Бөлім:
|
Мәтінді
есептер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Санның бөлігін және
бөлігі бойынша санды табуға берілген
есептер
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.1.2.24 санның бөлігін
табу және бөлігі бойынша санды табу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды
табуға берілген есептерментанысады.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Білім алушылар санның бөлігін және бөлігі бойынша санды
табуға берілген есептерді талдауды
біледі.
Кейбір оқушылар
үшін:
Білім алушылар санның
бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептердісипаттап
бере алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай
қосылады?
2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектер қалай
қосылады?
3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай
азайтылады?
4. Бөлімдері әртүрлі
бөлшектер қалай азайтылады?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Санның бөлігін және
бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерін сипаттап
көрсетеді.
|
Тақырыпқа байланысты
интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
|
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
1.Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды
жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру
керек?
Барлық жол –
х
Жүргені - бөлігі – 160
км
Қалғаны --
?
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1. Машина жолдың бөлігін құрайтын 160 км жолды
жүріп өтті.Оған әлі қанша жол жүру
керек?
Барлық жол –
х
Жүргені - бөлігі – 160
км
Қалғаны --
?
Есепті
шығарады.
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
1.Саябақта 639 ағаш бар. Қайыңдар барлық
ағаштың бөлігін,. Ал қалғанын шыршалар құрайды.Саябақта қанша қайың
және қанша шырша бар? Барлығы – 639Қайың -- ?Шырша --
?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Санның бөлігін таба
алады.
3.Жауабын
анықтайды.
|
ДК экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|