Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
• есеп шартын сауатты жаза алу; • есеп шартын пайдаланып квадрат теңдеуді дұрыс құру; • квадрат теңдеуді дұрыс шешімін табу • есеп жауабын дұрыс жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

8.3А Квадрат теңдеулер

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):


Пән/Сынып:

8 сынып. қатысқандар саны: қастыспағандар саны:

Күні:


Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Сабақтың мақсаттары:

  • есеп шартын сауатты жаза алу;

  • есеп шартын пайдаланып квадрат теңдеуді дұрыс құру;

  • квадрат теңдеуді дұрыс шешімін табу

  • есеп жауабын дұрыс жазу

Құндылықтарға баулу


Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Екі жұлдыз, бір тілек»


Оқулық


10мин

Негізгі бөлім

Квадрат теңдеу көмегімен мәтіндік есептерді шығару алгоритмі:

1.Белгісізді әріппен белгілеңіз және есеп шарты бойынша теңдеу құрыңыз;

2. Құрылған теңдеуді шешіңіз;3.Есеп шартына сәйкес жауапты жазыңыз.Мұғалім 1 және 2 мысалдарды талдау, түсіндіру барысында мәселелік әңгіме жүргізеді. (физикалық мағынадағы), оқушылар назарын есеп шартын дұрыс анықтап жазуға.Мысал 1. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің бірі екіншісінен 4 см кіші, ал гипотенузасы 20 см. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерін табыңыз. Айталық – кіші катеттің ұзындығы,онда - үлкен катеттің ұзындығы.Пифагор теоремасы бойынша гипотенузаның квадраты катеттердің квадраттарының қосындысына тең:


Сұрақтарға жауап береді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

1. Құрылған теңдеуді ықшамдап, аламыз: Есеп мағынасы бойынша - тың мәні оң болуы керек. Бұл шартты 12 саны ғана қанағаттандырады, яғни 12 – кіші катет.2. - үлкен катет Жауабы: 12 см, 16 см.



Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары





25 мин
















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар.

1 Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.

2Шахтаға лақтырылған тастың дауысы кейін естілді. Дыбыс жылдамдығы , еркін түсу үдеуін деп алып, шахтаның тереңдігін табыңыз.

Шешуі: Шахтаның тереңдігін табу үшін, тастың құлау уақытын есептеу жеткілікті, себебі еркін түсі заңы бойынша шахта тереңдігі қа тең. Шарт бойынша , сондықтан шахта тереңдігі метр.Шахтаның тереңдігі, дыбыстың естілуіне дейін, тастың соғылған кезінен бастап дыбыс жылдамдығын көбейту жолымен табуға болады.Яғни секунд. Сонымен, шахта тереңдігі метр.

Шахта тереңдігінің екі өрнегін теңестіріп, келесі теңдеуді аламыз .

теңдеуді шешеміз. Түрлендіріп, аламыз:

Тастың құлау уақыты оң шама болғандықтан, секунд. Сондықтан шахтаның тереңдігі

метр.


Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

1. Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см

S=a*b

x(x+5)=150,

x2+5x - 150=0, D=25+600=625, x1, 2 =

х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды.

x2=10, 10+5=15.

Жауабы: 10 см және 15 см.







Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.





Өз бетімен жұмыс.

1 есеп.

Бірінші сан екінші саннан

10-ға артық және олардың көбейтіндісі 56-ға тең.

Осы сандарды тап.


Дескриптор:

-айнымалыны дұрыс енгізеді;

-жаңа айнымалымен квадрат теңдеуді шешеді;

-бастапқы айнымалымен берілген квадрат теңдеуді шешеді;

-теңдеудің түбірін дұрыс анықтайды.


«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.






Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары











Интернет ресурстары.








Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс. №



2.141. Корермендер залында 320 орын бар.

ә р катардағы орындар саны

бірдей. әр катардағы орындар санын 4-ке

арттыры, тағы бір катар

коскан сон орындыктар саны 420 болды.

Залда неше катар бар?




2.142. Бассейндегі суды 1 сагат бойы біркалыпты

агызған сон онын ішінде

400 м° су калды. Тагы да 3 сагат агызган сон

бассейндегі су мелшері

250 м болды. Бассейндегі бастапкы

су молтерін табындар.





2.143. Бір айналымды шахмат

турнирінде (ор шахматшы

калгандарынын оркайсысымен бір-бір

рет ойнап шыгады) барлыгы 78 партия

ойналган. Бул турнирге катыскан

шахматшылар санын табындар.




Дескриптор:

-айнымалыны дұрыс енгізеді;

-жаңа айнымалымен квадрат теңдеуді құрады

-бастапқы айнымалымен берілген квадрат теңдеуді шешеді;

-теңдеудің түбірін дұрыс анықтайды.



Оқулық

5 минут








Бүгінгі сабақта:

- мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Бағалау.

Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Үйге тапсырма. №

Үйге тапсырма. №



Үйге тапсырма. №



Кері байланыс






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі