Материалдар / Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
№118 сабақ қазақ тілі 4 сынып Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
77
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


К.Ушинский орта мектебі

Қысқа мерзімді жоспар

  Қазақ тілі 118-сабақ


Бөлім

Су –тіршілік көзі

Педагогтің аты-жөні

Мамрай А

Күні:


Сынып:3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

118 Мәтін және сөйлем 1- 4 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету

Сабақтың мақсаты

Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды

тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды.

кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 5 мин

Ұйымдастыру кезеңі :

Психологиялық ахуал.

Сәлеметсіңдер ме оқушылар! Көңіл күйлерің қалай? Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма? Ендеше сабағымызды бастамас бұрын жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып алайық. «Бүгін сабаққа белсенді қатысамыз, бір бірімізге көмектеміз, мақсатқа бірге жетеміз.»


Өткенді қайталау

«Кәмпиттер» әдісі

Әр оқушыға кәмпиттерде жазылған сөздер таратылады.

Сол сөздердегі сөз табын анықтап, ұсынылған себетке зат есім, сын есім, сан есім, етістік сөз таптарына сәйкес себетке жабыстырады.






Жаңа тақырыпты ашу:

«Сыйлық » әдісі

Әр топқа үлестірме қағаздарда жасырылған суреттер таратылады. Сол суреттердің мағынасын анықтау арқылы сабақтың тақырыбын ашады.


- Балалар сюжетті суреттер туралы не айтуға болады?

- Осы сөздер арқылы не құрастыруға болады? (мәтін құрастыруға болады)

- Ал, мәтін неден құралады?(сөйлемдерден)

- Демек, сабағымыздың тақырыбы қандай?

- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Мәтін және сөйлем.Мерекелер»


Сабақ мақсатын таныстыру:

- Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыздар?


Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:

- Мәтін түрлерін анықтау.

- Мәтін мен сөйлемнің айырмашылығын атау.


Ережемен жұмыс:

Тапсырма орындамас бұрын ережені еске түсірейік.

- Мәтін дегеніміз не? Сөйлем дегеніміз не?

- Мәтін мен сөйлем арасында қандай байланыс бар?

Олай болса видеоға назар аударайық



Бағалау: «Мерекелік»

- Балалар, бүгінгі сабақта әрбір дұрыс орындалған тапсырмаға , мерекеге байланысты суреттерді белгілеу арқылы өз білім қоржынымызға баллдарымызды жинаймыз.


ТЖ

Мәтінмен жұмыс

«Спираль» әдісі

Берілген мәтінді түсініп оқиды. Мұғалім мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қояды.

-Мәтін не туралы?

-Мәтінде қандай мерекелер туралы айтылған?



1-тапсырма: Топтық жұмыс «Кинолента» әдісі арқылы постер жасайды.

1.Мәтін мазмұнына сәйкес келетін тақырыпты анықтау

2.Мәтін түрін анықтау

3.Мәтін бөліктерін ажырату










2-тапырма жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді тауып, жай сөйлемнің қай түрі екенін анықтап жаз.
















3-тапсырма
ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Анограмма» әдісі

Балалардың қай мерекеге дайындалып жатқанын білу үшін, олардың орнын ауыстыру арқылы мерекенің атын тауып, мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді тақтаға жазады. Бұл мерекені (Балалар күні) қалай қарсы алатыны жайлы 5 сөйлеммен мәтін құрап жазады.











-Мұғаліммен амандасады

- Сабаққа дайын екендігін көрсетеді

-Психологиялық ахуал құрады.







Бағалау критерий

Дескриптор

Ұпай

Ұсынылған кәмпиттердегі сөздердің сөз табын анықтап, жабыстырады.


- Сөздерге сәйкес сөз таптарын анықтайды.


1





Оқушылар сұраққа жауап беріп, сюжетті суреттер арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды.













Оқушылар сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын анықтайды.

















Балалар бағалау түрімен танысады







Бағалау критерий

Дескриптор

Ұпай

Берілген мәтінді түсініп оқиды. Сұрақтарға жауап береді.


-мәтін тақырыбын анықтайды

-мәтін түрін анықтайды

-мәтін бөліктерін ажыратады

1



1


1



Бағалау критерий

Дескриптор

Ұпай

Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді тауып, жай сөйлемнің қай түрі екенін анықтап жазады

Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді табады.

Жай сөйлем түрін анықтайды.

Қатесіз жазады

1



1




1





Бағалау критерий

Дескриптор

Ұпай


Орны ауысқан әріптер арқылы мерекенің атын табады.

Тірек сөздерді анықтап,

мәтін құрап жазады.

1







1



Ауызша мадақтау








ҚБ «» әдісі арқылы бағалау
















ҚБ: «Мұғалімнен мадақтау»


































ҚБ «» әдісі арқылы бағалау











ҚБ «» әдісі арқылы бағалау


АКТ тақта, презентация








Рисунок 3

Рисунок 1











презентация



























Рисунок 2

Сабақтың ортасы

10 мин



1- тапсырма Ұжымдық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Белгілеп оқу» әдісі

Мәтінді оқып, кестені толтыру.

Талқылау. «Консенсус» әдісі.

  • Бұл мәтінге қандай тақырып ұсынар едіңдер?

  • Мәтіннен қандай ой түйдің?

  • Кәсіптік мерекелерді атап өтудің қандай ерекшеліктері бар?

Мәтіннің түрін анықтау. Топта талқылап, мәтіннің бөліктерін толықтыру.

  • Мәтінде қай тұсын абзацтан жазуды ұсынар едің?

Мәтін түрі: әңгімелеу мәтіні, стилі - танымдық мәтін.

  1. Мерекеге дайындық.

  2. Халықтық мерекелер.

  3. Кәсіптік мерекелер.


ЕБҚЕО тапсырма Сұрақтарға жауап береді

Мәтінге тақырып қояды

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

Мәтін негізінде маңызды ақпаратты іріктейді.



Бағалау критерийі Cөйлемнен сөз таптарын сан есім табады


Дескриптор:

Мәтінге тақырып қояды 2 балл

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;2 балл

Мәтін негізінде маңызды ақпаратты іріктейді.1 балл



Оқулық


10мин

ФС 2,4-тапсырма Жұптық жұмыс
ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Ойлан,жұптас» ойыны

Көп нүктенің орнына бастауыш болатын сөзді тауып жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі.

Мен мерекені ұнатамын.Біз мерекеге қызу дайындаламыз.Маған Наурыз мерекесі өте ұнайды.

.ЕБҚЕО тапсырма Сөздердің аражігін ажыратып, мақалды жазады. Мағынасына талдау жасайды.

Бірлік бар жерде тірлік бар.


Тілдік нормаларды сақтап сөйлеп, мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтап, салыстыра алады.

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.



Дескриптор:

Тілдік нормаларды сақтап сөйлеп, мəтіннің түрлері мен құрылымдық бөліктерін анықтап, салыстыра алады.1 балл

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.1 балл

Берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.1 балл



5 мин

Сергіту сәті

Балалар бірге орындайды



10 мин



Әріптердің орнын ауыстыра отырып мерекенің атын табады

Дескриптор:

Әріптердің орнын ауыстыра отырып мерекенің атын табады -2балл.



Қорытынды

5 мин


Рефлексия: «Білім құтысы»

Оқу тапсырмасы:қайталау

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.





Тірек сөздер : 1 маусым, балалар, көңілді, мереке күні, сыйлықтар берді, риза болдым.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!