Мәтіндегі иллюстрация 3 сынып цифрлық сауаттылық

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Мәтіндегі иллюстрация 3 сынып цифрлық сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ мен презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Мәтіндегі иллюстрация

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

Сабақтың мақсаты:

Суреттерді мәтінге енгізуді, реттеуді үйренеді

Бағалау критерийлері:


Мәтіндік редакторда суреттер енгізіп, реттеуді үйренеді

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

Интербелсенді оқушы. Тапсырмаларды басқалармен салыстырғанда жылдам орындайды.

Құндылықтарға
баулу

Ұлттық код


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут




Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.






Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Бірлік» ойыны




Топқа бөлу:

«Көбелек» әдісі арқылы топқа бөлінеді


Үй тапсырмасын тексеру

Word мәтіндік редакторы мүмкіндіктерін оқиды



Жаңа тақырыпты ашу:

Қандай мультфильмді ұнатасың?

1-суретте берілген танымал мультфильмдердің қалай аталатынын білесің бе? Осы мультфильмдер туралы ойыңды ортаға сал.

Мультипликация өнері туралы мәтін мен суреттен тұратын құжатты қалай жасауға болады?


Пән мұғалімімен амандасады;













Сұраққа жауап беру арқылы, сабақтың тақырыбын ашады

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!






























Сабақтың ортасы


15 минут


Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін оқушыларға 74-75-76 беттегі құжатты рәсімдейміз тақырыбын оқу ұсынылады.




Мұғалім жаңа сабақты түсіндіреді

Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!

  • Жарайсыздар!









Практикалық

бөлім

10 минут


1-тапсырма

Топтық жұмыс

Функционалдық сауаттылық

7-суреттегі иллюстрациясы бар мәтіннің бөлігіне қарап, төмендегі тапсырма мен сұрақтарға жауап беріңдер:

1) суреттегі пішімдерді анықтаңдар;

2) суретті мәтінмен қоршаудың қандай түрі қолданылған? 5-суретті пайдалан;

3) мәтінде қолданылған Шрифт пен Абзацты анықтаңдар




2-тапсырма

Жұптық жұмыс

ЕБҚ

«Зымыран сұрақтар»

Word редакторында мәтінге иллюстрация кірістіру, суретті пішімдеу құралдары бойынша үш сұрақ құрастырыңдар. Оларды сыныптастарыңа ұсыныңдар



3-тапсырма

Жеке жұмыс

Суретті мәтінмен қоршаудың сегіз түрі берілген (8-сурет). Суретті пайдаланып, мәтінмен қоршау түрлерін жазбаша (сөзбен) сипатта. Мысалы, бірінші түрін былай сипаттап жазуға болады: «Сурет құжаттың сол жақ жоғары бұрышында орналасып, мәтінмен қоршалған

Топтық талқылау жасайды














Жұптық жұмыс орындайды








Компьютерде тапсырма орындайды


Дескриптор:

Пішімді анықтайды

Шрифт пен абзацты анықтайды

Мәтін иллюстрациясына мән береді







Дескриптор:

Мәтінге иллюстрация кірістіру жолдарын біледі





Дескриптор:

Мәтінмен қоршаудың түрлерін сипаттайды



























Сабақтың соңы

12 минут

Бекіту кезеңі:

Сабақты бекіту үшін Ойлан тапсырмасын орындайды

Мәтінде иллюстрация не үшін қолданылады? Мысал келтір. • Суреттің шегарасын қалай қалыңдатуға болады? • Положение (Орны) мен Обтекание текстом (Мәтінмен қоршау) батырмалары не үшін қолданылады? Қандай айырмашылықтары бар?


Educaplay платформасында сабақты бекітеді


Кері байланыс:

Стикерлерді оқу барысын талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топтарда, жұппен немесе дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере алады:

Мен нені үйрендім?

Маған не қиын болып көрінді?

Не күрделі болды?

Мен енді нені үйренгім келеді?

Үй тапсырмасы

Мәтіндегі иллюстрациялар

Сұрақтарға жауап жазады










Сабаққа кері байланыс жасайды


Дескриптор:

Ойлан тапсырмасын орындайды












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2025
246
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі