Материалдар / Мәтінді есептерді шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есептерді шығару 8 сынып алгебра ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2024
97
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Квадраттық функция

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мәтінді есептерді шығару


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу;

Сабақтың мақсаты:

Рационал теңдеу:бүтін және бөлшек теңдеуді шешуді мәтін есептерімен қолдану арқылы шешу

Бағалау критерийлері




1.Теңдеудің құрамындағы бөлшектердің бөлімдерін нөлге айналдыратын х-тің мәндерін анықтап, теңдеудің ММЖ-ын табады;

2. Берілген теңдеулердегі бөлшектердің ортақ бөлімдерін анықтап, теңдеуді осы ортақ бөлімге көбейту жіне осылай берілген теңдеуді бүтін теңдеумен алмастыру;

3. Табылған түбірлердің ММЖ-ына жататындарын тауып,сол арқылы есепті шешу


Құндылықтарға баулу





Пәнге қатысты лексика және терминология:

Рационалды теңдеу,бүтін және бөлшек теңдеу,шеңбер,диаметр.


Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:

-Квадрат теңдеулер дегеніміз не?

-Бүтін және бөлшек теңдеудің арасында қандай байланыс бар?

-Келтірілген теңдеудің ММЖ-ын қалай анықтаймыз?

-Квадрат түбірді анықтаудың геометриялық тәсілі деген не?

-Шеңбердің диаметрі дегеніміз не?

-Доға ұзындығы неге тең?


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

8 мин.


Ұйымдастыру:

-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.


Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Тақта


Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


5 мин.



















«Джиксо» әдісі

8мин

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

Рационал өрнектерден құралған теңдеу рационал теңдеу деп аталады. Ал құрамында бөлшек өрнек болмайтын рационал теңдеу бүтін теңдеу деп аталады. Құрамында бөлшек өрнегі бар теңдеу бөлшек теңдеу деп аталады. Рационал теңдеулер сияқты басқа да көптеген есептер қандай теңдеулер көмегімен шешіледі?

.


Жаңа сабақ


Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу


Жаңа сабақты толықтырып мысалдар келтіремін;

1-мысал. Екі таңбалы санның ондық разрядындағы цифр оның бірлігінен 2-ге артық. Егер осы санды өзінің цифрларының қосындысына көбейтсек, онда ол 900-ге тең болады. Осы екі таңбалы санды табу керек.

Жауабы:75


Сұрақтар:

.1.Теңлеу дегеніміз не?

Қандай теңдеу түрлерін білесіңдер?

2.Шеңбер,бұрыш дегеніміз не?

Шеңбердің диаметрі?

3.ММЖ дегеніміз не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 8-сынып.








Прямоугольник 1 Прямоугольник 2

Сабақтың ортасы


8 мин.



Жеке жұмыс.





Бірінші жұмысшы 60 тетікті екіншісіне қарағанда 3 сағат ерте жасап бітірді. Егер екеуі бірігіп 30 тетікті бір сағатта жасайтыны белгілі болса, онда екінші жұмысшы 90 тетікті неше сағатта жасап бітіреді?



Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

Есептерді рет-ретімен қатармен шешу


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


8 сынып,

оқулық


Жеке жұмыс.

8 мин.

4.4 есеп

Көрермендер залында 320 орын бар. Әр қатардағы орындар саны бірдей. Әр қатардағы орындар санын 4-ке арттырып, тағы бір қатар қосқан соң орындықтар саны 420 болды. Залда неше қатар бар?


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Дескриптор:

Есепті рет-ретімен орындау

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


8-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс жұмыс.

5 мин.


Жазылым.

Жауабын тап.

Бассейндегі суды 1 сағат бойы бірқалыпты ағызған соң оның ішінде 400 м3 су қалды. Тағы да 3 сағат ағызған соң бассейндегі су мөлшері 250 м3 болды. Бассейндегі бастапқы су мөлшерін табыңдар


Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп жауабын жазу.

Дескриптор:

Уақытты тиімді пайдалану,уақытысында аяқтау

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


8-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



8 мин.

«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.


Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін төрт сөйлем арқылы тұжырымдайды

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

Төрт сөйлем әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды.

Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


8-сынып оқулығы.



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




















































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!