Материалдар / Мәтінді есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есеп шығарды үйрету, екі айнамасы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің қолданып есеп шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
599
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: «мәтінді есептер есептер шығару»


Сынып:9-А,Б,В,

Күні:01.10.2021

Мұғалім: Мирхалдаров Мирсалим

Пәні: алгебра

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары


  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің тәсілдерін қолданып, есептер шығарады;

  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесінің тәсілдерін қолданып, есептерді тиімді тәсілмен шешеді;

Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің дискримнантына қатысты шешеді

9.2.2.2. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар жасай алады:Екіөрнектіңквадраттарыныңайырымыныңформуласынпайда-ланып, олформуланыөрнектердіық-шамдаудақолдана білу бейімділігінқалыптастыруОқушылардың басым бөлігі:Көпмүшелердікөбейткіштергекөрсетілгенформулалардыкерітәртіпкеқолдана білу қабілетінқалыптастыру,оқушылардыңшығар-машылықізденісін, ойлауғаикемділігіндамытуғаықпалету

Кейбір оқушылар:Тақырып бойынша мысал келтіреді, оны шешеді, өз сөзімен баяндайды, қорытынды жасайды

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулаларытанып біледі ;

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формулалары туралы түсінік қалыптасады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

есеп шығару кезіндегі білім дағдыларының қалыптасуына көз жеткізеді

Диалогта қолданылатын сөз тіркестері мен фразалар:

Талқылауға арналған тармақтар:

Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады.

Қойылатын сұрақтар:

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Құндылықтарды игеру

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.

АКТ қолдану дағдылары

__________________________________________________________________________________


Пәнаралық байланыстар

геометрия, информатика

Алдыңғы оқу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

Саралау

__________________________________________________________________________________


Бағалау

  • Теңдеулер жүйесінің тәсілдерін, шешу алгоритмін анықтайды;

  • Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешеді;

Параметрмен берілген екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін квадрат теңдеудің түбірлеріне қатысты шешеді.

Ресурстар, көрнекіліктер

Презентация


Оқушылар қызығүшылығын арттыру тәсілі


Сабақтың жоспары

Уақыт

Сабақ барысы

Сабақтың басы

Сабақтың ортасы


Сабақтың соңы



Қосымша ақпарат_____________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________


Сабақ бойынша рефлексия


Оқушылар қызығушылығы арттыру қалай орындалы, қандай нәтиже берді немесе бермеді


___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________


Қорытынды бағамдау

Жетістік

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________

Кедергі

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________

Шешу жолдары

1. __________________________________________________________________________________________________

2. __________________________________________________________________________________________________




Қарады: __________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!