Материалдар / Мәтін және сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтін және сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
40-сабақ Бөлім: Мәтін және сөйлем Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Оқығанның көзі ашық. Мәтін Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 1.2.3.1 ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу Сабақтың мақсаты Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Басы Психологиялық дайындық. Ширату тапсырмасы: – Ең алғаш мектепке келген кезің есіңде ме? – Сені мектепке кім алып келді? – Алғашқы күні қандай әсер алдың? Ширатуға берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. ҚБ. Мадақтау сөздерімен бағалау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
139
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

40-сабақ


Бөлім:

Мәтін және сөйлем

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Оқығанның көзі ашық. Мәтін

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.3.1 ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

Сабақтың мақсаты

Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық дайындық. Ширату тапсырмасы:

  • Ең алғаш мектепке келген кезің есіңде ме?

  • Сені мектепке кім алып келді?

  • Алғашқы күні қандай әсер алдың?


Ширатуға берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.


ҚБ. Мадақтау сөздерімен бағалау.



  • Мектепте ең алғаш көзіңе не ыстық болып көрінді?

  • Жақсы оқушы болу үшін не істеу керек?

  • Ол үшін бізге не керек?

Дескриптор:

  • мектеп туралы айтады;

  • көңіл күйлері туралы айтады.


«Керемет!»

«Жарайсың!» деген мадақтау, марапаттау сөздерімен бағалау


Ортасы

Оқулықпен жұмыс

Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Кіріспе әңгіме

Автор жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Сафуан Шаймерденұлы 1922 жылы Солтүстік Қазақстан облысы қазіргі Жамбыл ауданы Аманкелді ауылында дүниеге келген. Орта мектепті бітірген соң, біршама уақыт өз ауылының орталау мектебінде мұғалім болды. Ең алғаш «Болашаққа жол» атты романы жарық көрді.

Мұғалім оқушыларға «Оқығанның көзі ашық» мәтінін дауыстап оқитынын, мұқият зер салып тыңдап отыруларын ескертеді. Мәтінді оқып болғаннан кейін әңгіменің мазмұнын түсінген, түсінбегендерін сұрайды.

Тірек білімдерін жетілдіру: «Сұрақ-жауап»

Мәтіннен не байқадыңдар? Мәтін неше бөліктен тұрады?

«Дауыстап ойлау» арқылы оқи отырып, ой түю, ой бөлісу. Оқушыларды дұрыс тыңдауға ынталандырады. Оқылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры артады.

Ережемен жұмыс жүргізіледі.

Ертегі, жұмбақ, мақал, әңгіме, өлең – бәрін

мәтін деп атайды.

Автор жайлы қысқаша мағлұматпен танысады.







Мәтін бөліктерінің орнын дұрыс тапқаннан кейін дауыстап оқиды.

https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/1818


Дескриптор:

  • мәтінді оқиды, негізгі ойды анықтайды;

  • іс-әрекеттерді салыстырады, бағалайды.

Дәптермен жұмыс



  1. жаттығу жазбаша орындалады.


  1. жаттығу. «Кім тапқыр?» ұжымдық жұмысын жүргізу. Дөңгелек ішіндегі жасырынған сөздерді табу.

Дескриптор:

  • жасырынған сөздерді табады;

  • олардың мағынасын түсіндіреді.




Көркем жазу

ь ь ь ь ь ь ь ь ь ь ь циркуль циркуль циркуль

  1. жаттығуды дәптерге жазбаша орындайды. Көркем етіп көшіріп жазады.

  2. жаттығуда «Кім тапқыр?» ұжымдық жұмысы жүргізіледі. Дөңгелек ішіндегі жасырынған сөздерді табады. Жасырынған сөздер: мектеп, дәптер, мұғалім.








ҚБ. «Бас

бармақ» арқылы бағалайды.


Сергіту сәті.

Сергіту сәтін орындайды.


Соңы

Рефлексия

  • Балалар, алдарыңда түрлі іс-әрекеттегі смайликтер бар.

Бүгінгі іс-әрекеттеріне байланысты смайликті таңдап алып, өз таңдауын түсіндіреді.

  • Кім бүгінгі сабақты толық түсінді?

  • Қандай тапсырма қиын болды?

  • Қандай тапсырма қызықты болды?



Ақ қағаздар, маркерлер

Кері байланыс

Кері байланыс:

Смайликтер арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

Сабаққа, бір-бірінің жасаған жұмыстарына кері байланыс береді. Стикерлерге жазып, жапсырады.


Кері байланыс тақтайшасы

Shape1

141



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!