Материалдар / Мәтін есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтін есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтін есептерді шығару сабақ жоспары
Авторы:
16 Мамыр 2024
166
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Күні:

29.04.2024ж.

Мектеп:

Turan mektebi

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 8 А

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мәтін есептерді шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.20

координаталармен берілген қарапайым есептерді шығару ;

Сабақтың мақсаты

Екі нүктенің арақашықтығының формуласын қолданып есептеу.

Берілген координаталары бойынша есеп құрастыру.

Екі нүктенің арақашықтығын есептеудің геометриялық жолдарын қарастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

ҚБ: "Екі жұлдыз бір тілек" әдісі сыныптастарды бағалау үрдісінде оқушылардан екі жұлдыз бір тілек айту сұралады.

(Ж) 3 тапсырма: «Семантикалық карта» әдісі бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып , жұппен талдайды, тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға бағытталады.



Оқушылар координаталық жазықтықта кесіндінің орналасуына қарай орта координаталар туралы ойларын кестедегі сызбаны салыстыра отырып жазады.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

15 мин

Оқушылар координаталық жазықтықта кесіндінің орналасуына қарай орта координаталар туралы ойларын кестедегі сызбаны салыстыра отырып жазады.



АВ кесіндісінің орналасуы A(x1;y1) ,

B(x2;y2), C(x;y)

АС= CВ,

А1С1 = х-х1, С1В1 = х2 х

х-х2 = х1

тұжырым жасау

А)

мұндағы x2 > x1

1.


В)



мұндағы x1=x2=x.

2.

С)

мұндғы x2 x1

3.



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99


5 мин

1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

А(3,-6), В(-2,4) және С(1,-2) нүктелері бір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл



1.берілген нүктелердің бір түзудің бойында жататынын дәлелдейді.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.



5 мин

2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

хОу жазықтығына А(4,5) нүктесін белгілеңдер. ОА түзуін жүргізіп, оның Ох осімен жасайтын көлбеулік бұрышының тангенсін табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.тангенсін табады


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

5 мин

3- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

3-тапсырма

3х+2у-5=0 түзуінде жататын кез келген үш нүктенің координаталарын табыңдар.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл



1. координаталарын табады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


5 мин

4- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

4-тапсырма

Барлық нүктелері А(1,1) және (3,3) нүктелерінен бірдей қашықтықта жататын түзудің теңдеуін жазады

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Есеп мазмұнын түсінеді.

2.теңдеу жазады

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Сабақтың аяғы

5 мин

Рефлексия.

  • «Таңда да таста» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара дебрифиг жүргізеді.

Үй тапсырмасы №

Бүгінгі меңгерілген материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап береді.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!