Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математиңа пәнінен үйірме
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Н. Оңдасынов атындағы №14 жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі
«Жас математик»
5 сынып
Үйірме жетекшісі: Юсупова Д.
« Н. Оңдасынов атындағы №14 жалпы орта мектебі» мемлекеттік мекемесі «Жас математик » үйірме жұмысының жоспары
Математика үйірмесі 2020-2021 оқу жылына
Үйірме мүшелерінің саны – 15 бала
Үйірмешілердің жасы 11-12 оқушылар 5 сынып
Математика пәні мұғалімі: Юсупова Дина
І. «Жас математик» үйірмесінің мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Оқушылардың математика пәніне деген ынтасы мен қызығушылығын, белсенділігін периодтық жүйенің дамуы жүйесінде арттыра отырып, формулалардың маңызы мен қасиеттерін талдауға және терең білім мен парасатты тәрбие беруге баулу.
Міндеті:
Математика пәнінен жүргізілетін үйірме жұмыстарының негізгі міндеті:
-
Біріншіден оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру,
-
Екіншіден бағдарлама материалын жан-жақты терең білу,
-
Үшіншіден оқушылардың өзіндік және ғылыми зерттеу жұмысының ең қарапайым дағдыларын баулу,
-
Төртіншіден оқушыларды пәнге қызықтыру, тиянақтау, алған білімдерін тексеру болып табылады.
Оқушылардың пәнге қызығушылығын оятатын олардың ой-өрісін шығарымпаздық қабілетінің дамытуына дәнекер болатын өздігінен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыратын жұмыстардың бірі үйірме жұмысы.
Сонымен қатар ол оқушының пәнге деген дайындығының ең жоғарғы салаға көтермелеуіне мүмкіндік туғызатыны мәлім.
ІІ. Ұйымдастыру жұмысы
қ/с |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Нәтижесі |
1 |
Үйірме жұмысының жылдық жоспарын түзу |
|
. |
Жоспарлар |
2 |
Оқушыларды үйірмеге қатыстыру -оқушы өтініштері -ата-ана өтініштері |
|
|
Өтініштер |
3 |
Сабақ кестесін түзу |
|
. |
Кесте |
4 |
Үйірме журналын арнау |
|
|
Журнал |
5 |
Оқушыларды техника қауіпсіздігі, жолда жүру ережелері, жалпы қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
|
|
Мәлімет |
ІІІ. Тәрбиелік жұмысы.
Бүгінгі таңда жас ұрпақты шығармашылық қабілеті дамыған тұлға етіп тәрбиелеуде және оқыту мен тәрбиелеудің сапасын арттыруда сабақтан тыс жұмыстардың маңызы зор. Сыныптан тыс жұмыстар оқушының жеке тұлға болып қалыптасып, жан-жақты білім алуының, шығармашылық қабілетінің дамуының негізгі жолдарының бірі.
Сабақтан тыс жұмыстарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін ақпараттық технологияларды пайдалану оқушылардың ерік-жігерін тәрбиелеп, пәнге деген қызығушылығын арттыра түсіреді, берілген тапсырманы дұрыс орындап, жауапкершілікпен қарауға, алдына қойған мақсатқа жетудегі табандылық, тапқырлық, шыдамдылық, байқағыштық секілді мінездің сапаларына дағдыландырады.
Әр түрлі сыныптардың оқушыларын біріктіре отырып жүргізілген сыныптан тыс сабақбар бүкіл мектеп ұжымының топтаса түсуіне себепші болады. Әр түрлі сыныптардың оқушыларын біріктіретін үйірмелерде ересектеу балаларын өзінен кішілерге қамқорлық жасауларына, жолдастық өзара көмекті өрістетуге жақсы жағдай туғызылады.
-
№
Атқарылатын жұмыстар
Мерзімі
Жауаптылар
1
Үйірмешілерге тәрбие беру
Логикалық есептерді формула бойынша көрсету
Кесте бойынша
2
Әр сабақ барысында тәрбиеге көңіл бөлу
-
Ұлағатты сөздер
-
Мақал – мәтелдер
-
Мысалдар
-
Өнегелі істерді айту
Күнделікті
3
«Менің жұлдызды сәтім» атты ашық тәрбие сағатын өту
Мерзімінде
.
-
ІҮ. «Жас математик» үйірмесінің «Жас ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы негізінде жоспарлау
-
№
Атқарылатын жұмыстар
Мерзімі
Жауаптылар
1
«Математика» үйірмесімен «Жас ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының бірлесіп атқаратын жұмыстарына жоспар жасау
Мерзімінде
2
Оқушыларға мемлекеттік қазба байлықтарын насихаттау мақсатында:
-
Логикалық есептерді формула бойынша есептер шығару
-
«Жас ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының белгішелерінің суреттерін салу
Мерзімінде
Үйірме мүшелері
3
«Жас ұлан » балалар мен жасөспірімдер ұйымы және «Математика» үйірмесінің мүшелерімен балалармен жасөспірімдер шығармашылық орталығымен танысу
Мерзімінде
Тәлімгер
4
«Жас ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының іс шараларына қатысу
-
Ұйымдастыру жұмыстарына
-
Мерекелік іс шараларға
Үнемі
Үйірме мүшелері
5
Балалардың жасаған жұмыстарынан бұрыш ұйымдастыру
-
Шығармашылық есептер
-
Іс шаралар суреттері
Мерзімінде
Үйірме мүшелері
-
Ү. Мамандық таңдау бойынша жұмыс
-
№
Атқарылатын жұмыстар
Мерзімі
Жауаптылар
1
Ұйымдастыру жұмыстары:
-
сыныптарды аралап математика пәніне қызығатын оқушылардың тізімін алу
-
Үйірмеге қатысатын оқушыларға теңдеу құруға үйрету
Мерзімінде
2
«Мамандығым мақтанышым» атты дебат сабағын өту
Мерзімінде
3
Балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығындағы математика үйірмесінің жетекшісімен кездесі өткізу
Кесте бойынша
4
«Сырдария» университетінің «математика» факультетіне экскурсия жасау
-
Жаңа формулалармен танысу
-
Жаңа шығармашылық есептермен танысу
-
Тест жасайтын ұзтаздармен , бағдарламаушылар мен кездесіп, мамандығы туралы сұхбат алу
Мерзімінде
-
ҮІ. Көпшілік жұмыстар
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығындағы математика үйірмесінің жетекшісімен кесдесу өткізу |
Кесте бойынша |
|
2 |
«Сырдария» университетінің математика факультетіне экскурсия жасау |
Мерзімінде |
|
3 |
АББ-нен ұйымдастырылған іс-шараларға қатысу |
Мерзімінде |
|
4 |
Оқушылардың күзгі көктемгі, қысқы, жазғы демалыстарын тиімді өткізуге атсалысу |
Мерзімінде |
|
5 |
Үйірме бұрышын жасау |
Мерзімінде |
|
6 |
Аудандық, аймақтық олимпиадаларға т.с.с сайыстарға қатысу |
Мерзімінде |
|
ҮІІ. Ата-аналармен жұмыс
№ |
Атқарылатын жұмыстар |
Мерзімі |
Жауаптылар |
1 |
Үйірмешілердің ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс жоспарын түзу |
|
Д. Юсупова Темирова Б |
2 |
Үйірмешіле Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |