Материалдар / Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
80
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

11.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін мәтінді есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

1. N қаласында жүруге ыңғайлы 2,8 мың жеңіл машина бар. Олар барлық жеңіл машиналардың 7% - ін құрайды. N қаласында барлығы неше жеңіл машина бар? Жауабы: 40 мың машина

2. Егер ауа температурасы алғашында 25% -ке жоғарыласа, сосын 40% -ке төмендесе, қалай өзгерген? Жауабы: 25%

3. Жаңа компьютер 120000 теңгеге сатып алынды. Оның жылдық амортизациясы 20% - ті құрайды. Бір жылдан кейін компьютердің құны неше теңгені құрайды? Жауабы: 96000 тг

4. Сыныптағы 35 оқушының 60% -і математикалық үйірмеге қатысады. Неше оқушы математикалық үйірмеге қатыспайды? Жауабы: 14

5. Балалар суреттерінің көрмесіне барлық суреттердің 24% -ін құрайтын 72 жұмыс таңдалып алынды. Барлығы неше сурет ұсынылған? Жауабы: 300

6. 80 г дәннің 64 граммы өсіп шықты. Дәннің өнімділік процентін табыңыз. Жауабы: 80%


Қосымша тапсырмалар:


1. Екі себетте 7,92 кг көкөніс бар. Біреуіндегі көкөніс екіншісінен 20% -ке артық. Әр себетте неше килограммнан көкөніс бар? Жауабы:7,1 және 0,82

2. Екі санның қосындысы 76 -ға тең, ал бірінші саннық 25% -і мен екінші саннық 15% -інің қосындысы 14-ке тең. Жауабы: 26 және 50

3. Концентрациясы 20%, 30% және 40% -ті құрайтын сәйкесінше 250 г, 300 г және 450 г азот қышқылдарын араластырды. Қоспаның концентрациясы қандай? Жауабы: 32%.

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.

Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.













Тапсырмаларды басқалардан бұрын аяқтаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды.




Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.




















Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл




















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

1087


Рефлексия


Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


























Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

11.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін мәтінді есептер шығаруда қолдану. (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

1. N қаласында жүруге ыңғайлы 2,8 мың жеңіл машина бар. Олар барлық жеңіл машиналардың 7% - ін құрайды. N қаласында барлығы неше жеңіл машина бар? Жауабы: 40 мың машина

2. Егер ауа температурасы алғашында 25% -ке жоғарыласа, сосын 40% -ке төмендесе, қалай өзгерген? Жауабы: 25%

3. Жаңа компьютер 120000 теңгеге сатып алынды. Оның жылдық амортизациясы 20% - ті құрайды. Бір жылдан кейін компьютердің құны неше теңгені құрайды? Жауабы: 96000 тг

4. Сыныптағы 35 оқушының 60% -і математикалық үйірмеге қатысады. Неше оқушы математикалық үйірмеге қатыспайды? Жауабы: 14

5. Балалар суреттерінің көрмесіне барлық суреттердің 24% -ін құрайтын 72 жұмыс таңдалып алынды. Барлығы неше сурет ұсынылған? Жауабы: 300

6. 80 г дәннің 64 граммы өсіп шықты. Дәннің өнімділік процентін табыңыз. Жауабы: 80%


Қосымша тапсырмалар:


1. Екі себетте 7,92 кг көкөніс бар. Біреуіндегі көкөніс екіншісінен 20% -ке артық. Әр себетте неше килограммнан көкөніс бар? Жауабы:7,1 және 0,82

2. Екі санның қосындысы 76 -ға тең, ал бірінші саннық 25% -і мен екінші саннық 15% -інің қосындысы 14-ке тең. Жауабы: 26 және 50

3. Концентрациясы 20%, 30% және 40% -ті құрайтын сәйкесінше 250 г, 300 г және 450 г азот қышқылдарын араластырды. Қоспаның концентрациясы қандай? Жауабы: 32%.

ЕБҚ оқушыға жеке жұмыс парағы беріледі

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.

Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.













Тапсырмаларды басқалардан бұрын аяқтаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды.


Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.




















Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл




















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!