылатынын түсініп, қарапайым есептерді шеше біледі. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбеккe баулу; Жeкe, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс істей білу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтқызып, сабақты бастау. «Рандом» әдісі .
|
Оқушылар сәлемдеседі, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Оқушылар сайт арқылы 3 топқа бөлінеді. |
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
|
|
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1-тапсырма. Сынып
жұмысы. Математика күнделікті өмірде не үшін маңызды? Сен дүкенге барғанда математиканы қалай қолданасың? Үйде тамақ пісіргенде математиканы қалай қолдануға болады? 2-тапсырма. «Ия немесе жоқ» әдісі Сен дүкенге барғанда бағаларды салыстыру үшін математиканы қолданасың ба? Үйде тамақ пісіргенде ингредиенттердің мөлшерін өлшеу үшін математиканы қолданасың ба? Көлік жүргізгенде немесе жаяу жүргенде қашықтықты есептеу үшін математиканы қолданасың ба? Сағаттың көрсеткіштерін оқу үшін математиканы қолданасың ба? Үйдің бюджетін жоспарлауда математиканы қолданасың ба? Спорт ойындарында ұпайларды санау үшін математиканы қолданасың ба? Бақшада өсімдіктерді отырғызғанда немесе суарғанда математиканы қолданасың ба? Әртүрлі пішіндер мен фигураларды сурет салғанда математиканы қолданасың ба? Музыкада ноталардың ұзақтығын есептеу үшін математиканы қолданасың ба? Мереке күндерін есептеуде математиканы қолданасың ба? 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Сөзді тап» ойыны.
|
Оқушылар видеоны көріп, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топтасып сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар платформамен жұмыс жасайды. |
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
|
Интербел-сенді тақта,
|
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия: Сабаққа кері байланыс жасау үшін «Жапондық бағалау» әдісі қолданылады. |
Рефлексия жасайды.
|
Кері байланыс парағын толтырады. |
|
|
27-сабақ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Математиканың күнделікті өмірде қолданылуы.Факультатив сабақ 4-сынып
Математиканың күнделікті өмірде қолданылуы.Факультатив сабақ 4-сынып
|
Бөлім: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жалғасбаева Сания |
||||
|
Күні: |
13.03. |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:17
|
Қатыспағандар саны:0
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Математиканың күнделікті өмірде қолданылуы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
|
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар математиканың күнделікті өмірде қалай қолданылатынын түсініп, қарапайым есептерді шеше біледі. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
Білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбеккe баулу; Жeкe, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс істей білу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілек айтқызып, сабақты бастау. «Рандом» әдісі .
|
Оқушылар сәлемдеседі, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Оқушылар сайт арқылы 3 топқа бөлінеді. |
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
|
|
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут |
1-тапсырма. Сынып
жұмысы. Математика күнделікті өмірде не үшін маңызды? Сен дүкенге барғанда математиканы қалай қолданасың? Үйде тамақ пісіргенде математиканы қалай қолдануға болады? 2-тапсырма. «Ия немесе жоқ» әдісі Сен дүкенге барғанда бағаларды салыстыру үшін математиканы қолданасың ба? Үйде тамақ пісіргенде ингредиенттердің мөлшерін өлшеу үшін математиканы қолданасың ба? Көлік жүргізгенде немесе жаяу жүргенде қашықтықты есептеу үшін математиканы қолданасың ба? Сағаттың көрсеткіштерін оқу үшін математиканы қолданасың ба? Үйдің бюджетін жоспарлауда математиканы қолданасың ба? Спорт ойындарында ұпайларды санау үшін математиканы қолданасың ба? Бақшада өсімдіктерді отырғызғанда немесе суарғанда математиканы қолданасың ба? Әртүрлі пішіндер мен фигураларды сурет салғанда математиканы қолданасың ба? Музыкада ноталардың ұзақтығын есептеу үшін математиканы қолданасың ба? Мереке күндерін есептеуде математиканы қолданасың ба? 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Сөзді тап» ойыны.
|
Оқушылар видеоны көріп, сұрақтарға жауап береді. Оқушылар топтасып сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар платформамен жұмыс жасайды. |
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
Дескриптор: «Попкорн» арқылы бағаланады.
|
Интербел-сенді тақта,
|
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия: Сабаққа кері байланыс жасау үшін «Жапондық бағалау» әдісі қолданылады. |
Рефлексия жасайды.
|
Кері байланыс парағын толтырады. |
|
|
27-сабақ
шағым қалдыра аласыз



















