Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
К.Ушинский орта мектебі
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 118-сабақ
Бөлім |
Су –тіршілік көзі |
|||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
Мамрай А |
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып:3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
№118 Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау 3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды. кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі : Психологиялық ахуал. Сәлеметсіңдер ме оқушылар! Көңіл күйлерің қалай? Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма? Ендеше сабағымызды бастамас бұрын жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып алайық. «Бүгін сабаққа белсенді қатысамыз, бір бірімізге көмектеміз, мақсатқа бірге жетеміз.» Өткенді қайталау «Кәмпиттер» әдісі Әр оқушыға кәмпиттерде жазылған сөздер таратылады. Сол сөздердегі сөз табын анықтап, ұсынылған себетке зат есім, сын есім, сан есім, етістік сөз таптарына сәйкес себетке жабыстырады. Жаңа тақырыпты ашу: «Сыйлық » әдісі Әр топқа үлестірме қағаздарда жасырылған суреттер таратылады. Сол суреттердің мағынасын анықтау арқылы сабақтың тақырыбын ашады. - Балалар сюжетті суреттер туралы не айтуға болады? - Осы сөздер арқылы не құрастыруға болады? (мәтін құрастыруға болады) - Ал, мәтін неден құралады?(сөйлемдерден) - Демек, сабағымыздың тақырыбы қандай? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Мәтін және сөйлем.Мерекелер» Сабақ мақсатын таныстыру: - Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыздар? Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: - Мәтін түрлерін анықтау. - Мәтін мен сөйлемнің айырмашылығын атау. Ережемен жұмыс: Тапсырма орындамас бұрын ережені еске түсірейік. - Мәтін дегеніміз не? Сөйлем дегеніміз не? - Мәтін мен сөйлем арасында қандай байланыс бар? Олай болса видеоға назар аударайық Бағалау: «Мерекелік» - Балалар, бүгінгі сабақта әрбір дұрыс орындалған тапсырмаға , мерекеге байланысты суреттерді белгілеу арқылы өз білім қоржынымызға баллдарымызды жинаймыз. ТЖ Мәтінмен жұмыс «Спираль» әдісі Берілген мәтінді түсініп оқиды. Мұғалім мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қояды. -Мәтін не туралы? -Мәтінде қандай мерекелер туралы айтылған? 1-тапсырма: Топтық жұмыс «Кинолента» әдісі арқылы постер жасайды. 1.Мәтін мазмұнына сәйкес келетін тақырыпты анықтау 2.Мәтін түрін анықтау 3.Мәтін бөліктерін ажырату 2-тапырма жеке жұмыс Дәптермен жұмыс Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді тауып, жай сөйлемнің қай түрі екенін анықтап жаз.
3-тапсырма «Анограмма» әдісі Балалардың қай мерекеге дайындалып жатқанын білу үшін, олардың орнын ауыстыру арқылы мерекенің атын тауып, мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді тақтаға жазады. Бұл мерекені (Балалар күні) қалай қарсы алатыны жайлы 5 сөйлеммен мәтін құрап жазады. |
-Мұғаліммен амандасады - Сабаққа дайын екендігін көрсетеді -Психологиялық ахуал құрады.
Оқушылар сұраққа жауап беріп, сюжетті суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын анықтайды.
Балалар бағалау түрімен танысады
|
Ауызша мадақтау
ҚБ «» әдісі арқылы бағалау
ҚБ: «Мұғалімнен мадақтау»
ҚБ «» әдісі арқылы бағалау
ҚБ «» әдісі арқылы бағалау
|
АКТ тақта, презентация
презентация
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин
|
1- тапсырма Ұжымдық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Белгілеп оқу» әдісі Мәтінді оқып, кестені толтыру. Талқылау. «Консенсус» әдісі.
Мәтіннің түрін анықтау. Топта талқылап, мәтіннің бөліктерін толықтыру.
Мәтін түрі: әңгімелеу мәтіні, стилі - танымдық мәтін.
ЕБҚЕО тапсырма Сұрақтарға жауап береді |
Мәтінге тақырып қояды Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; Мәтін негізінде маңызды ақпаратты іріктейді.
|
Бағалау критерийі Cөйлемнен сөз таптарын сан есім табады
Дескриптор: Мәтінге тақырып қояды 2 балл Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;2 балл Мәтін негізінде маңызды ақпаратты іріктейді.1 балл
|
Оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||
10мин |
ФС 2,4-тапсырма Жұптық
жұмыс «Ойлан,жұптас» ойыны Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді тауып жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Мен мерекені ұнатамын.Біз мерекеге қызу дайындаламыз.Маған Наурыз мерекесі өте ұнайды. .ЕБҚЕО тапсырма Сөздердің аражігін ажыратып, мақалды жазады. Мағынасына талдау жасайды. Бірлік бар жерде тірлік бар.
|
Тілдік нормаларды сақтап сөйлеп, мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтап, салыстыра алады. Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.
|
Дескриптор: Тілдік нормаларды сақтап сөйлеп, мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтап, салыстыра алады.1 балл Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.1 балл Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.1 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
|
|
||||||||||||||||||||||||||
10 мин |
|
Әріптердің орнын ауыстыра отырып мерекенің атын табады |
Дескриптор: Әріптердің орнын ауыстыра отырып мерекенің атын табады -2балл.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды 5 мин
|
Рефлексия: «Білім құтысы» Оқу тапсырмасы:қайталау |
Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. |
ҚБ қойылады. |
|
Тірек сөздер : 1 маусым, балалар, көңілді, мереке күні, сыйлықтар берді, риза болдым.