|
САБАҚ: Қазақ тілі |
|
МЕКТЕП: |
|
|
|
||
|
ТАҚЫРЫБЫ: 3-сабақ. Мəтін |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
|
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
ОҚУ |
3.1.1.1 тыңдаған материал |
бойынша тірек сөздерді |
белгілеу, ашық жəне жабық |
||||
|
МАҚСАТЫ: |
сұрақтарға жауап беру; |
|
|
|
|||
|
|
|
3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, |
|||||
|
|
|
пайымдау) жəне оның құрылымдық бөліктерін анықтау; |
|
||||
|
|
|
3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден |
|
||||
|
|
|
(мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа |
|||||
|
|
|
сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың |
|||||
|
|
|
маңызды тұстарын анықтау; |
|
|
|
||
|
|
|
3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей |
|||||
|
|
|
жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
|
|
|
||
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
|||
|
МАҚСАТЫ: |
• |
Жаңа білімді меңгереді. |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
||
|
|
|
• Диалогке қатысады;мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады: |
|
|
|
||
|
|
|
• Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. |
|||||
|
|
|
Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. |
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
Алдыңғы |
Тіл жəне сөйлеу, тыңдалған мəтіннің мазмұнымен жұмыс тақырыбынан |
||||||
|
білімдер |
меңгерген білімдеріне негізделіп оқытылады. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарлан- |
|
|
Жоспарланған іс-əрекет |
|
|
Дереккөздер |
|
|
ған уақыт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
І. Бағдарлау- |
мотивациялық кезең (5 минут) |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||||
|
2 минут |
|
(Ұ) Оқушылар шеңбер құрып,өлеңді хормен айту арқылы |
|
Көңілді əуен |
|||
|
|
|
бір-бірлерімен амандасады. |
|
|
қосып қою |
||
|
|
|
|
Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, барша тіршілік иесі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53
-
3 минут
(Ұ) «Венн диаграммасын»толтыру.Үлгі:
Интерактивті
Ж
анды
табиғатӨлі табиғат
тақтаның
көмегімен «Венн
диаграммасын»
толтыру
Ортақ
қасиеті

Венн диаграммасын интерактивті тақтада толтырып, ой қорыту жасау.
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
|
3.1.1.1 (МК; Т; Қ) Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіру. |
Оқулық |
|
11-жаттығу. Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіреді. |
|
|
Оқулықтағы тапсырманы оқу арқылы бұрын игерген |
|
|
білімдерін пысықтайды. |
|
|
Гүл шоқтарында жазылған мəтіннің белгілерін оқып, бос |
|
|
орындарды өздері білетін басқа да белгілермен |
|
|
толықтырады. |
|
|
(Ұ; Қ) Берілген тақырыпқа жоспар құру. Жоспарды |
Интерактивті |
|
суреттегі жауынқұрттың бөліктеріне жазады. |
Тақта |
|
«Табиғатқа саяхат» тақырыбына жоспар құрады. Жоспарды |
|
|
мұғалімнің басшылығымен суреттегі жауынқұрттың |
|
|
б |
|

(МК; Ұ;) Тыңдалған мəтін бойынша сұрақтарға жауап Оқулық беру. Өз пікірін білдіру. Ат қойып, дəлелдеу жасау.
12-жаттығу. Мəтінді тыңдайды.
|
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша |
Орфографиялық |
|
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Сөздік |
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
|
|
Дүниежүзі сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау |
|
|
жасалады. |
|
(Ө; Ұ) Мəтін кейіпкерлерін сипаттап жазу. Тірек сөздерді №1дəптермен
табу. жұмысМəтін кейіпкерлерін сипаттап жазып, тірек сөздерді табады.
(Ж) Жұптық жұмыс жүргізіледі.Қарамен жазылған сөйлемтуралы өз пікірін айтады. Жұбымен талқылайды.
(Т; Ұ) Жұмыстарын топта жариялау.
Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша
54
|
|
топта жариялайды. |
|
|
2 минут |
(Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. |
|
|
|
«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің |
|
|
|
жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы |
|
|
|
жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- |
|
|
|
əрекеттеріне кері байланыс жасайды. |
Оқулық |
|
4 минут |
3.2.1.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің түрін, |
|
|
|
||
|
|
құрылымдық бөліктерін анықтау. |
|
|
|
Шығармашылық үзіліс. |
|
|
|
13-жаттығу. Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен түсініп |
|
|
|
оқиды. Мəтіннің түрі анықтатылады. Мəтіндегі бөліктерді |
|
|
|
қалпына келтіреді. |
Оқулық |
|
|
3.2.5.1 (МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ |
|
|
3 минут |
Орфографиялық |
|
|
|
бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Сөздік |
|
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
|
|
|
Зеңгір, шарбы бұлт, түтін сөздерінің мағынасын қай |
|
|
|
дереккөздерден табуға болатыны оқулықта берілген суреттер |
|
|
|
арқылы анықтатылады. |
Оқулық |
|
|
3.3.6.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Каллиграфиялық нормаларды |
|
|
4 минут |
№1 дəптермен |
|
|
|
сақтау. Тапсырманы түсініп орындау білігін бағалау. |
Жұмыс |
|
|
14-жаттығу. Мəтіндегі əже мен немересінің диалогін |
|
|
|
қатесіз көшіріп жазады. Бас əріп пен кіші əріптің биіктігі |
|
|
|
мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазуына |
|
|
|
басшылық жасалады. |
|
|
|
Диалогті өздерінің ауызша жалғастыру жұмысы |
|
|
|
ұйымдастырылады. |
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Рефлексиялық |
-бағалау кезеңі (5 минут) |
|
|
|
|
|
|
4 минут |
(Ө; Қ) Сұраққа жауап беретін жəне қасқырды суреттей |
№1 дəптермен |
|
|
алатын тақырыптық сөздерді тауып жазу. |
Жұмыс |
|
|
Тапсырманы оқып, түсініп орындауына басшылық |
|
|
|
жасалады. |
|
|
|
«Қасқыр қандай аң?» деген сұраққа жауап беретін жəне |
|
|
|
қасқырды суреттей алатын тақырыптық сөздерді тауып |
|
|
|
жазады. Жұмыстарын топта жариялап оқиды. |
|
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
Жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
|
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
|
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші |
|
|
|
тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық |
|
|
|
жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен |
|
|
|
боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
|
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
|
Дифференциация: Балаларға |
Бағалау: Оқушылардың |
|
Пəнаралық байланыс: |
|
||
|
қалай көмектесесіз? Қабілетті |
білімдерін қадағалауды қалай |
|
Денсаулық пен қауіпсіздік |
|
||
|
балаларға қандай |
жоспарлайсыз? |
|
АКТ |
|
||
|
тапсырмалар бересіз? |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
• |
|
• |
|
• |
|
|
|
• |
|
• |
|
• |
|
|
|
Бақылау: |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ мақсатына жеттім бе? |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар не үйренді? |
|
|
|
|
|
|
|
Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? |
|
|
|
|||
|
Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер |
|
|
|
|||
|
ұтымды болды ма? |
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақытты ұстандым ба? |
|
|
|
|||
|
Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды бағалау: |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. |
|
|
|
|||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар |
|
|||||
|
жайлы не білдім? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтін туралы ақпарат
Мәтін туралы ақпарат
|
САБАҚ: Қазақ тілі |
|
МЕКТЕП: |
|
|
|
||
|
ТАҚЫРЫБЫ: 3-сабақ. Мəтін |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КҮНІ: |
|
|
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЫНЫП: 3 |
|
|
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
|||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
ОҚУ |
3.1.1.1 тыңдаған материал |
бойынша тірек сөздерді |
белгілеу, ашық жəне жабық |
||||
|
МАҚСАТЫ: |
сұрақтарға жауап беру; |
|
|
|
|||
|
|
|
3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, |
|||||
|
|
|
пайымдау) жəне оның құрылымдық бөліктерін анықтау; |
|
||||
|
|
|
3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден |
|
||||
|
|
|
(мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа |
|||||
|
|
|
сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың |
|||||
|
|
|
маңызды тұстарын анықтау; |
|
|
|
||
|
|
|
3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей |
|||||
|
|
|
жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
|
|
|
||
|
САБАҚТЫҢ |
Барлық оқушылар жасай алады: |
|
|
|
|||
|
МАҚСАТЫ: |
• |
Жаңа білімді меңгереді. |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Оқушылардың көбі жасай алады: |
|
|
|
||
|
|
|
• Диалогке қатысады;мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Оқушылардың кейбірі жасай алады: |
|
|
|
||
|
|
|
• Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. |
|||||
|
|
|
Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. |
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
Алдыңғы |
Тіл жəне сөйлеу, тыңдалған мəтіннің мазмұнымен жұмыс тақырыбынан |
||||||
|
білімдер |
меңгерген білімдеріне негізделіп оқытылады. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарлан- |
|
|
Жоспарланған іс-əрекет |
|
|
Дереккөздер |
|
|
ған уақыт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
І. Бағдарлау- |
мотивациялық кезең (5 минут) |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||||
|
2 минут |
|
(Ұ) Оқушылар шеңбер құрып,өлеңді хормен айту арқылы |
|
Көңілді əуен |
|||
|
|
|
бір-бірлерімен амандасады. |
|
|
қосып қою |
||
|
|
|
|
Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер, |
|
|
|
|
|
|
|
|
Қайырлы күн, барша тіршілік иесі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53
-
3 минут
(Ұ) «Венн диаграммасын»толтыру.Үлгі:
Интерактивті
Ж
анды
табиғатӨлі табиғат
тақтаның
көмегімен «Венн
диаграммасын»
толтыру
Ортақ
қасиеті

Венн диаграммасын интерактивті тақтада толтырып, ой қорыту жасау.
ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
-
минут
|
3.1.1.1 (МК; Т; Қ) Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіру. |
Оқулық |
|
11-жаттығу. Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіреді. |
|
|
Оқулықтағы тапсырманы оқу арқылы бұрын игерген |
|
|
білімдерін пысықтайды. |
|
|
Гүл шоқтарында жазылған мəтіннің белгілерін оқып, бос |
|
|
орындарды өздері білетін басқа да белгілермен |
|
|
толықтырады. |
|
|
(Ұ; Қ) Берілген тақырыпқа жоспар құру. Жоспарды |
Интерактивті |
|
суреттегі жауынқұрттың бөліктеріне жазады. |
Тақта |
|
«Табиғатқа саяхат» тақырыбына жоспар құрады. Жоспарды |
|
|
мұғалімнің басшылығымен суреттегі жауынқұрттың |
|
|
б |
|

(МК; Ұ;) Тыңдалған мəтін бойынша сұрақтарға жауап Оқулық беру. Өз пікірін білдіру. Ат қойып, дəлелдеу жасау.
12-жаттығу. Мəтінді тыңдайды.
|
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша |
Орфографиялық |
|
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Сөздік |
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
|
|
Дүниежүзі сөзінің жазылуына назар аудартылады.Талдау |
|
|
жасалады. |
|
(Ө; Ұ) Мəтін кейіпкерлерін сипаттап жазу. Тірек сөздерді №1дəптермен
табу. жұмысМəтін кейіпкерлерін сипаттап жазып, тірек сөздерді табады.
(Ж) Жұптық жұмыс жүргізіледі.Қарамен жазылған сөйлемтуралы өз пікірін айтады. Жұбымен талқылайды.
(Т; Ұ) Жұмыстарын топта жариялау.
Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша
54
|
|
топта жариялайды. |
|
|
2 минут |
(Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. |
|
|
|
«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің |
|
|
|
жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы |
|
|
|
жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- |
|
|
|
əрекеттеріне кері байланыс жасайды. |
Оқулық |
|
4 минут |
3.2.1.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің түрін, |
|
|
|
||
|
|
құрылымдық бөліктерін анықтау. |
|
|
|
Шығармашылық үзіліс. |
|
|
|
13-жаттығу. Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен түсініп |
|
|
|
оқиды. Мəтіннің түрі анықтатылады. Мəтіндегі бөліктерді |
|
|
|
қалпына келтіреді. |
Оқулық |
|
|
3.2.5.1 (МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ |
|
|
3 минут |
Орфографиялық |
|
|
|
бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. |
Сөздік |
|
|
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. |
|
|
|
Зеңгір, шарбы бұлт, түтін сөздерінің мағынасын қай |
|
|
|
дереккөздерден табуға болатыны оқулықта берілген суреттер |
|
|
|
арқылы анықтатылады. |
Оқулық |
|
|
3.3.6.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Каллиграфиялық нормаларды |
|
|
4 минут |
№1 дəптермен |
|
|
|
сақтау. Тапсырманы түсініп орындау білігін бағалау. |
Жұмыс |
|
|
14-жаттығу. Мəтіндегі əже мен немересінің диалогін |
|
|
|
қатесіз көшіріп жазады. Бас əріп пен кіші əріптің биіктігі |
|
|
|
мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазуына |
|
|
|
басшылық жасалады. |
|
|
|
Диалогті өздерінің ауызша жалғастыру жұмысы |
|
|
|
ұйымдастырылады. |
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Рефлексиялық |
-бағалау кезеңі (5 минут) |
|
|
|
|
|
|
4 минут |
(Ө; Қ) Сұраққа жауап беретін жəне қасқырды суреттей |
№1 дəптермен |
|
|
алатын тақырыптық сөздерді тауып жазу. |
Жұмыс |
|
|
Тапсырманы оқып, түсініп орындауына басшылық |
|
|
|
жасалады. |
|
|
|
«Қасқыр қандай аң?» деген сұраққа жауап беретін жəне |
|
|
|
қасқырды суреттей алатын тақырыптық сөздерді тауып |
|
|
|
жазады. Жұмыстарын топта жариялап оқиды. |
|
|
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі |
№1 дəптермен |
|
|
бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. |
Жұмыс |
|
|
Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында |
|
|
|
жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы |
|
|
|
орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші |
|
|
|
тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық |
|
|
|
жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен |
|
|
|
боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
|
|
|
|
|
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
|
Дифференциация: Балаларға |
Бағалау: Оқушылардың |
|
Пəнаралық байланыс: |
|
||
|
қалай көмектесесіз? Қабілетті |
білімдерін қадағалауды қалай |
|
Денсаулық пен қауіпсіздік |
|
||
|
балаларға қандай |
жоспарлайсыз? |
|
АКТ |
|
||
|
тапсырмалар бересіз? |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
• |
|
• |
|
• |
|
|
|
• |
|
• |
|
• |
|
|
|
Бақылау: |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ мақсатына жеттім бе? |
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар не үйренді? |
|
|
|
|
|
|
|
Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? |
|
|
|
|||
|
Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер |
|
|
|
|||
|
ұтымды болды ма? |
|
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақытты ұстандым ба? |
|
|
|
|||
|
Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорытынды бағалау: |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. |
|
|
|
|||
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар |
|
|||||
|
жайлы не білдім? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
өліктеріне
жазады.












