Пән: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мәтін түрін анықтау
Мақсаттары:. Оқушылар мәтіннің белгілерімен,түрлерімен танысады , оларды тиісті дауыс ырғағымен оқиды, мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады
Күтілетін нәтиже : Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді
Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. 1.Буын үдестігі дегеніміз не? 2.Дыбыс үндестігі дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстарды ата. 4. Қатаң дауыссыз дарды ата. Үнді дауыссыздарды ата 5.Ұяң дауыссыздарды ата. |
. Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізеді, білмегендерін түсінеді. |
|
Түсіну |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға оқулықтағы мәтінді 3 топқа бөліп беремін. Сұрақтар арқылы талдаймыз. |
ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Топта талқылайды, мәтін не туралы болды, неліктен олай ойлайсың, әр топ өз ойларын жинақтап, тұжырым жасайды |
|
Қолдану |
3- жаттығу бойынша мәтін құрау |
3- жаттығу бойынша мәтін құрайды. |
|
Сергіту сәті |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қимылды қозғалысты жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу |
|
Жинақтау |
Топтарға жаңа тақырып бойынша оқулықпен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді,жинақтайды |
|
Бағалау |
Жауаптарын қабылдап, бағыт беру |
Бағалау криттерилері арқылы |
|
Рефлексия |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
Тексерілді:............
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтін түрін анықтау
Мәтін түрін анықтау
Пән: Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мәтін түрін анықтау
Мақсаттары:. Оқушылар мәтіннің белгілерімен,түрлерімен танысады , оларды тиісті дауыс ырғағымен оқиды, мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады
Күтілетін нәтиже : Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді
Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. 1.Буын үдестігі дегеніміз не? 2.Дыбыс үндестігі дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстарды ата. 4. Қатаң дауыссыз дарды ата. Үнді дауыссыздарды ата 5.Ұяң дауыссыздарды ата. |
. Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізеді, білмегендерін түсінеді. |
|
Түсіну |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға оқулықтағы мәтінді 3 топқа бөліп беремін. Сұрақтар арқылы талдаймыз. |
ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Топта талқылайды, мәтін не туралы болды, неліктен олай ойлайсың, әр топ өз ойларын жинақтап, тұжырым жасайды |
|
Қолдану |
3- жаттығу бойынша мәтін құрау |
3- жаттығу бойынша мәтін құрайды. |
|
Сергіту сәті |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Қимылды қозғалысты жаттығулар жасайды. |
|
Талдау |
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу |
|
Жинақтау |
Топтарға жаңа тақырып бойынша оқулықпен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді,жинақтайды |
|
Бағалау |
Жауаптарын қабылдап, бағыт беру |
Бағалау криттерилері арқылы |
|
Рефлексия |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
Тексерілді:............
шағым қалдыра аласыз













