|
Қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Байменова Күні:7.11 |
||||||
|
СЫНЫП: 2 Сабақ 2ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтін дегеніміз не? |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.6.1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табу 2.3.3.1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу 2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: . Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтін құрастыру |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ең басты байлық |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мәтін туралы біледі |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Демалыстан қалай келгендерін сұрау |
. |
|||||
|
Жаңа білім Жұптық жұмыс |
Мәтін деген не? 1-жаттығу Орфографиялық сөздікпен жұмыс . Інжу сөзінің жазылуына назар аудару. Мәтінді көшіріп жазу |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Бағалау |
Жіберілген қатені табу және түзету білігін бағалау |
|
|||||
|
|
2-жаттығу Оқулықта берілген сұрақтарға жауап жазады. Мәтіннің не туралы екенін анықтайды.Мәтіннің тақырыбына сәйкес келетін атты таңдайды. |
|
|||||
|
Бағалау |
Сұрақтарға толық жауап беру, мәтін құрастыру білігін бағалау |
|
|||||
|
10 минут |
3-жаттығу Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.Білімқұмар сөзінің жазылуына назар аударылып,талдау жасалады |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер . |
|||||
|
Бағалау |
Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу,талдау жасау білігін бағалау |
||||||
|
Мәтінді түсініп оқу |
Мәтін тақырыбына сәйкес келетін бөлікті табады.Мәтінді түсініп оқу.Мәтіндегі негізгі ойды анықтау |
||||||
|
Бағалау |
Мәтіндегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау |
|
|||||
|
Суретті әңгімеле |
Сюжетті суреттің көмегімен мәтін құрап жазу. Тірек сөздерді пайдалану. Сурет әңгіменің бір бөлігі , суретте бейнеленген сәттің алдында не болуы мүмкүн,кейін не болуы мүмкін? |
|
|||||
|
Бағалау |
Мәтін құрастыру білігін бағалау |
|
|||||
|
|
5-жаттығу Тірек сөздердің көмегімен гүлді қалай жасаймын? Тақырыбына үлгі бойынша мәтін құрастыру |
|
|||||
|
Бағалау |
Мәтін мазмұнын тірек сөздер арқылы болжау |
|
|||||
|
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар, Алдымыздан жел есер Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма Құлыптағы жасырын,ан сөздерді оқу |
Кестені толтыру |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтін дегеніміз не?
Мәтін дегеніміз не?
|
Қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні:Ж.Байменова Күні:7.11 |
||||||
|
СЫНЫП: 2 Сабақ 2ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтін дегеніміз не? |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.6.1 мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын ( жанр / мәтін түрі ) табу 2.3.3.1 мұғалімнің көмегімен оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құру және тірек сөздерді пайдалана отырып мазмұндама жазу 2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: . Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтін құрастыру |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Ең басты байлық |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Мәтін туралы біледі |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Демалыстан қалай келгендерін сұрау |
. |
|||||
|
Жаңа білім Жұптық жұмыс |
Мәтін деген не? 1-жаттығу Орфографиялық сөздікпен жұмыс . Інжу сөзінің жазылуына назар аудару. Мәтінді көшіріп жазу |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Бағалау |
Жіберілген қатені табу және түзету білігін бағалау |
|
|||||
|
|
2-жаттығу Оқулықта берілген сұрақтарға жауап жазады. Мәтіннің не туралы екенін анықтайды.Мәтіннің тақырыбына сәйкес келетін атты таңдайды. |
|
|||||
|
Бағалау |
Сұрақтарға толық жауап беру, мәтін құрастыру білігін бағалау |
|
|||||
|
10 минут |
3-жаттығу Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.Білімқұмар сөзінің жазылуына назар аударылып,талдау жасалады |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер . |
|||||
|
Бағалау |
Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу,талдау жасау білігін бағалау |
||||||
|
Мәтінді түсініп оқу |
Мәтін тақырыбына сәйкес келетін бөлікті табады.Мәтінді түсініп оқу.Мәтіндегі негізгі ойды анықтау |
||||||
|
Бағалау |
Мәтіндегі негізгі ойды анықтау білігін бағалау |
|
|||||
|
Суретті әңгімеле |
Сюжетті суреттің көмегімен мәтін құрап жазу. Тірек сөздерді пайдалану. Сурет әңгіменің бір бөлігі , суретте бейнеленген сәттің алдында не болуы мүмкүн,кейін не болуы мүмкін? |
|
|||||
|
Бағалау |
Мәтін құрастыру білігін бағалау |
|
|||||
|
|
5-жаттығу Тірек сөздердің көмегімен гүлді қалай жасаймын? Тақырыбына үлгі бойынша мәтін құрастыру |
|
|||||
|
Бағалау |
Мәтін мазмұнын тірек сөздер арқылы болжау |
|
|||||
|
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар, Алдымыздан жел есер Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Шығармашылық тапсырма Құлыптағы жасырын,ан сөздерді оқу |
Кестені толтыру |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













