Материалдар / "Мәтінді есептерді шешу"

"Мәтінді есептерді шешу"

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары


Мұғалімнің аты-жөні: Міркенова Құралай
Сынып:5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:Мәтінді есептерді шешу
Сабақтың түріЖаңа тақырыпты меңгерту
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары 5.5.2.8 әріпті өрнек құрайды және оны есеп шығаруда қолданады
Сабақ мақсаттарыОқушылар орындай алады:Натуралсандарң жазылуын,реқатарын 1. Мәтінді есепте әріпті өрнек құрайды және оны есеп шығаруда қолдана алады
Бағалау критерийлері



ТілдікмақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология :Оқушылар:Санды өрнек пен әріпті өрнекті ажыратып, айырмашылығын айта аладыПәнге қатысты лексика мен терминология :Санды өрнек, әріпті өрнек, теңдеу.
Құндылықтардыдарыту

Оқушыны ізденіске баулып, жауапкершілікке, ұқыптылыққа, дәлдікке және өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Пәнаралықбайланыстар-
АКТ қолдану дағдыларыпрезентация
Бастапқы білім Теңдеу шешу


Сабақ барысы


Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Сабақтың басы
5мин



















I кезең. Ұйымдастыру бөлімі.Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың мақсатын қойып тақырыппен таныстыру.Оқушылармен амандасу, танысу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару.II. Үй тапсырмасын тексеруCыныпты 3 топқа бөлуІ топ «Санды өрнек» ІІ топ «Әріпті өрнек» ІІІ топ «Теңдеу»№ 198, №199Ауызша сұрақ-жауап кезінде қойылатын сұрақтар: 1. Санды өрнек дегеніміз не?2. Әріпті өрнек дегеніміз не?3. Теңдеу дегеніміз не?Таратпа қағаздар

Сабақтың ортасы
















25 мин



















































































2 мин













4 мин

































6 мин











ІІІ. Негізгі бөлімОқушылар бүгінгі сабағымызды «Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар: ойлау жолы, бұл ең жақсысы; ұқсау жолы, бұл – ең жеңілі; жеке тәжірибе жолы, бұл – өте жауаптысы» - деген Конфуцийдың сөзімен бастаймыз. Топтар өзара бір-бірлеріннің жұмыстарынды тексеріп бағалайсындар.IV. 1-тапсырма.Анам екеуміз дүкенге барып 1 қарбыз, 2 бірдей қырыққабат және 3 қорап ұн сатып алдық. 1 кг қарбыз 70 теңге, 1 кг қырыққабат 80 теңге, ал 1 кг ұн 120 теңге тұрса, анам сатушыға қанша ақша берді?

1-топ қарбыздың салмағын есептеп, құнын табады. (х + 1кг = 3кг + 3кг; х = 5кг; 5.70 = 350тг ) 2-топ қырыққабаттың салмағын есептеп, құнын табады. (х+х+3кг+1кг = 5кг + 5кг; х=3; 3.2.80 = 480тг )3- топ ұнның салмағын есептеп, құнын табады. (х +х + х+1= 2 + 5; х = 2кг; 3.2.100 = 600 )

2- тапсырма. 1-топ. Жиһаздар дүкенінен үйге диван мен үстел сатып алуға 75000 тг жұмсалды.Үстелдің бағасы диванға қарағанда 2 есе арзан, диван қанша тұрады? (х + 2х= 75000 ; х=25000; Ж: 50000тг) 2-топ. Жаңа оқу жылына оқушыға жейде мен күрте сатып алуға барлығы 9200тг ақша жұмсалды. Күрте жейдеден 3 есе қымбат тұрады. Сонда күрте қанша тұрады?(х + 3х= 9200 ; х=2300; Ж: 6900тг)3- топ. Қысқа жеміс сусынын даярлау үшін анам базардан 1260 теңгеге шие және өрік сатып алды. Шиенің бағасы өрікке қарағанда 2 есе қымбат болса, шие қанша тұрады?(х + 2х= 1260 ; х=420 ; Ж: 840тг)

