Мәтінді есептерді шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есеп шығарды үйрету, екі айнамасы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің қолданып есеп шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы: «мәтінді есептер есептер шығару»


Сынып:9-А,Б,В,

Күні:01.10.2021

Мұғалім: Мирхалдаров Мирсалим

Пәні: алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары


  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің тәсілдерін қолданып, есептер шығарады;

  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің тәсілдерін қолданып, есептерді тиімді тәсілмен шешеді;

Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің дискримнантына қатысты шешеді

9.2.2.2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар жасай алады:Екіөрнектіңквадраттарыныңайырымыныңформуласынпайда-ланып, олформуланыөрнектердіық-шамдаудақолдана білу бейімділігінқалыптастыруОқушылардың басым бөлігі:Көпмүшелердікөбейткіштергекөрсетілгенформулалардыкерітәртіпкеқолдана білу қабілетінқалыптастыру,оқушылардыңшығар-машылықізденісін, ойлауғаикемділігіндамытуғаықпалету

Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша мысал келтіреді, оны шешеді, өз сөзімен баяндайды, қорытынды жасайды

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларытанып біледі ;

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары туралы түсінік қалыптасады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді

Диалогта қолданылатын сөз тіркестері мен фразалар:

Талқылауға арналған тармақтар:

Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады.

Қойылатын сұрақтар:

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Құндылықтарды игеру

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

АКТ қолдану дағдылары

__________________________________________________________________________________


Пәнаралық байланыстар

геометрия, информатика

Алдыңғы оқу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

Саралау

__________________________________________________________________________________


Бағалау

  • Теңдеулер жүйесінің тәсілдерін, шешу алгоритмін анықтайды;

  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешеді;

Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің түбірлеріне қатысты шешеді.

Ресурстар, көрнекіліктер

Презентация


Оқушылар қызығүшылығын арттыру тәсілі


Сабақтың жоспары

Уақыт

Сабақ барысы

Сабақтың басы

Сабақтың ортасы


Сабақтың соңы



Қосымша ақпарат_____________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________


Сабақ бойынша рефлексия


Оқушылар қызығушылығы арттыру қалай орындалы, қандай нәтиже берді немесе бермеді


___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________


Қорытынды бағамдау

Жетістік

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________

Кедергі

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________

Шешу жолдары

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________




Қарады: __________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2021
738
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі