Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
|
I Ұйымдастыру кезеңі
: Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын орнату. Оқушылардың назарын
шоғырландыру;
Оқушылардың қарқындылығын
анықтау үшін саралаудың жіктеу тәсілін пайдаланып 1,2,3 санау
арқылы сыныпты 3 топқа
бөлемін
II а) Үй
тапсырмасын тексеру . № 602-
№603
III Миға
шабуыл .
(СТО)
«
Қайталау –оқу
анасы »
Өткенді еске
түсіру.
1.
Рационал сандар қалай
азайтылады?
2.
Таңбалары әр түрлі сандарды қалай
азайтылады?
3.
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі қалай
табылады?
4.
Таңбалары бірдей сандардың
көбейтіндісі.
5.
Таңбалары әр түрлі, бірдей сандарды бөлу ережесін
айт.
VІ. «Кім
жылдам?»
№1 Әкесі екі баласына 700
м2 жерді мұраға қалдырды.
Кіші ұлының еншісі үлкен ұлының еншісінің ¾ бөлігіндей болса, онда
үлкен ұлдың еншісіне қанша жер
тиді?
Берілгені: Барлығы – 700
м2
Кіші ұлы –
3/4х
Үлкен ұлы
-х
Т/к: үлкен ұлының
еншісі
Шешуі: 3/4x+x=700
7/4x=700
x=700*4/7
x=400 Жауабы: үлкен ұлдың еншісі 400
м2
№2 Кітапханада ағылшын, француз
және неміс тілінде кітаптар бар. Ағылшын тіліндегі кітаптар барлық
шет тіліндегі кітаптардың 40% - ін, француз тіліндегілер ағылшын
тіліндегінің 75% құрайды, ал қалған 210 кітап – неміс тіліндегілер.
Кітапханада шет тілінде неше кітап
бар?
Берілгені: ағылшын –
0,4х
Француз –
0,75*0,4х=0,3x
Неміс –
210 кітап
Барлығы -
х
Т/к: шет
тіліндегілер
Шешуі: 0,4x+0,3x+210=x
0,7x+210=x
x-0,7x=210
0,3x=210
x=700 Жауабы: шет тілінде 700 кітап
бар
№3 Ағаш дайындау жұмысына үш бригада қатысты.
Бірінші бригадада барлық жұмысшылар санының 36% - і, ал екінші
бригадада біріншіге қарағанда 72 адам артық болды. Қалған 124
жұмысшы үшінші бригадада еді. Үш бригадада барлығы неше жұмысшы
бар?
Берілгені: барлығы
– x
І бригада
– 0,36х
ІІ
бригада – 0,36х+72
ІІІ
бригада – 124жұмысшы
Т/к: барлығы
Шешуі: 0,36x+0,36x+72+124=x
0,72x+196=x
x-0,72x=196
0,28x=196
x=700 Жауабы: барлығы 700 жұмысшы
бар
V Оқулықпен жұмыс «Ойлан , бөліс
, талқыла!» әдісі
I топ № 10 ІІ топ №
12 ІІІ топ № 14
VI Қорытынды
1. Рационал
сандар қалай азайтылады?
2. Таңбалары әр түрлі сандарды
қалай азайтылады?
3. Таңбалары әр түрлі екі
санның көбейтіндісі қалай
табылады?
4. Таңбалары бірдей сандардың
көбейтіндісі.
5. Таңбалары әр түрлі, бірдей
сандарды бөлу ережесін
айт.
|
Дескриптор:
Қайталау
-
Дескриптор:
:
Білім
алушы
- Рационал сандарға
амалдардың ережесін
қолданады
-
Мәтін есептер мазмұнының
моделін жасайды
-
Рационал сандарды қолданып
мәтінді есептерді шығарады
ҚБ: смайликпен
бағаланады
- Рационал сандарға
қолданылатын амалдардың ережесін
пайдаланады
- Мәтін есептер мазмұнының
моделін жасайды
-
Рационал сандарды қолданып
мәтінді есептерді шығарады
|
Смайли
Смайлик
Смайлик
Смайлик
|
Таратпа материалдар, плакат,
интербелсенді тақта, электронды
оқулық
Бор
Парак
Бор
|