|
Сабақ тақырыбы: «мәтінді есептер есептер шығару»
|
||||
|
Сынып:9-А,Б,В, |
Күні:01.10.2021 |
Мұғалім: Мирхалдаров Мирсалим |
||
|
Пәні: алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
|
Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің дискримнантына қатысты шешеді 9.2.2.2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар жасай алады:Екіөрнектіңквадраттарыныңайырымыныңформуласынпайда-ланып, олформуланыөрнектердіық-шамдаудақолдана білу бейімділігінқалыптастыруОқушылардың басым бөлігі:Көпмүшелердікөбейткіштергекөрсетілгенформулалардыкерітәртіпкеқолдана білу қабілетінқалыптастыру,оқушылардыңшығар-машылықізденісін, ойлауғаикемділігіндамытуғаықпалету Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша мысал келтіреді, оны шешеді, өз сөзімен баяндайды, қорытынды жасайды |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларытанып біледі ; Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары туралы түсінік қалыптасады. |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді |
||||
|
Диалогта қолданылатын сөз тіркестері мен фразалар: Талқылауға арналған тармақтар: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. |
||||
|
Қойылатын сұрақтар: Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
|
||||
|
Құндылықтарды игеру |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
__________________________________________________________________________________
|
|||
|
Пәнаралық байланыстар |
геометрия, информатика |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер |
|||
|
Саралау |
__________________________________________________________________________________
|
|||
|
Бағалау |
Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің түбірлеріне қатысты шешеді. |
|||
|
Ресурстар, көрнекіліктер |
Презентация
|
|||
|
Оқушылар қызығүшылығын арттыру тәсілі |
|
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Уақыт |
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың басы |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
|
|||
|
Сабақтың соңы
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат_____________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Оқушылар қызығушылығы арттыру қалай орындалы, қандай нәтиже берді немесе бермеді |
___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Жетістік 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ Кедергі 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ Шешу жолдары 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ |
||||
Қарады: __________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару
Мәтінді есептерді шығару
|
Сабақ тақырыбы: «мәтінді есептер есептер шығару»
|
||||
|
Сынып:9-А,Б,В, |
Күні:01.10.2021 |
Мұғалім: Мирхалдаров Мирсалим |
||
|
Пәні: алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
|
Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің дискримнантына қатысты шешеді 9.2.2.2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар жасай алады:Екіөрнектіңквадраттарыныңайырымыныңформуласынпайда-ланып, олформуланыөрнектердіық-шамдаудақолдана білу бейімділігінқалыптастыруОқушылардың басым бөлігі:Көпмүшелердікөбейткіштергекөрсетілгенформулалардыкерітәртіпкеқолдана білу қабілетінқалыптастыру,оқушылардыңшығар-машылықізденісін, ойлауғаикемділігіндамытуғаықпалету Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша мысал келтіреді, оны шешеді, өз сөзімен баяндайды, қорытынды жасайды |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларытанып біледі ; Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары туралы түсінік қалыптасады. |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді |
||||
|
Диалогта қолданылатын сөз тіркестері мен фразалар: Талқылауға арналған тармақтар: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. |
||||
|
Қойылатын сұрақтар: Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
|
||||
|
Құндылықтарды игеру |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
__________________________________________________________________________________
|
|||
|
Пәнаралық байланыстар |
геометрия, информатика |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер |
|||
|
Саралау |
__________________________________________________________________________________
|
|||
|
Бағалау |
Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің түбірлеріне қатысты шешеді. |
|||
|
Ресурстар, көрнекіліктер |
Презентация
|
|||
|
Оқушылар қызығүшылығын арттыру тәсілі |
|
|||
|
Сабақтың жоспары |
||||
|
Уақыт |
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың басы |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
|
|||
|
Сабақтың соңы
|
|
|||
|
Қосымша ақпарат_____________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________
|
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Оқушылар қызығушылығы арттыру қалай орындалы, қандай нәтиже берді немесе бермеді |
___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Жетістік 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ Кедергі 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ Шешу жолдары 1. __________________________________________________________________________________________________ 2. __________________________________________________________________________________________________ |
||||
Қарады: __________________
шағым қалдыра аласыз














