«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу 5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа) |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20-25 минут |
1-нұсқа
1 (2).
Табыңыз: а)
15-тің
бөлігін
ә)
бөлігі 10-ға тең
санды.
2. (2) Сыныпта 28 оқушы бар.
Олардың
–і үйірмелерге қатысады.
Үйірмелерге қатыспайтын балалар санын
анықтаңдар.
3.(2) Маратта 1600 теңге
болған. Ол ақшаның
-ін маркаларды сатып алуға жұмсады, ал
бөлігіне альбом алды. Маратта
қанша ақша қалды?
4. (4) Су қоймасын бірінші құбыр 24 сағатта, екінші құбыр 30 сағатта, үшінші құбыр 20 сағатта толтырар еді. Үшеуі бір мезгілде су құя бастаса, қойма неше сағатта толтырылады және әр құбыр қойманың қандай бөлігін толтырады?
2-нұсқа
1 (2).
Табыңыз:
а) 54-тің
бөлігін ә)
бөлігі 20-ға тең санды.
2. (2)
Қайратта 12 тәттілер болды.
Олардың
–ін ол достарға таратты.
Қайратта неше тәттілер қалды?
3.(2) Айымда 1500 тенге болды.
Ақшаның
бөлігін журналдарды сатып алуға жұмсады, ал
бөлігіне кітаптарды алды.
Айымда қанша ақша қалды?
4. (4) Қалада жасанды су қоймасы бар. Бірінші труба оны 4 сағатта , екіншісі 8 сағатта, ал үшіншісі 24 сағатта толтырады. Егер 3 трубаны қатар ашып қойса. Олар бассейнді сумен қанша уақытта толтырады?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санның бөлігін табуға арналған есепті шығарады |
1 |
санның бөлігін табу ережесін қолданады; |
1 |
|
санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша санды табуға арналған есепті шығарады |
2 |
бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады; |
1 |
|
бөлігі бойынша санды табады; |
1 |
||
|
3 |
бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады; |
1 |
|
|
бөлігі бойынша санды табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есептерді шығарады |
4 |
Бірінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
|
Екінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Үшінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
||
|
үшеуінің бірлесіп жасаған жұмыстың 1 сағаттағы өнімділігін есептейді; |
1 |
||
|
Үшеуінің бірлесіп барлық жұмысты қанша уақытта орындағанын табады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 5 сынып математика
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 5 сынып математика
«Мәтін есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.24 санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу 5.5.1.4 санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару 5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа) |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20-25 минут |
1-нұсқа
1 (2).
Табыңыз: а)
15-тің
бөлігін
ә)
бөлігі 10-ға тең
санды.
2. (2) Сыныпта 28 оқушы бар.
Олардың
–і үйірмелерге қатысады.
Үйірмелерге қатыспайтын балалар санын
анықтаңдар.
3.(2) Маратта 1600 теңге
болған. Ол ақшаның
-ін маркаларды сатып алуға жұмсады, ал
бөлігіне альбом алды. Маратта
қанша ақша қалды?
4. (4) Су қоймасын бірінші құбыр 24 сағатта, екінші құбыр 30 сағатта, үшінші құбыр 20 сағатта толтырар еді. Үшеуі бір мезгілде су құя бастаса, қойма неше сағатта толтырылады және әр құбыр қойманың қандай бөлігін толтырады?
2-нұсқа
1 (2).
Табыңыз:
а) 54-тің
бөлігін ә)
бөлігі 20-ға тең санды.
2. (2)
Қайратта 12 тәттілер болды.
Олардың
–ін ол достарға таратты.
Қайратта неше тәттілер қалды?
3.(2) Айымда 1500 тенге болды.
Ақшаның
бөлігін журналдарды сатып алуға жұмсады, ал
бөлігіне кітаптарды алды.
Айымда қанша ақша қалды?
4. (4) Қалада жасанды су қоймасы бар. Бірінші труба оны 4 сағатта , екіншісі 8 сағатта, ал үшіншісі 24 сағатта толтырады. Егер 3 трубаны қатар ашып қойса. Олар бассейнді сумен қанша уақытта толтырады?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санның бөлігін табуға арналған есепті шығарады |
1 |
санның бөлігін табу ережесін қолданады; |
1 |
|
санның бөлігін табады; |
1 |
||
|
Бөлігі бойынша санды табуға арналған есепті шығарады |
2 |
бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады; |
1 |
|
бөлігі бойынша санды табады; |
1 |
||
|
3 |
бөлігі бойынша санды табу ережесін қолданады; |
1 |
|
|
бөлігі бойынша санды табады; |
1 |
||
|
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтін есептерді шығарады |
4 |
Бірінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
|
Екінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
||
|
Үшінші құбырдың 1 сағаттағы жұмыс өнімділігін табады; |
1 |
||
|
үшеуінің бірлесіп жасаған жұмыстың 1 сағаттағы өнімділігін есептейді; |
1 |
||
|
Үшеуінің бірлесіп барлық жұмысты қанша уақытта орындағанын табады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
11 |
||
шағым қалдыра аласыз













