Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

     

    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg

































































    Қысқа мерзімді жоспар №1-сабак

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Квадраттық функция

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мәтінді есептерді шығару


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

    8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

    Сабақтың мақсаты:

    Рационал теңдеу:бүтін және бөлшек теңдеуді шешуді мәтін есептерімен қолдану арқылы шешу

    Бағалау критерийлері




    1.Теңдеудің құрамындағы бөлшектердің бөлімдерін нөлге айналдыратын х-тің мәндерін анықтап, теңдеудің ММЖ-ын табады;

    2. Берілген теңдеулердегі бөлшектердің ортақ бөлімдерін анықтап, теңдеуді осы ортақ бөлімге көбейту жіне осылай берілген теңдеуді бүтін теңдеумен алмастыру;

    3. Табылған түбірлердің ММЖ-ына жататындарын тауып,сол арқылы есепті шешу


    Құндылықтарға баулу





    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Рационалды теңдеу,бүтін және бөлшек теңдеу,шеңбер,диаметр.

    Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:

    -Квадрат теңдеулер дегеніміз не?

    -Бүтін және бөлшек теңдеудің арасында қандай байланыс бар?

    -Келтірілген теңдеудің ММЖ-ын қалай анықтаймыз?

    -Квадрат түбірді анықтаудың геометриялық тәсілі деген не?

    -Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?

    -Доға ұзындығы неге тең?


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    8 мин.


    Ұйымдастыру:

    -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

    Топқа бөлу:

    Оқушылар рационал, квадрат, теңдеу деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;

    Ітоп:«Рационал»,

    ІІ топ:«Квадрат»,

    ІІІтоп:«Теңдеу»

    Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


    5 мин.



















    «Джиксо» әдісі

    8мин

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

    Рационал өрнектерден құралған теңдеу рационал теңдеу деп аталады. Ал құрамында бөлшек өрнек болмайтын рационал теңдеу бүтін теңдеу деп аталады. Құрамында бөлшек өрнегі бар теңдеу бөлшек теңдеу деп аталады. Рационал теңдеулер сияқты басқа да көптеген есептер қандай теңдеулер көмегімен шешіледі?

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


    Жаңа сабақ


    Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

    Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.


    Жаңа сабақты толықтырып мысалдар келтіремін;

    1-мысал. Екі таңбалы санның ондық разрядындағы цифр оның бірлігінен 2-ге артық. Егер осы санды өзінің цифрларының қосындысына көбейтсек, онда ол 900-ге тең болады. Осы екі таңбалы санды табу керек.

    Жауабы:75


    Сұрақтар:

    .1.Теңлеу дегеніміз не?

    Қандай теңдеу түрлерін білесіңдер?

    2.Шеңбер,бұрыш дегеніміз не?

    Шеңбердің диаметрі?

    3.ММЖ дегеніміз не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

    Ітоп:«Рационал» ( Есептің математикалық модельін құрамыз)

    ІІ топ: «Квадрат» ( Математикалық модельдің шешімін анықтаймыз)

    ІІІ топ:«Теңдеу» (Есеп шарты боцынша х пен у-тің мәнін табамыз)

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл

    -3-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл


    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 8-сынып.








    Прямоугольник 1 Прямоугольник 2

    Сабақтың ортасы


    8 мин.


    Жеке жұмыс.



    «Топтық әңгіме» әдісі

    Бірінші жұмысшы 60 тетікті екіншісіне қарағанда 3 сағат ерте жасап бітірді. Егер екеуі бірігіп 30 тетікті бір сағатта жасайтыны белгілі болса, онда екінші жұмысшы 90 тетікті неше сағатта жасап бітіреді?


    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

    Дескриптор:

    Есептерді рет-ретімен қатармен шешу

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8 сынып,

    Алгебра

    Ә. Н. Шыныбеков., Д. Ә. Шыныбеков., Р. Н. Жұмабаев. — Алматы: Атамұра, 2018. — 88бет.


    Жеке жұмыс.

    8 мин.

    4.4 есеп

    Көрермендер залында 320 орын бар. Әр қатардағы орындар саны бірдей. Әр қатардағы орындар санын 4-ке арттырып, тағы бір қатар қосқан соң орындықтар саны 420 болды. Залда неше қатар бар?Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

    Дескриптор:

    Есепті рет-ретімен орындау

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2018

    Жеке жұмыс жұмыс.

    5 мин.


    Жазылым.

    Жауабын тап.

    Бассейндегі суды 1 сағат бойы бірқалыпты ағызған соң оның ішінде 400 м3 су қалды. Тағы да 3 сағат ағызған соң бассейндегі су мөлшері 250 м3 болды. Бассейндегі бастапқы су мөлшерін табыңдар

    Мақсаты: Берілген мәтін есепті теңдеу жұйесі арқылы шешімін табу.

    Тиімділігі: Оқушының сын ойлау дағдысы мен логикасы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп жауабын жазу.

    Дескриптор:

    Уақытты тиімді пайдалану,уақытысында аяқтау

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.




    Сабақтың соңы.




    Ой толғаныс.

    Рефлексия



    8 мин.

    «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.


    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

    Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2018



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Қажеттілігіне

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баймаханова Асем Шардарханқызы
    31 Қаңтар 2023
    369
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәтінді есептерді шығару

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәтінді есептерді шығару

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сабақ жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

     

    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg

































































    Қысқа мерзімді жоспар №1-сабак

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Квадраттық функция

    Мектеп:

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мәтінді есептерді шығару


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

    8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

    Сабақтың мақсаты:

    Рационал теңдеу:бүтін және бөлшек теңдеуді шешуді мәтін есептерімен қолдану арқылы шешу

    Бағалау критерийлері




    1.Теңдеудің құрамындағы бөлшектердің бөлімдерін нөлге айналдыратын х-тің мәндерін анықтап, теңдеудің ММЖ-ын табады;

    2. Берілген теңдеулердегі бөлшектердің ортақ бөлімдерін анықтап, теңдеуді осы ортақ бөлімге көбейту жіне осылай берілген теңдеуді бүтін теңдеумен алмастыру;

    3. Табылған түбірлердің ММЖ-ына жататындарын тауып,сол арқылы есепті шешу


    Құндылықтарға баулу





    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Рационалды теңдеу,бүтін және бөлшек теңдеу,шеңбер,диаметр.

    Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:

    -Квадрат теңдеулер дегеніміз не?

    -Бүтін және бөлшек теңдеудің арасында қандай байланыс бар?

    -Келтірілген теңдеудің ММЖ-ын қалай анықтаймыз?

    -Квадрат түбірді анықтаудың геометриялық тәсілі деген не?

    -Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?

    -Доға ұзындығы неге тең?


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    8 мин.


    Ұйымдастыру:

    -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

    Топқа бөлу:

    Оқушылар рационал, квадрат, теңдеу деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады;

    Ітоп:«Рационал»,

    ІІ топ:«Квадрат»,

    ІІІтоп:«Теңдеу»

    Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


    Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


    Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    «Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



    Түрлі түсті қима қағаздар

    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


    5 мин.



















    «Джиксо» әдісі

    8мин

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

    Рационал өрнектерден құралған теңдеу рационал теңдеу деп аталады. Ал құрамында бөлшек өрнек болмайтын рационал теңдеу бүтін теңдеу деп аталады. Құрамында бөлшек өрнегі бар теңдеу бөлшек теңдеу деп аталады. Рационал теңдеулер сияқты басқа да көптеген есептер қандай теңдеулер көмегімен шешіледі?

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


    Жаңа сабақ


    Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

    Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.


    Жаңа сабақты толықтырып мысалдар келтіремін;

    1-мысал. Екі таңбалы санның ондық разрядындағы цифр оның бірлігінен 2-ге артық. Егер осы санды өзінің цифрларының қосындысына көбейтсек, онда ол 900-ге тең болады. Осы екі таңбалы санды табу керек.

    Жауабы:75


    Сұрақтар:

    .1.Теңлеу дегеніміз не?

    Қандай теңдеу түрлерін білесіңдер?

    2.Шеңбер,бұрыш дегеніміз не?

    Шеңбердің диаметрі?

    3.ММЖ дегеніміз не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:

    Ітоп:«Рационал» ( Есептің математикалық модельін құрамыз)

    ІІ топ: «Квадрат» ( Математикалық модельдің шешімін анықтаймыз)

    ІІІ топ:«Теңдеу» (Есеп шарты боцынша х пен у-тің мәнін табамыз)

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл

    -3-ші сұраққа жауап береді.

    1-балл


    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 8-сынып.








    Прямоугольник 1 Прямоугольник 2

    Сабақтың ортасы


    8 мин.


    Жеке жұмыс.



    «Топтық әңгіме» әдісі

    Бірінші жұмысшы 60 тетікті екіншісіне қарағанда 3 сағат ерте жасап бітірді. Егер екеуі бірігіп 30 тетікті бір сағатта жасайтыны белгілі болса, онда екінші жұмысшы 90 тетікті неше сағатта жасап бітіреді?


    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

    Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

    Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

    Дескриптор:

    Есептерді рет-ретімен қатармен шешу

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8 сынып,

    Алгебра

    Ә. Н. Шыныбеков., Д. Ә. Шыныбеков., Р. Н. Жұмабаев. — Алматы: Атамұра, 2018. — 88бет.


    Жеке жұмыс.

    8 мин.

    4.4 есеп

    Көрермендер залында 320 орын бар. Әр қатардағы орындар саны бірдей. Әр қатардағы орындар санын 4-ке арттырып, тағы бір қатар қосқан соң орындықтар саны 420 болды. Залда неше қатар бар?Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

    Дескриптор:

    Есепті рет-ретімен орындау

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2018

    Жеке жұмыс жұмыс.

    5 мин.


    Жазылым.

    Жауабын тап.

    Бассейндегі суды 1 сағат бойы бірқалыпты ағызған соң оның ішінде 400 м3 су қалды. Тағы да 3 сағат ағызған соң бассейндегі су мөлшері 250 м3 болды. Бассейндегі бастапқы су мөлшерін табыңдар

    Мақсаты: Берілген мәтін есепті теңдеу жұйесі арқылы шешімін табу.

    Тиімділігі: Оқушының сын ойлау дағдысы мен логикасы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп жауабын жазу.

    Дескриптор:

    Уақытты тиімді пайдалану,уақытысында аяқтау

    Бағалау:

    Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.




    Сабақтың соңы.




    Ой толғаныс.

    Рефлексия



    8 мин.

    «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.


    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

    Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Шыныбеков

    «Атамұра» 2018



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Қажеттілігіне

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Тест 9 сынып
    31.01.2023
    369
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баймаханова Асем Шардарханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации