Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Математиканың қызықты әлемі
Материал туралы қысқаша түсінік
Математиканың адам өміріндегі алатын орнын және маңыздылығын түсіндіру. Біздің күнделікті қолданып жүрген заттарымыздың ішінен геометриялық фигураларға ұқсайтындарын көрсету.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Шебер сынып
жоспары
Мерзімі:
______________
Уақыты:
______________
Жүргізуші:
А.К.Усеинов
Сабақтың тақырыбы
Математиканың қызықты
әлемі.
СабақтыңSMARTмақсаты
Математиканың адам өміріндегі
алатын орнын және маңыздылығын түсіндіру. Біздің күнделікті
қолданып жүрген заттарымыздың ішінен геометриялық фигураларға
ұқсайтындарын көрсету.
Негізгі
идеялары
Геометриялық фигуралар, түстер
және сандар арқылы топқа бөлу. Жаңаша бағалау критериін қолдана
отырып орындаған тапсырмаларды
бағалау.
Оқу
нәтижесі
Үйренушілер
жаңа бағытта жұмыс жасауды
үйренді. Топтық жұмыс орын алды.
Уақыты
Жүргізушііс-әрекеті
Үйренушілеріс-әрекеті
Ресурстар
3минут
Геометриялық фигуралар, түстер
және сандар арқылы топқа бөлуді
түсіндіремін.
Тәлім
алушыларды геометриялық фигуралар, түстер
және сандар арқылы топқа бөлінуді үйренеді. Ой өрістерін
дамытады.
Геометриялық фигуралар,
түстер, сандар.
15минут
«Алмастыру»әдісі
Ішінде сандар орналасқан кесте
беріледі. Сандарды әріптерге алмастырып сөз құрауы керек.
Қалыптастырушы бағалау көрсетіледі.
Геометриялық фигуралар арқылы
төрт топқа бөлінеді. Үйренушілер ішінде сандар орналасқан кестедегі
сандарды әріптерге алмастырып сөз құрауы керек. Сонда Абай
Құнанбаевтың өлең шумағынан бір қатар сөз шығады. Топпен жұмыс
жасайды. Құраған сөздерін айтып береді. Қалыптыстырушы бағалауды
меңгереді.
Кесте
3
минут
Сергіту
сәті.
«Өрмекшінің
өрнегі»әдісі арқылы геометриялық
фигураларды жасауы керек.
Түстер арқылы төрт топқа
бөлінеді. Топтар геометриялық фигураларды жіппен тез көрсетуі
керек. Геометриялық фигураларды қаншалықты меңгергенін
көрсетеді.
Суреттер, геометриялық
фигуралар
15
минут
«Эстафета»әдісі арқылы геометриялық фмигураларға ұқсайтын біз
өмірімізде қолданатын заттарды табу
керек.
Сандар арқылы төрт топқа
бөлінеді. Үйренушілер көрсетілген әрбір геометриялық фигураларға
ұқсайтын өмірімізде қолданатын заттарды интернет желісі арқылы табу
керек.
Әрбір суретке 1 минут уақыт
беріледі.
Бағалау критериі
көрсетіледі.
Ноутбук, планшет, ұялы
байланыс телефондары.
4минут
Форматив
бағалау, және ашық журнал
арқылы мұғалімдердің іс-әрекетін
бағалау.
Смайлик,
мадақтау.
Ашық
журнал
5минут
Кері
байланыс орнату «Басбармақ» Парақшаларға өз ойларын жазады.
Сәтті
тұстарды көрсетіп, ұсыныстарын жазып өз ойларын
жазады.
Филипчарт,
стикер
PAGE \*
MERGEFORMAT1
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз