Сабақ
тақырыбы: «мәтінді есептер есептер
шығару»
|
Сынып:9-А,Б,В,
|
Күні:01.10.2021
|
Мұғалім: Мирхалдаров
Мирсалим
|
Пәні:
алгебра
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабаққа
негізделген оқу
мақсаттары
|
Параметрмен берілген
екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат
теңдеудің дискримнантына қатысты
шешеді
9.2.2.2. Екі
айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін
шешу
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар жасай
алады:Екіөрнектіңквадраттарыныңайырымыныңформуласынпайда-ланып,
олформуланыөрнектердіық-шамдаудақолдана білу
бейімділігінқалыптастыруОқушылардың басым
бөлігі:Көпмүшелердікөбейткіштергекөрсетілгенформулалардыкерітәртіпкеқолдана
білу қабілетінқалыптастыру,оқушылардыңшығар-машылықізденісін,
ойлауғаикемділігіндамытуғаықпалету
Кейбір
оқушылар:Тақырып бойынша мысал
келтіреді, оны шешеді, өз сөзімен баяндайды, қорытынды
жасайды
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тілдік
дағдылар:Екі өрнектің квадраттарының
айырымының формулаларытанып біледі
;
Екі өрнектің
квадраттарының айырымының формулалары
туралы түсінік
қалыптасады.
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер:
есеп шығару
кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз
жеткізеді
|
Диалогта
қолданылатын сөз тіркестері мен
фразалар:
Талқылауға арналған
тармақтар:
Топқа бөлу барысында
жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі
құрылады.
|
Қойылатын
сұрақтар:
Сіз неліктен ... екенін
айта аласыз ба?
|
Құндылықтарды
игеру
|
Зайырлы қоғам
және жоғары руханият.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
__________________________________________________________________________________
|
Пәнаралық
байланыстар
|
геометрия,
информатика
|
Алдыңғы
оқу
|
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер
|
Саралау
|
__________________________________________________________________________________
|
Бағалау
|
Параметрмен берілген
екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат
теңдеудің түбірлеріне қатысты
шешеді.
|
Ресурстар,
көрнекіліктер
|
Презентация
|
Оқушылар
қызығүшылығын арттыру
тәсілі
|
|
Сабақтың
жоспары
|
Уақыт
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
басы
|
|
Сабақтың
ортасы
|
|
Сабақтың
соңы
|
|
Қосымша
ақпарат_____________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Оқушылар
қызығушылығы арттыру қалай орындалы, қандай нәтиже берді немесе
бермеді
|
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
|
Қорытынды
бағамдау
Жетістік
1.
__________________________________________________________________________________________________
2.
__________________________________________________________________________________________________
Кедергі
1.
__________________________________________________________________________________________________
2.
__________________________________________________________________________________________________
Шешу
жолдары
1.
__________________________________________________________________________________________________
2.
__________________________________________________________________________________________________
|