Материалдар / Математиканың тілі-формула
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математиканың тілі-формула

Материал туралы қысқаша түсінік
«Математиканың тілі-формула » сыныптан тыс шара Мақсаты: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, белсенділігін дамыту, шапшандыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелей отырып, оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
144
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Тақырыбы: «Математиканың тілі-формула » сыныптан тыс шара

Оқып үйренудегі мақсаты: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, белсенділігін дамыту, шапшандыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелей отырып, оқушылар арасындағы қарым-қатынасты нығайту.

Көрнекілігі:слайд, кестелер, сызбалар, үлестірмелер

Барысы:

Жоспары:

  1. «Кім жылдам?» Берілген әріптен математикалық терминдер құрау.

  2. «Формулаларды білесің бе?»

  3. «Тез есепте»

  4. «Ойлан тап»

-Бүгінгі сыныптан тыс шарамызға 5-9 сынып оқушылары қатысқалы отыр. Шараға әр сынып болып қатысамыз. Сонда бізде 4 команда қатысады.

1-тур. «Кім жылдам?» (мұғалімдер үшін және оқушылар үшін) Кез келген әріптен математикалық терминдер құрау. С, Б, К,Т әріптері беріледі.


2-тур: «Формулаларды білесің бе?»

5-сынып:

  1. Тік төртбұрыштың периметрі

  2. Шаршының ауданы

  3. Қосудың ауыстырымдылық заңы

  4. Тік параллелепипедтің көлемі

  5. Жылдамдық

6-сынып

1.Пропорция

2.бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

3 Тік параллелепипедтің көлемі

4.Заттың құны

5. Қосудың терімділік заңы

7-сынып

  1. Екі өрнектің айырмасының квадраты

2. түзу

3.екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу

4.Парабола

5.Жылдамдық

8-сынып

1.Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы

2. екі өрнектің квадратының айырмасы

3. гипербола


4.Екі өрнектің кубтарының айырмасы

5.үшбұрыштар теңсіздігі

3-тур. «Тез есепте...»

5-сынып:

  1. Квадраттың кабырғасы -9 см. Периметрі нешеге тең?

  2. Қайсысы үлкен ½ немесе 1/3 ?

  3. 13-тің квадраты?

6-сынып:

1.Квадраттың ішкі бұрышы 3600-қа тең, бір бұрышы қанша болады?

2.Бір алманы 4 бала бөліп жеді, сонда әрбір балаға алманың қандай бөлігі тиді. ¼

3. Теңдеуді шешіңдер: (х+58)-37=91

Жауабы:

7-сынып:

1-есеп: бөлшегін бөлімі 36 болатын бөлшекке келтіріңдер.

Жауабы:

2-есеп: Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап?

3-есеп: Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?

Жауабы: үш стакан

8-сынып:

1-есеп: Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? Жауабы: 18

2-есеп: Үйме шөпті ат бір ай жейді, ешкі екі ай жейді, ал қой үш ай жейді. Егер осы шөпті ат, ешкі және қой үшеуі де бірге жесе, олар неше ай жер еді? 6/11

3-есеп:

Алматы станциясынан 1күнде шыққан үш пойыздың біреуі 3 күнде, екіншісі 6 күнде, үшіншісі 5 күнде қайтып оралады. Алматы станциясында неше күн сайын пойыздардың үшеуі де кездесіп отырады?

ЕКОЕ(3,5,6) =5*6=30

Жауабы: 30 күн сайын

4-тур. «Ойлан тап»

5-сынып:

9,8,7,6,5,4,3,2,1 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99

6-сынып:

1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр. Жауабы: 123-45-67+89=100

7-сынып:

1,3,5,7,9,2,4,6,8 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-» таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы: 135-79-24-6-8=18

8-сынып:

СПОРТ

+ СПОРТ

КРОСС

Қорытындылау.

Әр топ жинаған жұлдызшаларын санап, женімпаз топты анықтайды.

Математика барлық пәндердің патшасы,

Онсыз құрылмайды өлшеусіз картасы.

Нақты жауап ой толғауын ашатын,

Жауаптарын дұрыс шешіп табатын.

Ғылымдардың сыр сандығын жинақтап,

Дәлелдейді, шығарады салалап,

Керегіне жаратамыз біз оны,-дей келе сайысымызды аяқтаймыз.Қатысқандарыңызға көп рахмет.








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!