V. 3-тапсырма. 1-топ. Менің жанұямның айлық кірісі 96 000 теңге. Ал бір айлық шығысы: тамаққа коммуналдық қызметке қарағанда 2 есе артық жұмсалады, ал киім-кешекке 3 есе артық кетеді. Ал банкке коммуналдық қызметке қарағанда 5 000 теңге артық салынады. Банкке қанша ақша салынады? (2х + х + 3х + х + 5000 = 96000; х= 13000; Ж: 18 000 тг)2-топ. Менің бөлмемнің еденін сырлау керек. Бөлмемнің ұзыны енінен 3 есе артық, периметрі 16м. Егер 1м2 жерге 200г сыр жұмсалса, онда еденді сырлауға қанша сыр керек? (2 (х + 3х) = 16; х = 2; 6.2.200 = 2400г =2кг 400г)3- топ. Аптасына біздің жанұяда 7кг картоп пен сәбіз қолданылады. Егер картопты сәбізге қарағанда 3кг артық жұмсаса, онда 1 жылға қанша картоп, қанша сәбіз дайындау керек? (х + (х + 3) =7; х =2; 2.52=104кг; 5.52 =260кг )V. Сергіту сәті. Есептедік, шаршадық, Отырайық, тұрайық.,Орнымыздан тұрайық. Соқтығысып қалмайық.Қимылдатып аяқты, Сәл дем алып алған соңШапалақты ұрайық. Жазуды қайда шығарайық.

Тест жұмысы(Жеке жұмыс)1. Әріпті өрнекті көрсет: А) 3 . 27 + 118; Ә) 72 : 12 – 4; Б) 65 : а + 782. 2х +3 өрнегіндегі коэффициентті ата: А) 3 Ә) 2 Б) 13. 285 – 185 өрнегінің мәнін тап: А) 85 Ә) 100 Б) 1024. 303 . өрнегін ықшамда: А) 909а Ә) 909 Б) 303а5. 45 пен х сандарының қосындысы: А) 45х Ә) 45 – х Б) 45 + х6. Теңдеуді шеш: х + 54 = 100 А) х = 46 Ә) х = 45 Б) 7. Теңдеуді шеш: х : 17= 1 А) х = 1 Ә) х = 0 Б) х = 17

Жауапты: 1. Б 2. Ә 3. Ә 4. А 5. Б 6. А 7. Б

МЖ:Таратпа қағаздар











Жұмыс парақшаларыСызғыш, өшіргіш, қарындаш, маркер











презентация







































































Таратпа материал































Таратпа материал
Сабақтың соңы
Сабақтыңсоңы 3 минутҮйге тапсырма. №181, №189Рефлексия/ – 3 минут/ стикерлерСтратегия «Жетістік ағашы»стикер

Қосымша ақпарат

Саралау – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз?Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?СілтемелерДенсаулық жағдайын тексеруАТ құндылықтар
Өткен материалды қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: топпен, жұппен және жекеше жұмыс түрлеріне сай ұсынылды.Бақылау және комментарий жасау, ауызша немесе жазбаша сұрақтар арқылы бағалау жүреді. Жұппен, топпен жұмыста әрбір оқушының қатысымы жіті қадағаланады.Сабақта барлық оқушыларға жағымды әсер ету үшін жағдай жасалды. Оқушылардың зерттеушілік қасиеттерінің дамуына, өзара бірлесіп жұмыс атқаруына, бірін-бірі тыңдап, көмекке келу немесе сөз саптау, түсініктеме беру, сурет арқылы беруге баса назар аударылады.
Бейнелеу Сабақ міндеттері/ Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Бүгін сыныпта қандай атмосфера болды? Менің дифференциалдау бойынша жұмысым жақсы өтті ме? Барлығы жоспарланған уақытқа сәйкес өтті ме? Мен жоспарға қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос орынды Сіздің сабағыңызды бағалау үшін пайдаланыңыз. Сол жақтағы кестедегі Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз.
























Қорытынды бағалау Қандай екі мезет бәрінен де ұнады (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1:



2:

Қандай екі мезет сабақты жақсартар еді (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1:



2:

Мен сабақтан топпен келесі сабақта менімен болатын жекелеген оқушылар туралы не білдім






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