Материалдар / "Материктердің климаттық ерекшеліктері" 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Материктердің климаттық ерекшеліктері" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- Оқушылар әр материкте орналасқан ұқсас климаттық белдеулерді картадан көрсете отырып, таралу аймақтарына сипаттама бере алады; - Ұқсас климаттық белдеулердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстыра алады; - Ұқсас климаттық белдеулердің ерекшеліктерін анықтап өзіндік ой-тұжырым жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
6580
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Атмосфера Мектеп:Круглоозерный ЖОББМ
Күні:9.11.2018ж.Мұғалімнің аты-жөні: Кабиев Е.М.
Сынып:8Қатысқандар:24Қатыспағандар:жоқ

Сабақтың тақырыбы
Материктердің климаттық ерекшеліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)
8.3.2.4. Әр материкте орналасқан ұқсас климаттық белдеулерді салыстырады.


Сабақтың мақсаты
Әр материкте орналасқан ұқсас климаттық белдеулерді картадан көрсете отырып, таралу аймақтарына сипаттама бере алады;
Ұқсас климаттық белдеулердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстыра алады;
Ұқсас климаттық белдеулердің ерекшеліктерін анықтап өзіндік ой-тұжырым жасайды.

Бағалау критерийі
Ұқсас климаттық белдеулерді картадан анықтап,таралу аймақтарына сипаттама бере алады.
Әр құрлықтағы климаттың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтап салыстыра алады.
Өзіндік ерекшеліктері туралы ой-тұжырым жасайды.

Тілдік мақсаттар
Оқушылар климаттық белдеулердің ерекшелігі тақырыбындағы мәтінмен таныса отырып,оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері арқылы топта жұмыс жасайды, қарым-қатынас мәдениетін игереді, бір-бірінің пікірлерін тыңдай білуге үйренеді.
Сөздік қор мен терминдер:Климаттық белдеулер,климаттық карталар, климат қалыптастырушы факторлар,климатограмма .
Диалог үшін қажетті тіркестер:
Не себепті ... ойлайсыз?
Сіз неге ... деп есептейсіз?
... дегенге келісесің бе?

Құндылықтарға баулу
Қоршаған ортаны қорғау және туған жерге деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.

Пəнаралық байланыс
Физика-климаттық белдеулерді,олардың орналасу заңдылықтарын талдау.


Алдыңғы білім
Жер шарында таралған климаттық белдеулерді атап,оларды картадан көрсете алады.Климат түзуші факторлардың әсерін және атмосфераның ғаламдық циркуляциясын біледі.
Климаттық картаны қалай оқу қажеттілігін және материктер климатын салыстыру жоспарын біледі.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Дереккөздер, ресурстар

Сабақтың басы
7мин.








Мотивация.
-Қайырлы күн, оқушылар! Көңіл-күйлеріңіз бүгінгі күн сияқты керемет екен. Бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін!
1.Таңдаутәсілі арқылы тұлғааралық байланысты орнату,топтарға бөлу.
2. Серпілген сауаләдісі арқылы алдыңғы сабақты қысқаша қайталау,сыныптың білім деңгейін анықтау.
-Қандай климаттық белдеулер бар?
Ой қозғау.
Ауа-райы құбылыстары тақырыбындағы бейнеролик көрсетіледі.
Талдау сұрақтар:
-Балалар, бейнероликтен не байқадыңдар?
-Ауа-райының салдарынан болып жатырған іс-әрекеттер туралы не ойлайсыңдар?
Қ/Б. Мадақтау сөздер /Бұл оқушылардың белсенділігін қалыптастырады/.
-Иә, дұрыс айтасыңдар. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Материктердің климаттық ерекшеліктері




География оқулығы,
8 сынып,Алматы Мектепбаспасы,
2018ж.Авторлары:
С.Әбілмәжінова,
К.Каймулдинова








Сабақтың ортасы

10мин.





















8мин.






































10мин.

Топпен жұмысОйлан, жұптас,бөлісстратегиясы
1.Климаттық картадан зкваторлық белдеудің географиялық орнын анықтап,таралу аймақтарына сипаттама беріңіз;


2.Карта бойынша екі материкті салыстыра отырып:
а/климаттық белдеулердегі айырмашылықтарды анықтап жазыңыз:-----------------------------------------------
б/Әртүрлі климаттық белдеулерде өзіндік ерекшеліктердің
қалыптасу себебін түсіндіріңіз:-------------------------------------
Қ/Б. Мұғалімнің ауызша бағалауы /Мұғалім оқушының
жұмысқа белсене қатысуы үшін сенімділік қалыптастырады/.
Бағалау критерийі
Дескриптор

Климаттық белдеулерді картадан анықтап,таралу аймақтарына сипаттама бере алады.
Әр материкте орналасқан ұқсас климаттық белдеулердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырады.

