Материалдар / Мәтінді есептер шығару

Мәтінді есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есептер шығару атты ҚМЖ ,8- сынып алгебра курсы үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
380
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Квадраттық функция

Мектеп:№12 ОМ КММ

Педагогтің аты-жөні:

Нургалиева Б.С.

Күні:


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

Сабақтың мақсаты:

Рационал теңдеу:бүтін және бөлшек теңдеуді шешуді мәтін есептерімен қолдану арқылы шешу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

8 мин.


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

Топқа бөлу:

Оқушылар рационал, квадрат, теңдеу деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;

Ітоп:«Рационал»,

ІІ топ:«Квадрат»,

ІІІтоп:«Теңдеу»

Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


5 мин.



















«Джиксо» әдісі

8мин

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

Рационал өрнектерден құралған теңдеу рационал теңдеу деп аталады. Ал құрамында бөлшек өрнек болмайтын рационал теңдеу бүтін теңдеу деп аталады. Құрамында бөлшек өрнегі бар теңдеу бөлшек теңдеу деп аталады. Рационал теңдеулер сияқты басқа да көптеген есептер қандай теңдеулер көмегімен шешіледі?

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


Жаңа сабақ


Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.


Жаңа сабақты толықтырып мысалдар келтіремін;

1-мысал. Екі таңбалы санның ондық разрядындағы цифр оның бірлігінен 2-ге артық. Егер осы санды өзінің цифрларының қосындысына көбейтсек, онда ол 900-ге тең болады. Осы екі таңбалы санды табу керек.

Жауабы:75


Сұрақтар:

.1.Теңлеу дегеніміз не?

Қандай теңдеу түрлерін білесіңдер?

2.Шеңбер,бұрыш дегеніміз не?

Шеңбердің диаметрі?

3.ММЖ дегеніміз не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

Ітоп:«Рационал» ( Есептің математикалық модельін құрамыз)

ІІ топ: «Квадрат» ( Математикалық модельдің шешімін анықтаймыз)

ІІІтоп:«Теңдеу» (Есеп шарты боцынша х пен у-тің мәнін табамыз)

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл,жалпы 4 балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 8-сынып.





Прямоугольник 1

Сабақтың ортасы


8 мин.



Жеке жұмыс.




«Топтық әңгіме» әдісі

Бірінші жұмысшы 60 тетікті екіншісіне қарағанда 3 сағат ерте жасап бітірді. Егер екеуі бірігіп 30 тетікті бір сағатта жасайтыны белгілі болса, онда екінші жұмысшы 90 тетікті неше сағатта жасап бітіреді?


Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

Есептерді рет-ретімен қатармен шешу


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1балл қойылады жалпы 2балл


ДК экраны

8 сынып,

Алгебра

Ә. Н. Шыныбеков., Д. Ә. Шыныбеков., Р. Н. Жұмабаев. — Алматы: Атамұра, 2018. — 88бет.


Жеке жұмыс.

8 мин.

4.4 есеп

Көрермендер залында 320 орын бар. Әр қатардағы орындар саны бірдей. Әр қатардағы орындар санын 4-ке арттырып, тағы бір қатар қосқан соң орындықтар саны 420 болды. Залда неше қатар бар?Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Дескриптор:

Есепті рет-ретімен орындау

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады, жалры 2 балл


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2018

Жеке жұмыс жұмыс.

5 мин.


Жазылым.

Жауабын тап.

Бассейндегі суды 1 сағат бойы бірқалыпты ағызған соң оның ішінде 400 м3 су қалды. Тағы да 3 сағат ағызған соң бассейндегі су мөлшері 250 м3 болды. Бассейндегі бастапқы су мөлшерін табыңдар

Мақсаты: Берілген мәтін есепті теңдеу жұйесі арқылы шешімін табу.

Тиімділігі: Оқушының сын ойлау дағдысы мен логикасы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп жауабын жазу.

Дескриптор:

Уақытты тиімді пайдалану,уақытысында аяқтау

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл ,жалпы 2 балл қойылады


ДК экраны

8-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



8 мин.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.


Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2018

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