Мәтін түрін анықтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтін түрін анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Мәтін түрін анықтау

Мақсаттары:. Оқушылар мәтіннің белгілерімен,түрлерімен танысады , оларды тиісті дауыс ырғағымен оқиды, мағынасын түсінеді, байланыстырып сөйлеу тілін, ақыл-ойын дамытуға пайдаланады

Күтілетін нәтиже : Оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың мәтінмен жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамыта білді

Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.

1.Буын үдестігі дегеніміз не?

2.Дыбыс үндестігі дегеніміз не?

3. Дауыссыз дыбыстарды ата.

4. Қатаң дауыссыз дарды ата.

Үнді дауыссыздарды ата

5.Ұяң дауыссыздарды ата.

.

Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізеді, білмегендерін түсінеді.

Түсіну

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға оқулықтағы мәтінді 3 топқа бөліп беремін.

Сұрақтар арқылы талдаймыз.

ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Топта талқылайды, мәтін не туралы болды, неліктен олай ойлайсың, әр топ өз ойларын жинақтап, тұжырым жасайды


Қолдану

3- жаттығу бойынша мәтін құрау

3- жаттығу бойынша мәтін құрайды.

Сергіту сәті

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Қимылды қозғалысты жаттығулар жасайды.

Талдау

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі


Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу

Жинақтау

Топтарға жаңа тақырып бойынша оқулықпен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді,жинақтайды


Бағалау

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру


Бағалау криттерилері арқылы

Рефлексия

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну



Ұсынылған стикерді толтыру


Тексерілді:............






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2019
1020
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі