Материалдар / Мәтін есептерді шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтін есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушылар мәтінмен берілген есептерді шығарып үйренеді. Есептің шарты бойынша айнымалысы бар өрнектерді құрады. Әріпті өрнектерді есептер шығаруда қолданады. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолданажы, амалдардың ретін, шамалар арасындағы байланысты анықтай алады және өмірде қолдана алады. Оқушылардың ойлау қабілеті артады. периметр,ұзындық,ені,ауданы,жол,жылдамдық,қозғалыс уақыты,заттың құны,тікбұрышты параллелепипед,көлем,куб сөздерімен тереңірек танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
610
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1А бөлім: Натурал сандар және нөл Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЕсептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.5.2.9 Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану
Бағалау критерийі
  • Есептің шарты бойынша айнымалысы бар өрнектерді құрады
  • Әріпті өрнектерді есептер шығаруда қолданады
  • Күтілетін нәтиже
  • Оқушылардың барлығы: Амалдар ретін анықтай біледі


  • Оқушылардың көпшілігі: Шамалардың арасындағы байланысты анықтай алады


  • Кейбір оқушылар: Есептің негізгі сұрағын таба біледі,белгісіз категорияларды анықтай алады
    Тілдік мақсаттарОқушылар тақырып бойынша негізгі терминдерді білетін болады.Математикада ережелер әріптері бар теңдіктермен жазылады.Мұндай жағдайда ережені формуламен жазылған дейміз.


    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: периметр,ұзындық,ені,ауданы,жол,жылдамдық,қозғалыс уақыты,заттың құны,тікбұрышты параллелепипед,көлем,куб


    Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерге қолданылатын тіл.


    Талқылау сұрақтары.


    Тіктөртбұрыштың периметрі қалай табылады?Тіктөртбұрыштың ауданы неге тең?Жолдың формуласын жазыңдар.Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі қалай табылады?
    Ойлау дағдылары-ның деңгейіқолдану
    Құндылықтарға баулуЕңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым – қатынас жасау қабілетін қалыптастыру .Өмірде қолдану,математикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту.
    Пәнаралық байланысФизика
    Алдыңғы білімТеңдеуді шеше алады
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    10-минут





    1.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен амандасуб) Топқа бөлу: оқушылардың оқу құралдары арқылы топқа бөлемін2.Тірек білімді өзектендіру.Есепті теңдеу құрып шығарыңдар.Берік бір сан ойлады.Егер ол сол саннан 333-ті азайтса,онда 195 саны шығады.Берік қандай сан ойлады?











    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың ортасы

    20 минут





















































    Сабақтың соңы

    10 минут







    1-топқа тік төртбұрыш пен квадраттың периметрі 2-топқа тіктөртбұрыш пен квадраттың ауданы3-топқа жолдың формуласы мен заттың құнының формуласы4-топқа тікбұрышты параллелепипедтің және кубтың көлемі«Есте сақта» әдісімен тақырыпты тұжырымдау.Формулалар кестесін ұсынамын.

    .Бекіту.Сыныппен жұмыс.№122 ауызша есептеуЖеке жұмыс. Оқулықтан №128Жұптық жұмыс.№129Топтық жұмыс №138Формативті бағалау

    Сергіту сәті:

    Қалыптастырушы бағалау: Тапсырма Кітап 260 теңге,ал альбом одан n теңгеге арзан.Бір кітап және екі альбом неше теңге тұрады.Әріпті өрнек құрыңыз.Дескриптор:



    Флипчарт Оқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары





















    Оқулық







































    Келесі сабаққа тапсырма2 минутҮйге тапсырма:
  • Дәптерге жазбаша орындау:№130 (Оқулықты қара)


  • 5-сыныпМатематика



    Саралау:Сабақты меңгеру кезінде арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табуға қиналатын оқушыларға диалог және қолдау көрсету әдісі арқылы көмектесемін

    Бағалау:Сабақ кезінде берілген тапсырмаларды жасалған дескриптор арқылы бағалаймын

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Техника қауіпсіздігі ережелерін қатаң сақтайды
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!