|
Тақырып: |
Мәтінді есептерді шығару |
|
Оқу мақсаты: |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу |
|
Есептің шарты: |
Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар. |
|
Есепті шығару жолы: |
Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см S=a*b x(x+5)=150 x2+5x - 150=0 D=25+600=625 x1, 2 = х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды x2=10, 10+5=15 |
|
Жауабы: |
Жауабы: 10 см және 15 см. |
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
Деңгейлік тапсырмалар беру. Топтық жұмыс. Оқушылар есепті шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
*Есепті шығарубарысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару
Мәтінді есептерді шығару
|
Тақырып: |
Мәтінді есептерді шығару |
|
Оқу мақсаты: |
8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу |
|
Есептің шарты: |
Тік төртбұрыштың ұзындығы енінен 5 см артық. Ауданы 150 см2 болса, төртбұрыштың қабырғаларын табыңдар. |
|
Есепті шығару жолы: |
Шешуі: Тіктөртбұрыштың ені – х см, ұзындығы – (х+5) см S=a*b x(x+5)=150 x2+5x - 150=0 D=25+600=625 x1, 2 = х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды x2=10, 10+5=15 |
|
Жауабы: |
Жауабы: 10 см және 15 см. |
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
Деңгейлік тапсырмалар беру. Топтық жұмыс. Оқушылар есепті шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
*Есепті шығарубарысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
шағым қалдыра аласыз













