Сабақ
кезеңдері
|
Мазмұны
|
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Қажетті құралдар мен
жабдықтар
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
|
1.Амандасу, жоқ балаларды түгелдеу. 2.Мотивациялық трениг.
(психологиялық ахуал)
(Мен сағдеран
бақыт тілеймін. )
|
5 мин
|
Тұлға аралық байланысты орнату.
|
Бір-біріне тілек
айтады.
|
1-слайд
|
3. Топқа
бөлу.
Топтың ережесі.
Енді өзіміздің
құрастырып, жазған тобымыздың ережесіне көңіл
бөлейік:
-
Мұғалімді мұқият тындау;
-
Берілген білімді қабылдау;
-
Тапсырманы тиянақты орындау;
-
Бастаған ісін аяғына жеткізу;
-
Бірін-бірі сыйлай білу;
-
Бірін-бірі тыңдай білу:
-
Бір-біріне
жәрдем көрсете білу.
|
Топқа бөлу. Ережесімен таныстыру
|
3-топқа
бөліну.
(топ ережесін талқылау, қатаң
есте сақтау)
|
2-слайд,
сандар.
|
2.Үй тапсырмасын
тексеру
|
1. §13 Күннің жылдық
қозғалысы. §14Күн жүйесінің құрлысы туралы ежелгі ғалымдардың
көзқарастары.
Өткен тақырыптан сұрақтар.
2. Бағалау парағына бағаны
қою.
|
5 мин
|
|
Сұрақтарға жауап беру.
|
бағалау
парағы.
3- слайд
|
3.Жаңа
сабақты түсіндіру
|
Әр топқа тапсырма
беріледі.
Топпен
жұмыс. Материялық нүкте.
Қозғалыс
траекториясы.
Жол және орын
ауыстыру.
|
10 мин
|
. Топтық
жұмысты ұйымдастыру.
|
Топ
ішінде тапсырманы талқылау, пікірлерімен бөлісу.
Бір-біріне тапсырманы
түсіндіру.
|
4-слайд,
түсті маркер,
оқулық, таратпа материал
|
Адам
байлығының ішіндегі ең тамашасы білім. әлБируни
|
|
Оқушылрдың білімге деген қызығушылығын
арттыру.
|
|
Тақтадағы сөз
|
4.«Ой
толғаныс»
|
|
|
|
|
|
1.Материялық нүкте деген не?
2.Қозғалыс траекториясы деп нені айтады? 3.Дене қозғалысының
түзусызықты немесе қисықсызықты екенін неге қарап ажыратады? 4.Жол
дегеніміз не? Қандай әріппен белгіленеді? 5.Орын ауыстыру деп нені
айтады?
|
5 мин
|
Жаңа тақырыптан сұрақтар
|
Жеке тапсырма
|
5-слайд
|
Тапсырманы қалай түсінгендігін тексеру. 1. .............
...... деп қозғалыстың қарастырылып отырған жағдайында өлшемдерін
елемеуге болатын денені айтады. 2.Дененің немесе материялық
нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық
түрінде қалдырған ізі .......... .............. деп аталады.
3.Траекторияның түріне қарап қозғалысты ................ немесе
........................ ( мысалы,шеңбер бойымен,парабола бойымен
және т.с.с)деп бөледі .4.Қандайда бір уақыт аралығында дене жүріп
өткен траекторияның ұзындығы осы уақыт ішінде жүрілген ..... деп
аталады. 5.Дененің (немесе материялық нүктенің) .......
................ деп дененің бастапқы орнын оның келесі орнымен
қосатын бағытталған кесіндіні,яғни векторды
айтады.
Жеке жұмыс.
|
3 мин
|
Жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгенің
тексеру.
|
Тапсырманы орындау, өзін-өзі бағалау.
|
6-слайд Таратылым, бағалау
парағы.
|
Есеп
шығару. ( смайликтер)
№132 №133 №128
|
9 мин
|
Тапсырмалардың орындалуын
бақылау жүргізу.
Бағалау.
|
Өз ойларын толық
жеткізу,түсіндіре білу.
|
7-слайд.
Таратылым, бағалау парағы,
смайликтер.
|
5.«Ой
қорыту»
|
1. Сұрақтарға жауап
беру.
Сұрақтар:
-
Сабақ саған ұнады ма?
-
Сабақтың қай кезеңі сәтті өтті?
-
Сабақтың қай кезені сәтсіз болды?
-
Бағалау әділ болды ма?
|
3 мин
|
Сұрақтарды тақтадан көрсету.
|
Сұрақтарға шынайы жауап беру.
|
8-слайд.
Магниттік тақта. Стикер.
|
6.Үй жұмысы
|
§63, 28 жат (2)
|
3 мин
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
§64 оқу, талдау.
|
Күнделікке үй тапсырмасын жазу.
|
9-слайд, күнделік.
|
7.Бағалау
|
Оқушыларды бағалау.
|
2 мин
|
бағалауды тексеру, журналға бағаларын
қою.
|
бағаларын есептеу.
|
Бағалау парағы. Журнал, күнделік.
|