Климаттық белдеулерді картадан анықтап,таралу аймақтарына сипаттама береді.
Климаттық белдеулердегі айырмашылықтарды анықтайды.
Климаттық белдеулердің қалыптасу себебін түсіндіреді.

2.Үш қадамдық сұхбат стратегиясы арқылы оқулық мәтінімен жұмыстана отырып,жұпта талқылайды және төмендегі кестені толтырады.
1.Қоңыржай белдеудің әр құрлықтағы ерекшеліктері мен ұқсастықтарын төмендегі кестеге жазыңыз./венн диаг./
Ерекшелігі
Ұқсастығы

Еуразия

Солтүстік Америка







Көрсеткіштер:1.Орташа температурасы/қаңтар,шілде/;
2.Ең төмен және ең жоғары температура;
3. Орташа жауын-шашын мөлшері.
Қ/Б. Бағдаршам әдісі. /Бұл оқушылардың негізгі ақпаратты тану дағдысын ажыратуға көмектеседі/

Бағалау критерийі
Дескриптор

Әр құрлықтағы климаттың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтап салыстыра алады.

Еуразия құрлығындағы қлиматтың ерекшелігін анықтайды.
Солтүстік Америка құрлығындағы климат ерекшелігін анықтайды.
Екі материк климатының ұқсастықтарын анықтайды.


3.Келесі жоспар бойынша Оңтүстік Америкадағы Бразилия және Африкадағы Найроби қалаларының климатына климатограмма арқылы салыстырмалы сипаттама бере отырып,келесі тапсырмаларды орындаңыз:
а/Ең жоғарғы және ең төменгі температураны анықтаңыз;
б/Екі қаладағы жылдық жауын-шашын мөлшерін анықтаңыз;
с/Екі қаланың климаттық көрсеткіштерін салыстыр, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықта, адам өмірі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға бер.





Бағалау критерийі
Дескриптор

Әр құрлықтағы ұқсас климаттың артықшылықтары мен кемшіліктеріне салыстырмалы түрде баға бере алады.
Ең жоғарғы температураны анықтайды;
Ең төменгі температураны анықтайды;
Жылдық жауын-шашын мөлшерін анықтайды.
Жеке пікірін негізге алып, ой тұжырым жасайды.


-Сіздер тапсырмаларды керемет орындадыңдар. Ендеше жұмыстарымызды бағалайық.
Қ/Б. Екі жұлдыз, бір ұсыныс.
Ой қорыту.
-Қалай ойлайсыңдар, әр материкте орналасқан климаттық белдеулер несімен ерекшеленеді?
Үш түсіндірме” әдісі
1.Не себепті ... ойлайсыз?
2.Сіз неге ... деп есептейсіз?
3.... дегенге келісесің бе?







Дүниежүзінің климаттық картасы
















Материктердің климаттық карталары




















































Климатограмма
































:Сабақтың соңы
5мин.
Кері байланыс: Рефлексиялық пирамида




Рефлексиялық парақшалар

Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Пəнаралық байланыстар.
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану

Сабақ құрылымын жоспарлау барысында тапсырмаларды сабақ мақсатына бағыттауға мән бердім.Оқулық мәтінінде берілген ақпараттарды өңдеу үшін оқушылардың жеке,жұптық және топтық жұмыстарын ұйымдастырдым.Белсенді оқыту әдістерін қолдану тақырып мазмұнын оңай түсінуге оң әсерін тигізді.Оқушылардың барлығы Үш қадамдық сұхбат әдісі арқылы климаттық белдеулерді,олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдауды оңай меңгерді. Ойлан,жұптас,бөліс тәсілі оқушыларға климаттық белдеулердің ерекшеліктерін саралауда оң әсерін тигізді,кейбір белсенділігі төмен оқушылардың өзі үлкен қызығушылықпен жұмыс жасады.Климатограммамен жұмыс барлық оқушылардың ерекше белсенділігін туғызды.
Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін
мадақтау сөздер қолданып отырдым,бұл оқушылардың белсенділігін қалыптастырады. Ауызша қолдау сөздер арқылы оқушылардың тапсырманы орындауға деген жауапкершілігі мен өзіндік пікірін қалыптастырамын.
Қол шапалақтау арқылы өзара бағалау негізінде бірлескен оқу ортасындағы сенімділік, ынтымақтастық ахуал орнады. Критериалды бағалау жүйесі оқушы білімін нақты және ашық бағалауға жол ашады.


Сабақ барысында оқушылардың денсаулығын қорғау мақсатында АКТ құралдарын орынды қолдануға мән беремін. Тапсырмалар орындау барысында уақытты ұтымды пайдаланамын.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!